Гук Ігор Миколайович
АВТОБІОГРАФІЯ
Народився 18 серпня 1984 року в с. Залужжя, Шумського району, Тернопільської області.
1991-1999 роки навчався в Рохманівській ЗОШ І-ІІ ступенів.
1999- 2001 р. навчався в Шумській ЗОШ І-ІІІ ст. №1.
2001-2006р. навчався в Тернопільському державному економічному університеті здобувши кваліфікацію магістра за спеціальністю «оподаткування».
2002-2006р. працював в ПП «Фарматерн» (АТЗТ «Альфа Україна») на посадах контролера та менеджера товаро-транспортної служби (м. Тернопіль).
2007-2008 р.р. працював в ФОП Олексюк В. В. на посаді виконавчого директора.
2009-2018 р.р. працював у Кременецькій РДА на посадах адміністратора, державного реєстратора та начальника відділу надання адміністративних послуг.
2019р. обіймав посаду провідного інспектора Кременецького районного сектору філії ДУ «Центр пробації».
2020-2021 р.р. працював в УДКСУ у Кременецькому районі на посаді головного спеціаліста.
Одружений.
Виховує доньку.
На даний час проживає з сім’ю за адресою с. Великі Млинівці, Кременецького району.
Посадові обов’язки:
Приймає участь у вирішенні питань житлового будівництва на території громади, здійснює контроль за роботою житлово-експлуатаційних підприємств, організацій, установ та інших.
Приймає участь у вирішенні питань, пов’язаних з проектуванням та будівництвом об’єктів промислового, соціально-культурного, комунального призначення, розвитку інженерних мереж громади.
За дорученням міського голови розглядає звернення фізичних та юридичних осіб, клопотання підприємств, установ, організацій, заяви і скарги громадян, готує проекти відповідей згідно з вимогами Закону України “Про звернення громадян”.
Очолює:
міську комісію з питань врегулювання земельних спорів;
конкурсних торгів.
Організовує роботу та здійснює контроль за виконанням повноважень:
- у галузі будівництва;
- у сфері регулювання земельних відносин;
- щодо вирішення питань адміністративно-територіального устрою;
- щодо управління комунальною власністю;
- з питань пасажироперевезень.
Координує та контролює діяльність:
- управління архітектури, житлово-комунального господарства та земельних відносин;
- центру надання адміністративних послуг;
- відділу державної реєстрації;
- обслуговуючого персоналу (прибиральників службових приміщень).
Координує ведення квартирного обліку громадян у міськвиконкомі, контролює його ведення.
Здійснює оперативне керівництво, координує та контролює дії:
- КП”Кременецька оселя”,
- КП ”Міськводгосп”,
- КП «Кременецьблагоустрій».
Контролює послуги з вивезення твердих побутових відходів на території громади.
Приймає участь в організації проведення на території громади робіт по благоустрою та наведення належного санітарного стану (благоустрій територій, підприємств, організацій, установ та інших; утримання доріг, експлуатація та ремонт проїжджих частин і тротуарів, порізка дерев, освітлення і т.п.).
Несе відповідальність за дотримання порядку розробки усіх проектно-кошторисних документацій, що стосуються життєдіяльності громади.