Кременецька міська громада
Тернопільська область, Кременецький район

Новини ОДПІ

Дата: 26.11.2018 11:38
Кількість переглядів: 404

Фото без опису

Запрошуємо на семінар у Тернопіль

Головне управління ДФС у Тернопільській області спільно із аудиторською фірмою «ТОВ «Тер Аудит» у четвер, 29 листопада 2018 року проведуть семінар на тему: «Новації податкового законодавства».

Зокрема, йтиметься про податкові накладні, особливості обліку та оподаткування господарських операцій, податкові спори та інші інструменти автоматизації бухгалтерського обліку.

Захід відбудеться за адресою: м. Тернопіль, вул. Білецька, 1, зал засідань колегії ГУ ДФС в області.

Початок заходу: 11 год. 00 хв.

Початок реєстрації з 10 год. 30 хв.

 

П Р О Г Р А М А

проведення семінару на тему: «Новації податкового законодавства»

 

№ з/п

Питання,

що розглядаються

Спікери

 

Регламент

1.

Відкриття семінару. Вступне слово.

Білий Володимир

заступник начальника Головного управління ДФС у Тернопільській області

11.00 – 11.10

2.

Податкові накладні: новації законодавства.

Іванечко Юрій

експерт аудиторської фірми «ТОВ «Тер Аудит»

11.10 – 11.40

 

4.

Особливості обліку та оподаткування окремих господарських операцій (витрати на рекламу, маркетингові послуги, рекламні акції, бонуси, знижки, безкоштовні роздачі).

Іванечко Павло

експерт аудиторської фірми «ТОВ «Тер Аудит»

11.40 – 12.10

 

5.

Податкові спори: практика Верховного суду у 2018 році

Костова Наталія

адвокат аудиторської фірми «ТОВ «Тер Аудит»

12.10 – 12.40

 

6.

Сучасні інструменти автоматизації бухгалтерського обліку. Приклади з практики IS-PRO.

Каплуненко Станіслав

керівник напрямку регіональних проектів корпорації IS-PRO

12.40 – 13.00

 

7.

Обговорення проблемних питань податкового законодавства. Відповіді на запитання учасників заходу.

Білий В.

Іванечко Ю.

Іванечко П.

Костова Н.

Каплуненко С.

13.00 – 13.30

 

Цікавлять розрахунки з єдиного внеску – подайте заяву

Наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 №733 затверджено Порядок надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (далі – Порядок №733).

Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (далі – Довідка), що надається відповідно до Порядку №733, формується за відсутності у платника за даними інформаційно-телекомунікаційних систем контролюючих органів податкового боргу, та/або недоїмки зі сплати єдиного внеску, та/або іншої заборгованості з платежів (у тому числі розстрочених, відстрочених, реструктуризованих), контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.

Для отримання Довідки платникові необхідно подати заяву про надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (далі - Заява), за формою згідно з додатком 2 до Порядку №733.

Заява подається платником (на його вибір):

- у паперовій формі - до державної податкової інспекції за основним місцем обліку такого платника або до відповідного контролюючого органу, уповноваженого здійснювати заходи з погашення податкового боргу (далі – уповноважений орган);

- в електронній формі - на адресу уповноваженого органу через приватну частину електронного кабінету, розміщеного на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України за посиланням: https://cabinet.sfs.gov.ua/login, з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги».

Вхід до приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету здійснюється виключно після ідентифікації особи із використанням кваліфікованого електронного підпису.

Створити та надіслати Заяву можливо у меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету дозволяє шляхом вибору відповідної електронної форми документа.

Заява повинна містити, серед іншого:

- обов’язкове посилання на відповідний нормативно-правовий акт, яким передбачено необхідність підтвердження відсутності заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;

- найменування суб’єкта (підприємства, установи, організації), до якого (якої) Довідку буде подано.

Відповідно до пункту 7 Порядку №733 Довідка надається за вибором платника у паперовій або електронній формі, про що він зазначає у Заяві.

Довідка або відмова у наданні Довідки готуються уповноваженим органом протягом 5 робочих днів з дня, наступного за днем отримання Заяви органом, до якого її було подано.

Довідку у паперовій формі платник (його законний чи уповноважений представник) отримує безпосередньо в органі, до якого було подано Заяву.

Довідку в електронній формі платник отримує у приватній частині електронного кабінету з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги».

Строк дії Довідки становить 10 календарних днів з дати її формування. У Довідці обов’язково зазначається термін її дії.

Електронні сервіси спрощують підприємницьку діяльність

 

Особливості здійснення підприємницької діяльності, вибір системи оподаткування, ринок попиту та економічних потреб – теми, як розглядались під час засідання жіночого клубу «Гармонія», що відбулося у приміщенні клубу села Дубівці Тернопільського району. В заході взяли участь начальник відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Тернопільського управління ГУ ДФС у Тернопільській області Ігор Задорожний та заступник начальник відділу профорієнтації Тернопільського міськрайонного центру зайнятості Аліна Грицаєнко. Слухачами були безробітні мешканці громади.

Учасники проаналізували міфи щодо підприємництва, які запропонувала розглянути в групах представниця Центру зайнятості. Вони також погодилися, що для власної справи важливо мати цікаву ідею, фінансову підтримку, проявити винахідливість та наполегливість – зуміти віднайти своє місце, яке б приносило користь іншим і було прибутковою справою.

Особливо уважно слухачі поставились до інформації про правове поле діяльності малих суб’єктів господарювання. Багато запитань виникло щодо спрощеної системи оподаткування, переходу з першої на другу групу єдиного податку, обліку найманих працівників та сплати єдиного соціального внеску. «Держава створює сприятливі умови для розвитку малого підприємництва, - зазначив представник фіскальної служи Ігор Задорожний. – Для цього спрощено процедуру реєстрації суб’єктом господарювання, запроваджено ряд електронних сервісів». Він також повідомив, що детальні відповіді на запитання та роз’яснення бажаючі можуть отримати у Центрі обслуговування платників Тернопільської ДПІ.

На завершення директор територіального центру Байковецької сільської ради Оксана Яріш подякувала лекторам за цікаву і необхідну інформацію, а також наголосила на подальшій співпраці.

 

Відсутність копії чека в базі ДФС забезпечить перевірку продавця

Кременецьке управління ГУ ДФС у Тернопільській області нагадує, що на веб-порталі ДФС у відкритій частині Електронного кабінету запроваджено сервіс перегляду чеків, які надіслано реєстраторами розрахункових операцій (РРО) до ДФС.

За допомогою цього сервісу усі споживачі можуть оперативно перевірити фактичну передачу електронної копії отриманого фіскального чека до інформаційних баз ДФС. Наявність такої копії або її відсутність в базах ДФС може свідчити про дотримання або недотримання суб’єктом господарювання вимог чинного законодавства.

Відзначимо, що за результатами отриманих звернень споживачів про відсутність того чи іншого фіскального чека в інформаційних базах ДФС, органами доходів і зборів проводяться фактичні перевірки суб’єктів господарювання. За їх результатами встановлюються порушення вимог чинного законодавства в частині невидачі фіскальних чеків, відсутності на товарах марок акцизного збору, порушення порядку обліку товарних запасів, програмування РРО тощо.

Звертаємо увагу, що при відсутності в інформаційних базах ДФС отриманого на руки фіскального чека у паперовому вигляді споживачі можуть надіслати до Головних управлінь ДФС в областях та місті Києві відповідне звернення з цього питання для оперативного реагування органами ДФС та вжиття відповідних заходів реагування і припинення порушень вимог чинного законодавства.

Просимо суб’єктів господарювання та їх керівників взяти до уваги зазначену інформацію та забезпечити дотримання вимог чинного законодавства щодо повноти та своєчасності сплати належних податків та зборів до бюджету.

 

 

У листах - про ухилення від сплати податків

 

Протягом січня-жовтня 2018 року до органів Головного управління ДФС у Тернопільській області надійшло 89 письмових звернень від 210 громадян (у т.ч. 4 колективних звернення), що на 21 звернення менше за аналогічний період минулого року. З них 84 (94,4%) заяви та 5 (5,6%) скарг.

Із загальної кількості письмових звернень до головного управління в області надійшло 61 звернення (68,5%). Що стосується територіальних органів, то найбільше заяв надійшло до Тернопільської ДПІ – 24 звернення, до Кременецької ДПІ та Чортківської ДПІ по 2 звернення.

Письмово до органів ДФС області звернулися троє пенсіонерів, стільки ж робітників, двоє підприємці, а також селянин, служитель релігійної організації, журналіст, працівник органів ДФС. Крім того, не визначено соціальний стан 198 громадян-авторів звернень.

За тематикою найбільше звернень надійшло з інформуванням про ухилення від сплати податків – 31 звернення (34,8%), щодо контрольно-перевірочної роботи – 17 звернень (19,1%), щодо адміністрування місцевих податків – 7 звернень (7,9%), стільки ж щодо адміністрування загальнодержавних податків, цікавились також адмініструванням єдиного соціального внеску – 5 звернень (5,6%).

Із отриманих 89 письмових звернень розглянуто у встановлений законом термін 78. Ще 11 заяв на виконанні, оскільки термін розгляду їх не настав. Фактів розгляду звернень, виконаних з порушенням законодавчо встановленого терміну, не встановлено.

За результатами розгляду 78 письмових звернень фахівцями територіальних органів ДФС Тернопільської області надано роз’яснення по 9 заявах, 27 звернень не підлягали розгляду, 34 звернення вирішено позитивно, а 8 звернень надіслано за належністю.

Податки, від яких звільнено «спрощенців» четвертої групи юридичних осіб

 

Відповідно до підпунктів 1, 4 та 5 п. 297.1 ст. 297 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), зокрема, юридичні особи – платники єдиного податку четвертої групи звільняються від обов’язку нарахування, сплати та подання податкової звітності з таких податків і зборів:

- податку на прибуток підприємств;

- податку на майно (в частині земельного податку), крім земельного податку за земельні ділянки, що не використовуються платниками єдиного податку, зокрема, четвертої групи для ведення сільськогосподарського товаровиробництва;

- рентної плати за спеціальне використання води.

Згідно з п. 297.2 ст. 297 ПКУ нарахування, сплата та подання звітності з податків і зборів інших, ніж зазначені у п. 297.1 ст. 297 ПКУ, здійснюються платниками єдиного податку в порядку, розмірах та у строки, встановлені ПКУ.

При ввезенні товарів на митну територію України податки і збори та митні платежі сплачуються платником єдиного податку на загальних підставах відповідно до закону.

Платник єдиного податку виконує передбачені ПКУ функції податкового агента при нарахуванні (виплати, надання) оподатковуваних податком на доходи фізичних осіб доходів на користь фізичної особи, яка перебуває з ним у трудових або цивільно-правових відносинах.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь