Під час перевірки відсутні документи: термін для їх надання
Під час перевірки відсутні документи: термін для їх надання
Відповідно до абзаців першого та другого п. 44.1 ст. 44 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) для цілей оподаткування платники податків зобов’язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов’язаних з визначенням об’єктів оподаткування та/або податкових зобов’язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.
Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим п. 44.1 ст. 44 ПКУ.
Згідно з п. 44.6 ст. 44 ПКУ якщо до закінчення перевірки або у терміни, визначені в абзаці другому п. 44.7 ст. 44 ПКУ платник податків не надає посадовим особам контролюючого органу, які проводять перевірку, документи (незалежно від причин такого ненадання, крім випадків виїмки документів або іншого вилучення правоохоронними органами), що підтверджують показники, відображені таким платником податків у податковій звітності, вважається, що документи були відсутні у цього платника податків на час складення звітності.
Якщо платник податків після закінчення перевірки та до прийняття рішення контролюючим органом за результатами перевірки надає документи, що підтверджують показники, відображені платником податків у податковій звітності, не надані під час перевірки (у випадках, передбачених абзацами другим і четвертим п. 44.7 ст. 44 ПКУ), документи повинні бути враховані контролюючим органом під час розгляду ним питання про прийняття рішення.
Відповідно до п. 44.7 ст. 44 ПКУ якщо посадова особа контролюючого органу, яка здійснює перевірку, відмовляється з будь-яких причин від врахування документів, наданих платником податків під час проведення перевірки, платник податків має право до закінчення перевірки надіслати листом з повідомленням про вручення та з описом вкладеного або надати безпосередньо до контролюючого органу, який проводить перевірку, копії таких документів (засвідчені печаткою платника податків (за наявності печатки) та підписом платника податків – фізичної особи або посадової особи платника податків – юридичної особи).
Протягом п’яти робочих днів з дня, наступного за днем отримання акта перевірки, платник податків має право подати контролюючому органу, що проводив перевірку, заперечення та/або додаткові документи, які підтверджують показники, відображені таким платником податків у податковій звітності.
Якщо під час проведення перевірки платник податків надає документи менше ніж за три дні до дня її завершення або коли надіслані документи надійшли до контролюючого органу менше ніж за три дні до дня завершення перевірки, проведення перевірки продовжується на строк, визначений ст. 82 ПКУ.
Якщо надіслані у передбаченому абзацом першим п. 44.7 ст. 44 ПКУ порядку документи надійшли до контролюючого органу після завершення перевірки або при наданні таких документів відповідно до абзацу другого п. 44.7 ст. 44 ПКУ, контролюючий орган має право не приймати рішення за результатами проведеної перевірки та призначити позапланову документальну перевірку такого платника податків.
Платникам екологічного податку на замітку
Граничними термінами подання податкових декларацій та сплати податкових зобов’язань з екологічного податку вважаються за:
- IV квартал 2017 року: 9 лютого 2018 року, а останнім днем сплати податку – 19 лютого 2018 року;
- I квартал цього року: 10 травня та 18 травня 2018 року відповідно;
- II квартал цього року: 9 серпня та 17 серпня 2018 року відповідно;
- III квартал цього року: 9 листопада та 19 листопада 2018 року відповідно;
- IV квартал цього року: 11 лютого та 19 лютого 2019 року відповідно.
Річна фінансова звітність – обов’язковий додаток до декларації
Головне управління ДФС у Тернопільській області повідомляє, що платники податку на прибуток Податкову декларацію з податку на прибуток за 2017 рік подають за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 20 жовтня 2015 року №897 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 28 квітня 2017 року №467).
Звертаємо увагу на те, що разом із декларацією обов’язково подають до контролюючих органів річну фінансову звітність, яка є її додатком та невід’ємною частиною.
На ремонт доріг області Тернопільська митниця ДФС торік спрямувала 76,7 млн грн
У грудні 2017 року Тернопільською митницею ДФС до бюджету перераховано 94,5 млн грн.
Загалом за 12 місяців минулого року Тернопільська митниця ДФС перерахувала до бюджету 1 млрд 218 млн гривень. Порівняно з 2016 роком надходження зросли на 301 млн грн або на 33%.
Завдяки перевиконанню плану з митних надходжень у 2017 році до спецфонду Тернопільського обласного бюджету на розвиток автомобільних доріг спрямовано 76,7 млн гривень.
Товарами, при митному оформленні яких у 2017 році було сплачено найбільше податків, були:
- легкові автомобілі – 190,8 млн грн;
- сідельні тягачі – 84,4 млн грн;
- машини або механізми для збирання або обмолоту сільськогосподарських культур – 66,3 млн грн;
- свіжоморожена риба – 65,6 млн грн;
- причепи та напівпричепи для перевезення вантажів – 60,1 млн грн.
Першість по надходженнях серед видів податків належить податку на додану вартість, якого надійшло 1 млрд 045,2 млн грн, що на 221,9 млн грн або 27% більше, ніж в попередньому році. Мита сплачено 133,3 млн грн, тоді як у 2016 році – 78,1 млн грн, тобто надходження збільшились на 55,2 млн грн або 71%. Удвічі більше надійшло від сплати акцизного податку – 37 млн грн (за 2016 рік – 13,7 млн грн). За здійснення митних формальностей та інші платежі сплачено 2,5 млн грн, це на 600 тис. грн більше, ніж у 2016 році.