Кременецька міська громада
Тернопільська область, Кременецький район

Нарада-семінар для бухгалтерів

Дата: 14.09.2018 11:10
Кількість переглядів: 344

 

12 вересня Кременецьким відділенням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Тернопільській області за участі головного спеціаліста відділу матеріального забезпечення Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Тернопільській області Шведик О.В. проведено семінар-нараду з бухгалтерами Кременецького району на предмет змін щодо  надання матеріального забезпечення застрахованим особам та окремих виплат потерпілим на виробництві.

Нарада – семінар проведена змістовно з наданням кваліфікованих консультацій та відповідей на запитання у сфері соціального страхування та змін , що відбудуться з 01.10.2018 року.

      Приємно під час проведення семінару відчути тісну підтримку і взаєморозуміння працівників Фонду та роботодавців, адже ті соціальні послуги які надаються Фондом повинні бути доступними до кожної застрахованої особи в повному обсязі.

      Головний спеціаліст управління ВДФССУ в Тернопільській області Шведик О.В. та начальник відділення Станько Л.В.  доступно донесли інформацію про зміни  які відбудуться з 01.10.2018 року щодо надання матеріального забезпечення застрахованим особам та надано роз»яснення щодо лікування застрахованих осіб в реабілітаційних відділеннях санаторно-курортних закладів після перенесене них захворювань і травм.

 Головним спеціалістом ВДФССУ в Тернопільській області Шведик О.В. було наголошено, що з 01.10.2018 діє нова форма заяви-розрахунку для надання матеріального забезпечення застрахованим особам.

     Постановою  Правління  Фонду  соціального  страхування України від 19.07.2018 року №12 затверджений Порядок фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою непрацездатності та деяких виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів ФССУ  (далі –Порядок №12).

Відповідно до Порядку №12, оформлена заява-розрахунок може бути передана роботодавцем як в паперовому, так і в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису. Заява-розрахунок подається до  Фонду не пізніше 5 робочих днів з дати прийняття комісією (уповноваженим) із соціального страхування підприємства рішення про призначення матеріального забезпечення. Відповідальність за достовірність даних, наведених у заяві-розрахунку, несе страхувальник.

Фонд після надходження заяви-розрахунку здійснює перевірку наданої інформації, зокрема: правильність нарахування виплат, дані про сплату ЄСВ, наявність реєстрації нещасного випадку або профзахворювання у Фонді, тощо. Фонд має право здійснювати обмін інформацією зі страхувальником шляхом направлення запиту щодо уточнення даних у заяві-розрахунку. При виявленні помилок та/або недостовірних відомостей заява-розрахунок повертається страхувальнику з рекомендаціями щодо їх усунення ще до фінансування виплат.

Перевірка заяви-розрахунку, фінансування або надання обгрунтованої відмови у її прийнятті здійснюється  Фондом упродовж 10 робочих днівпісля надходження заяви-розрахунку від роботодавця.

Після надходження коштів від Фонду страхувальник зобов’язанийздійснити виплату відповідного матеріального забезпечення  застрахованим особам та потерпілим на виробництві у найближчий після дня призначення допомоги строк, встановлений для виплати заробітної плати.

УВАГА!  З 01 жовтня 2018 року Порядок №12 запроваджує систему оперативного інформування роботодавцями про здійснені виплати застрахованим особам, шляхом надання до Фонду повідомлення за встановленою формою.  Повідомлення може бути надіслане в електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису, листом з повідомленням або подане безпосередньо до Фонду упродовж місяця з дня проведення виплат. У разі відсутності інформації від страхувальника про виплати застрахованим особам протягом трьох місяцівз дня здійснення фінансування, орган Фонду проводить перевірку щодо цільового використання  коштів.

27 липня 2018 року набуло чинності нове Положення про комісію (уповноваженого) із страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності.

Комісія (уповноважений) із соціального страхування підприємства здійснює контроль за правильним нарахуванням і своєчасною виплатою матеріального забезпечення застрахованим особам, приймає рішення про відмову в його призначенні, про припинення виплати матеріального забезпечення (повністю або частково), розглядає підставу і правильність видачі листків непрацездатності та інших документів, які є підставою для надання матеріального забезпечення.

Відповідно до Положення комісія здійснює контроль за своєчасним направленням до органу Фонду заяв-розрахунків про нараховані застрахованим особам суми матеріального забезпечення.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь