Нові сервіси WEB-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України: Кабінет страхувальника
Пенсійний фонд України продовжує розширювати можливості веб-порталу електронних послуг.
Відтепер на порталі функціонує кабінет страхувальника (роботодавця), в якому для працедавця доступна інформація:
- щодо забезпечення соціальних прав його працівників,
- про правильність подання звітності тощо.
Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України забезпечує можливість входу як за допомогою звичайних логіну та пароля, так і за допомогою персонального ключа електронного цифрового підпису (ключ ЕЦП) в двох варіантах:
- Ключ знаходиться на будь-якому носії (наприклад, флешка, токен (електронний ключ) чи жорсткий диск комп’ютера). Такий ключ необхідно отримати особисто в одному з Акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК), роботу з яким підтримує Портал ПФУ.
- Ключ записаний в Електронному пенсійному посвідченні. Такий ключ створюється автоматично в процесі підготовки особистого Електронного пенсійного посвідчення (ЕПП). В цьому випадку необхідно пам’ятати PIN-код, який встановили при отриманні ЕПП для додатку ЕЦП. Важливо зазначити, що для роботи на Веб-порталі з електронно-цифровим підписом (ЕЦП) або з електронним пенсійним посвідченням (ЕПП) особисто звертатися до органів Пенсійного фонду України не потрібно!
Використання при вході до Порталу ключа ЕЦП є більш захищеним способом ідентифікації, ніж логін-пароль. Також, саме за рахунок надійної ідентифікації, у випадку використання ключа Портал надає більшу кількість електронних сервісів, в першу чергу персоніфікованих, юридичну значимість яких забезпечує саме використання ключів та технологій електронного цифрового підпису.
У кабінеті можна переглянути інформацію стосовно сплати єдиного соціального внеску, в тому числі — щодо заборгованості підприємства з цього виду платежу до Фонду.