Кременецька міська громада
Тернопільська область, Кременецький район

Новини ОДПІ

Дата: 26.07.2018 08:27
Кількість переглядів: 421

Фото без опису

Де можна дізнатися про рахунки для сплати податків

Кременецька ОДПІ нагадує, що банківські реквізити для сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, митних та інших платежів до бюджету визначаються Державною казначейською службою України (далі – Казначейство) і повідомляються територіальному органу ДФС, а тому для їх отримання платнику податків необхідно звернутись до контролюючого органу ДФС за місцем реєстрації або місцем здійснення діяльності.

Крім того, інформація про реквізити рахунків, відкритих в органах Казначейства в розрізі адміністративно-територіальних одиниць України, оприлюднена на офіційному веб-порталі ДФС в рубриці Головна/Бюджетні рахунки (sfs.gov.ua/byudjetni-rahunki) та рубриці Головна/Законодавство/Єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (sfs.gov.ua/zakonodavstvo/ediniy-vnesok-na-zagalnoobovyazkove-/).

Водночас платник податків в меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету має доступ до своїх особових рахунків із сплати податків, зборів та інших платежів. При зверненні до зазначеного меню відображається зведена інформація станом на момент звернення, що містить інформацію по кожному виду платежу, зокрема бюджетний рахунок на поточну дату, МФО банку.

Незалежна професійна діяльність без найманих: нарахування та сплата ЄВ

Кременецька ОДПІ повідомляє, що абзацом третім частини восьмої ст. 9 Закону України від 08 липня 2010 року №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (далі – Закон №2464) встановлено, що особи, які провадять незалежну професійну діяльність, зобов’язані сплачувати єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі - ЄВ), нарахований за календарний квартал, до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується ЄВ.

Пунктом 2 частини першої ст. 7 Закону №2464 визначено, що ЄВ, зокрема, для осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, нараховується на суму доходу (прибутку), отриманого від їх діяльності, що підлягає оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб. При цьому сума ЄВ не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску на місяць.

Якщо таким платником не отримано дохід (прибуток) у звітному кварталі або окремому місяці звітного кварталу, то такий платник зобов’язаний визначити базу нарахування, але не більше максимальної величини бази нарахування ЄВ, встановленої Законом №2464. При цьому сума ЄВ не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску на місяць.

Таким чином, базу нарахування ЄВ зобов’язані визначити платники, вказані у п. 5 частини першої ст. 4 Закону №2464, як ті, що отримують, так і ті, які не отримують дохід від провадження незалежної професійної діяльності.

ЄВ встановлюється у розмірі 22 відсотків до визначеної ст. 7 Закону №2464 бази нарахування ЄВ (частина п’ята ст. 8 Закону №2464).

Періодом, за який особи, які провадять незалежну професійну діяльність, подають звітність до органу доходів і зборів (звітним періодом), є календарний рік (частина восьма ст. 9 Закону №2464).

Остаточне обчислення сум ЄВ зазначеною категорією платників здійснюється за календарний рік на підставі даних річних податкових декларацій (річної звітності) та результатів перевірок діяльності таких осіб, що призвела до збільшення або зменшення розміру доходу, що підлягає оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб. Обчислення ЄВ здійснюється з дотриманням умови щодо розміру бази нарахування ЄВ не більше максимальної величини та суми ЄВ не менше за розмір мінімального страхового внеску. Водночас при обчисленні ЄВ враховується кількість місяців, протягом яких така особа перебувала на обліку як платник ЄВ.

Суми ЄВ, сплачені протягом звітного року, враховуються платниками при остаточному розрахунку ЄВ, який підлягає сплаті за звітний рік.

Довідка про відсутність заборгованості в електронному вигляді: як отримати в ДФС

Порядок видачі довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів (далі – Порядок), затверджений наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013 №567 (далі – наказ). На даний час Порядок продовжує діяти у частині, що не суперечить чинному законодавству.

У зв’язку з адміністративною реформою, започаткованою Законом України від 21 грудня 2016 року №1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні», згідно з яким:

- виконання функції з надання адміністративних послуг платникам покладено на контролюючі органи (п. п. 19 прим.1.1.3 п. 19 прим. 1.1 статті 19 прим. 1 ПКУ), а за ДПІ залишено лише сервісне обслуговування (пункт 19 прим. 3.1 статті 19 прим. 3 ПКУ);

- запроваджено електронне листування з платниками та електронний кабінет (статті 42 та 42 прим. 1 ПКУ).

Абзацом першим пункту 7 Порядку передбачено, що Довідка про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів (далі – Довідка), видається у паперовому або електронному вигляді.

Виходячи з вимог пункту 2 та абзацу першого пункту 3 Порядку Довідка (за формою затвердженою додатком 1 до Порядку) видається безоплатно на підставі заяви (за формою затвердженою додатком 2 до Порядку) платника податків про видачу Довідки.

Відповідно до абзацу третього п. 7 Порядку платникам податків, які подають звітність в електронній формі, надання Довідки може здійснюватися засобами електронного зв’язку в електронній формі.

Спосіб отримання Довідки вказується платником податків у заяві.

Отримання платником Довідки в електронній формі реалізовано через приватну частину Електронного кабінету, розміщеного на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України за посиланням: https://cabinet.sfs.gov.ua/login.

Вхід до приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету здійснюється виключно після ідентифікації особи із використанням електронного цифрового підпису.

Функціонал надає можливість заповнити і подати заяву в електронній формі та отримати в електронній формі один з документів: Довідку або лист-відмову.

Переглянути видану платнику електронну Довідку у відкритій частині (вхід до якої не потребує ідентифікації) Електронного кабінету (https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/debit), зацікавлений орган/суб’єкт може шляхом введення податкового номера платника (код за ЄДРПОУ/РНОКПП) та реквізитів довідки (дати і номеру).

Згідно з абзацом другим пункту 3 Порядку заява складається з обов’язковим посиланням на відповідний нормативно-правовий акт, що передбачає надання органом доходів і зборів Довідки, та зазначенням найменування підприємства (установи, організації), до якого (якої) Довідку буде подано платником податків.

Необхідність у підтвердженні органами ДФС відсутності заборгованості Довідкою вимагається численними нормативно-правовими актами України, з метою її подальшого надання органам/суб’єктам, що уповноважені на надання фінансової підтримки (компенсації, дотації), проведення закупівель за державні кошти, виділення бюджетного фінансування тощо (наприклад, Закон України від 25 грудня 2015 року №922-VIII «Про публічні закупівлі», частиною 2 статті 17 якого визначено, що замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)).

Майже 600 підприємств області підвищили зарплату працівникам завдяки діям фіскалів та міської влади

Працівниками Головного управління ДФС у Тернопільській області спільно з органами місцевої влади проводиться постійний контроль за додержанням представниками бізнесу чинного законодавства про оплату праці.

У першому півріччі поточного року на засіданнях комісій заслухано керівників 190 підприємств та організацій, на яких заробітна плата виплачувалась у мінімальному, чи нижче мінімального розмірах. За наслідками проведеної роботи 179  підприємств підвищили рівень виплати заробітної плати. Як наслідок, до бюджету додатково надійшло 428,2 тис. грн податку на доходи фізичних осіб та 543,7 тис. грн єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

Крім того проведена роз’яснювальна робота з аналогічних питань по 418 підприємствах та організаціях області. За результатами проведеної роботи 399 підприємств підвищили рівень виплати заробітної плати. Як наслідок, до бюджету надійшло 4 млн грн податку на доходи фізичних осіб та 4 млн 870,6 тис. грн єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь