Кременецька міська громада
Тернопільська область, Кременецький район

Новини ОДПІ

Дата: 21.11.2018 12:11
Кількість переглядів: 382

Фото без опису

Про заборгованість - через Електронний кабінет

 

Кременецьке управління ГУ ДФС у Тернопільській області повідомляє, що Довідку про відсутність заборгованості з платежів (далі – Довідка) надається за вибором платника у паперовій або електронній формі, про що він зазначає у заяві про надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (далі – Заява).

Довідка надається платнику безоплатно.

Довідку в електронній формі платник отримує у приватній частині Електронного кабінету з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» зі змінами та доповненнями та «Про електронні довірчі послуги».

За наявності у платника за даними інформаційно-телекомунікаційних систем контролюючих органів податкового боргу, та/або недоїмки зі сплати єдиного внеску, та/або заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, платнику готується лист (у довільній формі) з вмотивованою відмовою щодо надання Довідки.

Вхід до приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету здійснюється виключно після ідентифікації особи із використанням електронного підпису.

Функціонал надає можливість заповнити і подати Заяву в електронній формі та отримати в електронній формі один з документів: Довідку або лист-відмову.

Переглянути видану платнику електронну Довідку у відкритій частині (вхід до якої не потребує ідентифікації) Електронного кабінету (https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/debit), зацікавлений орган/суб’єкт може шляхом введення податкового номера платника (код за ЄДРПОУ/РНОКПП) та реквізитів Довідки (дати і номеру).

Заява складається з обов’язковим посиланням на відповідний нормативно-правовий акт, яким передбачено необхідність підтвердження відсутності заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, та зазначенням найменування суб’єкта (підприємства, установи, організації), до якого (якої) Довідку буде подано платником.

 

У відрядженні добові витрати перевищили норму: відображаємо в обліку

 

Згідно з п. п. «а» п. п. 170.9.1 п. 170.9 ст. 170 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) до оподатковуваного доходу не включаються витрати на відрядження, не підтверджені документально, на харчування та фінансування інших власних потреб фізичної особи (добові витрати), понесені у зв’язку з таким відрядженням у межах території України, але не більш як 0,1 розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року, в розрахунку за кожен календарний день такого відрядження, а для відряджень за кордон - не вище 80 євро за кожен календарний день такого відрядження за офіційним обмінним курсом гривні до євро, установленим Національним банком України, в розрахунку за кожен такий день.

Кабінетом Міністрів України окремо визначаються граничні норми добових для відрядження членів екіпажів суден/інших транспортних засобів або суми, що спрямовуються на харчування таких членів екіпажів замість добових, якщо такі судна (інші транспортні засоби):

- провадять комерційну, промислову, науково-пошукову чи риболовецьку діяльність за межами територіальних вод України;

- виконують міжнародні рейси для провадження навігаційної діяльності чи перевезення пасажирів або вантажів за плату за межами повітряного або митного кордону України;

- використовуються для проведення аварійно-рятувальних та пошуково-рятувальних робіт за межами митного кордону або територіальних вод України.

Суми та склад витрат на відрядження державних службовців, а також інших осіб, що направляються у відрядження підприємствами, установами та організаціями, які повністю або частково утримуються (фінансуються) за рахунок бюджетних коштів, визначаються Кабінетом Міністрів України. Сума добових для таких категорій фізичних осіб не може перевищувати суму, встановлену п. 170.9 ст. 170 ПКУ.

Згідно з Довідником ознак доходів, наведеним у додатку до Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 №4, дохід, отриманий платником податку як додаткове благо відображається у податковому розрахунку за ф. 1ДФ під ознакою доходу «118».

Враховуючи викладене вище, сума збільшення розміру добових витрат на відрядження понад встановлені норми включається до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку та відображається в податковому розрахунку за ф. 1ДФ під ознакою «118».

 

Заява про застосування податкової соціальної пільги: чи потрібне щорічне оновлення

 

Кременецьке управління ГУ ДФС у Тернопільській області нагадує, що відповідно до п. п. 169.2.1 п. 169.2 ст. 169 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) податкова соціальна пільга застосовується до нарахованого платнику податку місячного доходу у вигляді заробітної плати тільки за одним місцем його нарахування (виплати).

Згідно із п. п. 169.2.2 п. 169.2 ст. 169 ПКУ платник податку подає роботодавцю заяву про самостійне обрання місця застосування податкової соціальної пільги (далі - заява про застосування пільги).

Податкова соціальна пільга починає застосовуватися до нарахованих доходів у вигляді заробітної плати з дня отримання роботодавцем заяви платника податку про застосування пільги та документів, що підтверджують таке право. Роботодавець відображає у податковій звітності всі випадки застосування або незастосування податкової соціальної пільги згідно з отриманими від платників податку заявами про застосування пільги, а також заявами про відмову від такої пільги.

Враховуючи вищевикладене, нормами ПКУ не передбачено щорічне подання заяви про застосування пільги.

При цьому, якщо у платника податків виникає право на застосування податкової соціальної пільги з інших підстав ніж тих, які були зазначені у попередній заяві, то такий платник повинен надати нову заяву з відповідними підтверджуючими документами.

 

Тернопільщина: 238 підприємств підвищили рівень зарплати та сплатили до бюджету 1,7 млн гривень платежів

 

Протягом десяти місяців 2018 році працівниками територіальних органів ДФС України в Тернопільській області на спільних з органами місцевої влади засіданнях комісій заслухали керівників 20 підприємств, які допустили заборгованість із виплати заробітної плати, податку на доходи фізичних осіб та єдиного соціального внеску. Як результат, 19 суб’єктів господарювання ліквідували зарплатний борг на суму 2,4 млн грн, з податку на доходи фізичних осіб - 10,6 тис. грн, єдиного соціального внеску - 12,2 тис. грн. Крім того, проведена індивідуальна роз’яснювальна робота із керівниками 145 підприємств. Відтак 144 з них погасили заборгованість із заробітної плати на суму 5,2 млн грн, з податку на доходи фізичних осіб - 1,3 млн грн та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування – понад 2,3 млн гривень. Такого результату вдалось досягти завдяки вжитим заходам щодо недопущення виплати заробітної плати «в конвертах», детінізації економіки, погашення зарплатного боргу тощо.

Працівники фіскальних органів Тернопільщини, об’єднавшись із органами місцевої влади спільно проводять контроль за додержанням платниками податків чинного законодавства про оплату праці. Так, з початку цього році на засіданнях комісій заслухано керівників 250 підприємств та організацій, де заробітна плата виплачувалась у мінімальному, чи нижче мінімального розмірах. За наслідками проведеної роботи 238  підприємств підвищили рівень заробітної плати. Відтак до бюджету надійшло 785,1 тис. грн податку на доходи фізичних осіб та 947,9 тис. грн єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

Крім того, завдяки роз’яснювальній роботі з вищевказаних питань на 598 підприємствах та організаціях області 572 з них підвищили рівень виплати заробітної плати. Як наслідок, до бюджету надійшло понад 6,9 млн грн податку на доходи фізичних осіб та більше 8,2 млн грн ЄСВ.

Протягом січня-жовтня цього року контрольні заходи було застосовано до 44 юридичних осіб та 6 приватних підприємців. Внаслідок допущених порушень донараховано майже 3,5 млн грн податків і зборів, зокрема: податку на доходи фізичних осіб більше 8,5 млн грн, єдиного соціального внеску -  32,4 тис. грн, військового збору – 54,2 тис. гривень. Крім цього, до порушників застосовано штрафних санкцій та нараховано пені на суму більше 2,5 млн гривень.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь