Кременецька міська громада
Тернопільська область, Кременецький район

Новини ОДПІ

Дата: 23.11.2018 11:18
Кількість переглядів: 392

Фото без опису

 

До уваги платників!

 

Запрошуємо 28 листопада 2018 р. взяти участь у семінарі «ЗАХИСТ БІЗНЕСУ. Як діяти при обшуках, допитах та під час податкових перевірок?», який пройде у м. Львові.

Протягом 5-ти годин спільно з фахівцями Державної фіскальної служби України, провідними адвокатами, юристами та аудиторами будемо розповідати, як запобігти слідчим діям з боку податкової, мінімізувати негативні наслідки та захистити бізнес.

У програмі семінару:

- як не потрапити до плану-графіку перевірок;

- які дії компанії або її контрагентів можуть дати підстави для кримінального провадження;

- особливості розслідування податкових злочинів;

- приводи до кримінальної відповідальності службових осіб підприємства;

- права та обов’язки сторін - податківців та працівників підприємства;

- розгляд реальних прикладів ефективного захисту бізнесу;

- відкрита дискусія з учасниками семінару.

Детальніше на сайті: https://rating.zone/event/lviv_28_11_2018/.

Місце проведення: м. Львів, вул. Яна Матейка, 6, Готель «Дністер» (зал «Панорама»).

Час проведення: з 9:00 до 14:00. Кава-брейк - у перерві. Кожен учасник отримує іменний сертифікат.

Спікери:

Ірина Герега, начальник управління аудиту ГУ ДФС у Львівській області (відповідає за напрямок аудиту);

Анжеліка Любченко, начальник слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Львівській області (податкова міліція);

Наталія Швец - адвокат з податкового права, Ario Law Firm;

Владислав Грищенко - адвокат з кримінального права, радник, Ario Law Firm;

Евген Мірошников - адвокат, СЕО в OBLAVAbot;

представники юридичних компаній.

 

З питань участі звертайтесь: тел.: +380 (93) 029-84-07; +38 (067) 218-88-83

Реєстрація -https://rating.zone/event/lviv_28_11_2018/.

 

На заперечення до акту перевірки - п’ять робочих днів

Відповідно до п. 75.1 ст. 75 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) контролюючі органи мають право проводити, зокрема, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) перевірки.

Документальні перевірки проводяться контролюючими органами в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених ПКУ.

Згідно з абзацами першим та другим п. 86.1 ст. 86 ПКУ результати перевірок (крім камеральних та електронних перевірок) оформлюють у формі акта або довідки, які підписують посадові особи контролюючого органу та платники податків або їх законні представники (за наявності). При встановленні під час перевірки порушень складається акт. Якщо порушення відсутні, складають довідку.

Акт (довідка), складений за результатами перевірки та підписаний посадовими особами, які проводили перевірку, у строки визначені ПКУ, надають платнику податків або його законному представнику, який зобов’язаний його підписати.

Отже, платник податків або його законний представник зобов’язаний ознайомитись з актом (довідкою) документальної перевірки та повернути підписаний примірник такого акта (довідки) контролюючому органу в день його отримання.

При незгоді платника податків з висновками акта (довідки) такий платник зобов’язаний підписати такий акт (довідку) перевірки із зауваженнями, які він має право надати разом з підписаним примірником акта (довідки) або окремо у строки, передбачені ПКУ (абзац четвертий п. 86.1 ст. 86 ПКУ).

При незгоді платника податків або його представників з висновками перевірки чи фактами і даними, викладеними в акті (довідці) перевірки, мають право подати свої заперечення та/або додаткові документи в порядку, визначеному п. 44.7 ст. 44 ПКУ, до контролюючого органу, який проводив перевірку платника податків, протягом п’яти робочих днів з дня, наступного за днем отримання акта (довідки) (абзац перший п. 86.7 ст. 86 ПКУ).

Про коригування фінрезультату у новій Узагальнюючій податковій консультації

Головне управління ДФС у Тернопільській області повідомляє, що наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2018 №887 (далі – Наказ №887) затверджено Узагальнюючу податкову консультацію щодо застосування положень підпунктів 140.5.4, 140.5.6 пункту 140.5 статті 140 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) щодо визначення податкового (звітного) періоду для коригування фінансового результату до оподаткування.

Так, відповідно до п. п. 134.1.1 п. 134.1 ст. 134 ПКУ об’єктом оподаткування податком на прибуток є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають відповідно до положень ПКУ.

Зокрема, вимоги підпунктів 140.5.4 і 140.5.6 п. 140.5 ст. 140 ПКУ не застосовуються платником податку на прибуток підприємств (далі – платник податку) до операцій, визнаних контрольованими відповідно до статті 39 ПКУ. Також вимоги цих підпунктів не застосовуються платником податку, якщо операції не є контрольованими та сума таких витрат підтверджується платником податку за цінами, визначеними за принципом «витягнутої руки» відповідно до процедури, встановленої ст. 39 ПКУ, але без подання звіту.

Отже, для виконання вимог абзаців третього та четвертого п. п. 140.5.4 п. 140.5 ст. 140 ПКУ платнику податку необхідно визначити чи є здійснена операція контрольованою. У разі, якщо операція не може бути ідентифікована як контрольована, платник податку повинен:

- виконати процедуру підтвердження суми витрат за цінами, визначеними за принципом «витягнутої руки» відповідно до ст. 39 ПКУ, і у разі, якщо ціна придбання товарів, у тому числі необоротних активів, робіт та послуг перевищує їх ціну, визначену за принципом «витягнутої руки», здійснити коригування фінансового результату до оподаткування на розмір різниці між вартістю придбання та вартістю, визначеною виходячи з рівня ціни, визначеної за принципом «витягнутої руки»;

- здійснити коригування фінансового результату до оподаткування  на суму 30 відсотків вартості товарів, у тому числі необоротних активів, робіт та послуг.

Для виконання вимог п. п. 140.5.6 п. 140.5 ст. 140 ПКУ платнику податку також необхідно визначити, чи є здійснена операція контрольованою. Якщо операція не може бути ідентифікована як контрольована, та сума витрат не підтверджується платником податку за цінами, визначеними за принципом «витягнутої руки», відповідно до процедури, встановленої статтею 39 ПКУ, платник податку повинен здійснити коригування фінансового результату до оподаткування  на суму витрат по нарахуванню, що перевищує суму доходів від роялті, збільшену на 4 відсотки чистого доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг), за даними фінансової звітності за рік, що передує звітному (крім суб'єктів господарювання, які провадять діяльність у сфері телебачення і радіомовлення відповідно до Закону України «Про телебачення і радіомовлення»), а для банків – в обсязі, що перевищує 4 відсотки доходу від операційної діяльності (за вирахуванням ПДВ) за рік, що передує звітному.

Більш детальніше про визнання операцій контрольованими йдеться у Наказі №887, розміщеному на офіційному веб-порталі Міністерства фінансів України.

 

Як фізичній особі здати в оренду власне майно

 

Головне управління ДФС у Тернопільській області повідомляє власників майна, які мають на меті здати його в оренду. Так, відповідно до ст. 319 та ст. 320 Цивільного кодексу України власник володіє, користується, розпоряджається своїм майном на власний розсуд, у тому числі для здійснення підприємницької діяльності.

Таким чином, здавання в оренду власного нерухомого майна може здійснюватися фізичними особами як у межах підприємницької діяльності, так і шляхом виконання норм п. 170.1 ст. 170 розділу IV Податкового кодексу України без реєстрації орендодавця як фізичною особою - підприємцем.

 

Проведення особистого прийому громадян

 

Протягом січня-жовтня 2018 року посадові особи територіальних органів ДФС у Тернопільській області провели 71 особистий прийом громадян, що на 38 прийомів більше за аналогічний період минулого року. Зокрема, з них 17 прийомів проведені першим заступником, заступниками начальника управління в області, 53 прийоми – іншими посадовими особами відомства, 1 прийом – іншими посадовими особами ДПІ. На особистий прийом до посадових осіб фіскальних органів області звернулись 27 підприємців, 2 безробітних, 1 пенсіонер, 2 екс-працівники органів ДФС та 28 громадян іншої категорії (керівники/бухгалтери), 11 громадян, соціальний стан яких не визначено. За результатами проведених особистих прийомів громадянам надано 71 усне роз’яснення.

Нагадуємо, що записатись на прийом до посадових осіб Головного управління ДФС у Тернопільській області можна за номером: (0352) 43-46-33.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь