Кременецька міська громада
Тернопільська область, Кременецький район

Новини ОДПІ

Дата: 06.12.2018 08:21
Кількість переглядів: 364

Фото без опису

Для отримання податкової знижки – менше місяця

 

Кременецьке управління ГУ ДФС у Тернопільській області нагадує, що громадяни, які бажають скористатися своїм правом на податкову знижку, можуть звернутися в центри обслуговування за місцем реєстрації.

Варто мати на увазі, що податкова знижка надається, якщо у фізичної особи протягом звітного року були витрати на навчання в вищих та професійно-технічних закладах, на отримання доступного житла за державними програмами, на оплату допоміжних репродуктивних технологій, а також пов’язані зі сплатою відсотків за іпотечним кредитом, внесків на благодійність, страхових платежів (внесків, премій) за договорами довгострокового страхування життя та пенсійні внески в рамках недержавного пенсійного забезпечення тощо. Відтак громадяни, які не є суб’єктами господарювання та які протягом 2017 року були офіційно працевлаштовані та отримували заробітну плату, з якої утримувався податок на доходи фізичних осіб, мають право на отримання податкової знижки.

Для цього їм необхідно заповнити та до 31 грудня року, наступного за звітним, подати за місцем реєстрації декларацію про майновий стан та доходи. Зверніть увагу, що у декларації необхідно вказати суму одержаного за рік доходу у вигляді зарплати, вид понесених витрат, їх розмір і розраховану суму податку на доходи фізичних осіб до повернення.

До речі, загальна сума податкової знижки, нарахована платнику податку у звітному році, не може перевищувати суму річного загального оподатковуваного доходу платника податку, нарахованого у вигляді заробітної плати. До заробітної плати належать основна та додаткова винагороди, інші заохочувальні та компенсаційні кошти, які виплачують платнику податку на підставі відносин трудового найму. Після отримання декларації сума податку, що підлягає поверненню, перераховується громадянам протягом 60 днів поштовим переказом або на банківський рахунок.

Необхідно пам’ятати, що право на отримання податкової знижки не переноситься на наступні роки, тобто для отримання знижки за 2017 рік необхідно подати декларацію до 31 грудня 2018 року.

До речі, з початку цього року 4 671 особа скористалася своїм правом на податкову знижку, а це на 262 більше, ніж минулоріч. За наслідками перерахунків їм повернуто 8,7 млн грн. податку на доходи фізичних осіб.

Термін після закінчення строку чинності посиленого сертифіката ЕЦП, коли можна надіслати нову заяву про приєднання до договору про визнання електронних документів

 

Подання документів засобами електронного зв’язку в електронній формі здійснюється платниками відповідно до норм Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронний цифровий підпис», Податкового кодексу України, Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 №557 (далі – Порядок), на підставі Договору про визнання електронних документів (далі –Договір) шляхом надсилання заяви про приєднання до договору про визнання електронних документів (далі – Заява про приєднання до Договору).

Автор електронного документа (далі – автор) створює Заяву про приєднання до Договору в електронному вигляді. Підписувач (в особі якого автор приєднується до Договору) завершує створення Заяви про приєднання до Договору накладенням електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) (пп. 2, 3 розділу ІІІ Порядку).

Відповідно до абзацу п’ятого п. 3 розділу. ІІ Порядку послуги ЕЦП можуть бути отримані у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів (далі – АЦСК).

Підписана Заява про приєднання до Договору шифрується з дотриманням вимог до форматів криптографічних повідомлень, затверджених в установленому законодавством порядку, та направляється протягом операційного дня у визначеному форматі (стандарті) засобами телекомунікаційного зв’язку до контролюючого органу за основним місцем обліку автора.

Після надходження Заяви про приєднання до Договору здійснюється її автоматизована перевірка у порядку, визначеному пунктами 9 - 11 розділу II Порядку.

Автоматизована перевірка електронного документа, зокрема, включає перевірку правового статусу ЕЦП шляхом встановлення чинності посиленого сертифіката ключа підписувача на час підписання електронного документа та відповідності особистого ключа підписувача відкритому ключу, зазначеному у посиленому сертифікаті. При цьому дата та час накладення ЕЦП встановлюються за даними позначки часу, отриманої підписувачем від АЦСК в момент підпису, а чинність посиленого сертифіката на цей момент встановлюється за даними відповідного онлайн-сервісу АЦСК (OCSP) та/або даними актуальних списків відкликаних сертифікатів (CRL) зазначеного АЦСК.

Дія Договору припиняється за наявності однієї з підстав визначених п. 14 розділу ІІІ Порядку, в тому числі і за отриманням інформації від будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів про завершення строку чинності (або скасування) посиленого сертифіката керівника.

При закінченні строку чинності (або скасування) посиленого сертифіката ЕЦП керівник може надіслати Заяву про приєднання до Договору, підписану новим ЕЦП, отриманим у будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів протягом операційного дня.

Доля зведеної податкової накладної (операції з безперервного постачання товарів) після впровадження змін

 

Відповідно до п. 201.4 ст. 201 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) платники податку при здійсненні постачання товарів/послуг, постачання яких має безперервний або ритмічний характер:

покупцям – платникам податку – можуть складати не пізніше останнього дня місяця, в якому здійснено такі постачання, зведені податкові накладні на кожного платника податку, з яким постачання мають такий характер, з урахуванням усього обсягу постачання товарів/послуг відповідному платнику протягом періоду, за який складається така податкова накладна, протягом такого місяця;

покупцям – особам, не зареєстрованим платниками податку, – можуть складати не пізніше останнього дня місяця, в якому здійснено такі постачання, зведену податкову накладну з урахуванням всього обсягу постачання товарів/послуг таким покупцям, з якими постачання мають такий характер протягом періоду, за який складається така податкова накладна, протягом такого місяця.

