Новини ОДПІ
До уваги власників автомобілів на іноземній реєстрації
У Тернопільській митниці ДФС нагадують громадянам, 22 лютого 2019 року о 24.00 год. 00 хв. закінчується період дії перехідних положень Податкового кодексу України щодо оподаткування акцизним податком легкових транспортних засобів із застосуванням коефіцієнта 0,5.
Тобто вже 23 лютого 2019 року при митному оформленні транспортних засобів громадян акцизний податок стягуватиметься у повному обсязі, як це передбачено чинним законодавством.
Для громадян, котрі планують легалізувати свій автомобіль, у зоні діяльності митниці функціонує два місця, де здійснюють оформлення транспортних засобів. Тож варто звернутися у відділ митного оформлення №1 митного посту «Тернопіль – центральний», який знаходиться за адресою вул. Текстильна, 28 а, м. Тернопіль, або ж відділ митного оформлення №2 митного посту «Тернопіль – центральний» - вул. Текстильна, 38, м. Тернопіль.
При виникненні запитань щодо особливостей ввезення та розмитнення транспортних засобів на іноземній реєстрації телефонуйте на номер «гарячої лінії» (0352) 43-03-21, яка діє у Тернопільській митниці ДФС.
З метою уникнення небажаних черг під час оформлення транспортних засобів на іноземній реєстрації, пов’язаних із закінченням періодів дії перехідних положень Податкового та Митного кодексів України, у Тернопільській митниці ДФС встановлено графік роботи посадовим особам, які здійснюють митне оформлення автомобілів громадян з понеділка по п’ятницю включно з 9.00 год. до 22.00 год. та у вихідні дні.
Запит про надання витягу з реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій в Електронному кабінеті
В межах виконання заходів зі створення Реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій (далі – реєстр ЦСО), що передбачено постановою Кабінету Міністрів України від 12 травня 2004 року № 601 «Про затвердження Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій», запроваджено новий електронний сервіс, який надає можливість виробникам РРО та центрам сервісного обслуговування РРО (далі – ЦСО) подати запит про надання витягу з Реєстру ЦСО (далі – запит) та отримати витяг з Реєстру ЦСО (далі – витяг) в електронному форматі.
Форми запиту та витягу затверджуються наказом Міністерства фінансів України «Про затвердження порядків ведення реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій та реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій» (далі – наказ), проект якого оприлюднений на офіційному веб-сайті Мінфіну за адресою: www.minfin.gov.ua/news/view/proekty-rehuliatornykh-aktiv-dlia-obhovorennia-2019?category=aspekti-roboti&subcategory=reguljatorna-aktivnist.
Подати запит можна через приватну частину (особистий кабінет) Електронного кабінету з використанням електронного цифрового підпису
будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів.
Для цього виробнику РРО чи ЦСО в приватній частині Електронного кабінету в меню «Введення звітності» необхідно обрати форму «Запит про надання витягу з реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій за ф. № 2-РЦСО» (J1317201), заповнити її, підписати та надіслати.
Реєстраційні дані суб’єкта господарювання, який направляє запит, заповнюються автоматично.
Підтвердженням подання запиту до ДФС є отримання першої квитанції в електронному вигляді, в якій зафіксовані дата та час подання запиту.
Витяг з реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій за ф. №3-РЦСО (J1417201) можна переглянути у вкладці «Вхідні/вихідні документи».
Заповнення та подання запиту здійснюється в тестовому режимі, який триватиме до моменту набрання чинності наказом.
Про початок функціонування реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій буде повідомлено додатково.
Про місцеві податки і збори – бухгалтерам територіальних громад
Особливості змін у податковому законодавстві, які вступили в дію з січня 2019 року, стали основною темою навчання бухгалтерів сільських, селищних та міських рад, яке відбулося нещодавно. Проводився захід у Тернопільському регіональному центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації органів державної влади та місцевого самоврядування. Про новації законодавчих змін учасникам навчання розповідали головні державні ревізори-інспектори управління податків і зборів з фізичних осіб Головного управління ДФС у Тернопільській області Зоряна Костів та Віктор Орнатовський.
Фахівці фіскального відомства детально розповіли про нарахування та сплату податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, єдиного податку. Вони наголосили на тому, що детінізація доходів та легалізація найманої праці сприятиме додатковим надходженням податку на доходи фізичних осіб до місцевих скарбниць.
Працівники обласного фіскального відомтсва принагідно нагадали присутнім, що триває кампанія декларування доходів громадян, отриманих у 2018 році. Громадянам необхідно подати декларацію про отримані доходи до 2 травня 2019 року. А ось декларацію для отримання податкової знижки можна подавати до кінця поточного року.