Якщо станом на дату складення зазначених податкових накладних сума коштів, що надійшла на поточний рахунок продавця як оплата (передоплата) за товари/послуги, перевищує вартість поставлених товарів/послуг протягом місяця, таке перевищення вважається попередньою оплатою (авансом), на суму якої складається податкова накладна у загальному порядку не пізніше останнього дня такого місяця.

Для цілей п. 201.4 ст. 201 ПКУ ритмічним характером постачання вважається постачання товарів/послуг одному покупцю два та більше разів на місяць.

Таким чином, при постачанні товарів два чи більше разів на місяць одному контрагенту може бути складена зведена податкова накладна.

При цьому визначення ритмічного характеру постачання залежить лише від факту постачання товарів/послуг одному покупцю два та більше разів на місяць і не залежить від того, за одним або за різними договорами воно здійснене.

Порядок заповнення податкової накладної затверджено наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 №1307 (далі – Порядок №1307).

Зокрема, п. 19 Порядку №1307 передбачено, що при складанні зведеної податкової накладної в графі «Зведена податкова накладна» зазначається код ознаки «4».

У графі 2 зведеної податкової накладної зазначається весь опис (номенклатура) поставлених протягом місяця товарів/послуг.

При цьому відсутність факту оплати поставлених товарів/послуг (крім визначених п. 44 підрозділу 2 розділу XX ПКУ) не звільняє постачальника (продавця) від складання зведеної податкової накладної.

Отже, при здійсненні операцій з безперервного постачання товарів/послуг одному покупцеві в межах двох різних угод протягом місяця може бути складена зведена податкова накладна, заповнення якої здійснюється відповідно до вимог Порядку №1307.

 

Варто нагадати підприємцям щодо відображення поворотної фінансової допомоги

 

Кременецьке управління ГУ ДФС у Тернопільській області нагадує, що відповідно до п. п. 14.1.257 п. 14.1 ст. 14 розділу І Податкового кодексу України (далі – ПКУ) поворотна фінансова допомога - це сума коштів, що надійшла платнику податків у користування за договором, який не передбачає нарахування процентів або надання інших видів компенсацій у вигляді плати за користування такими коштами, та є обов’язковою до повернення.

Згідно із п. 177.1 ст. 177 ПКУ оподаткуванню підлягають доходи фізичних осіб - підприємців, які отримані протягом календарного року від провадження господарської діяльності.

Враховуючи те, що отримання фізичною особою – підприємцем поворотної фінансової допомоги (позики) відповідно до умов договору підлягає обов’язковому поверненню у визначений строк, то протягом дії договору сума поворотної фінансової допомоги не включається до складу доходу суб’єкта господарювання.

При цьому, слід зазначити, якщо сума поворотної фінансової допомоги не повертається у визначений у договорі термін, то вона включається до складу доходів фізичної особи – підприємця та оподатковується на загальних підставах.

 

Місцеві скарбниці Тернопілля отримали майже 3,3 млрд грн платежів

 

Протягом січня-листопада цього року до місцевих бюджетів надійшло 3 млрд 270,9 млн грн податкових платежів. Порівняно з відповідним минулорічним періодом надходження зросли на 651,7 млн гривень.

Як зазначив начальник Головного управління ДФС у Тернопільській області Ігор Комендат, такого результату вдалося досягти завдяки вжитим заходам щодо детінізації економіки, протидії нелегальній найманій праці. «Звісно, що й самі суб’єкти господарювання та мешканці області розуміють, що сплачені ними податки повертаються у регіон у вигляді фінансування соціально-культурної сфери, спеціальних програм», - наголосив Ігор Юлійович.

Серед основних джерел, які наповнюють місцеві бюджети Тернопілля, – податок на доходи фізичних осіб, єдиний податок. Так, надходження з податку на доходи фізичних осіб протягом одинадцяти місяців поточного року склали 2 млрд 174,2 млн грн, що на 43,6 млн грн більше очікуваного. Порівняно з аналогічним періодом минулого року сплата цього платежу зросла на 478,3 млн гривень.

Наступний за рівнем надходжень – єдиний податок. Зокрема, «спрощенці» сплатили до бюджету понад 532,7 млн грн, що більше за січень-листопад  2017 року на 122,2 млн гривень.

У Тернопільській митниці ДФС діє «гаряча лінія» щодо особливостей ввезення та розмитнення авто на іноземній реєстрації

 

В Україні з 25 листопада 2018 року почали діяти закони, які встановили нові правила для розмитнення та перебування в Україні автомобілів на іноземній реєстрації.

У зв’язку із нововеденнями та з метою надання консультацій громадянам щодо розмитнення автомобілів на іноземній реєстрації, у Тернопільській митниці ДФС працює «гаряча лінія» за номером телефону (0352) 43- 03- 21.

Відповідатимуть на запитання додзвонювачів: понеділок-четвер з 9:00 до 18:00 год, п’ятниця з 9:00 до 16:45 год.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь