Кременецька міська громада
Тернопільська область, Кременецький район

Новини ОДПІ

Дата: 06.12.2018 12:55
Кількість переглядів: 345

Фото без опису

 

 

Святкові подарунки: деталі оподаткування

 

Кременецьке управління ГУ ДФС у Тернопільській області нагадує, вартість подарунка, що не перевищує 25 відсотків однієї мінімальної заробітної плати у розрахунку на місяць, не є об’єктом оподаткування податком на доходи фізичних осіб. Це передбачено статтею 165 Податкового кодексу України. Отож цьогоріч це – 930,75 грн на місяць (3 723 грн х 0,25 = 930,75 грн).

Відтак, якщо в 2018 році вартість подарунка, який надається роботодавцем працівнику, не перевищує 930,75 грн, то його вартість не є об'єктом оподаткування податком на доходи фізичних осіб. У випадку, коли вартість подарунка більша вказаного розміру, сума такого перевищення оподатковується податком на доходи фізичних осіб як додаткове благо з використанням коефіцієнта за ставкою податку - 18 відс. та військовим збором - 1,5 відсотка.

 

 

Неприбуткові організації: яку фінансову звітність необхідно подати

 

Відповідно до п. 46.2 ст. 46 Податкового кодексу України фінансова звітність, що складається та подається неприбутковими підприємствами, установами та організаціями, є додатком до звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації та її невід’ємною частиною.

Неприбутковими установами та організаціями (крім неприбуткових установ та організацій, які підпадають під критерії мікропідприємств, малих підприємств, бюджетних установ) подається разом зі звітом про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації (далі – Звіт) Баланс, Звіт про фінансові результати, Звіт про рух грошових коштів, Звіт про власний капітал та Примітки до річних звітів (форми №№1-5). Неприбуткові установи, організації, які підпадають під критерії мікропідприємств, малих підприємств, подають скорочену за показниками фінансову звітність (Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва, Спрощений фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва) у складі Балансу і Звіту про фінансові результати (форми №1-м, №2-м або №1-мс, №2-мс).

Суб’єкти державного сектора разом зі Звітом подають наступні форми фінансової звітності: Баланс (форма №1-дс) та Звіт про фінансові результати (форма №2-дс), Звіт про рух грошових коштів (форма №3-дс), Звіт про власний капітал (форма №4-дс), Примітки до річної фінансової звітності (форма №5-дс).

Підтвердженням подання фінансової звітності разом з Звітом є позначка «+» в Звіті у клітинці «ФЗ» таблиці «Наявність додатків» та у таблиці «Наявність поданих до Звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації додатків – форм фінансової звітності».

Неприбутковою організацією проставляється позначка у тих графах таблиці, що відповідають назвам форм фінансової звітності, поданої разом зі Звітом.

Витрати адвоката, нотаріуса: період відображення

 

Оподаткування доходів, отриманих фізичною особою, яка провадить незалежну професійну діяльність, регламентується ст. 178 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

Оподатковуваним доходом вважається сукупний чистий дохід, тобто різниця між доходом і документально підтвердженими витратами, необхідними для провадження певного виду незалежної професійної діяльності. У разі неотримання довідки про взяття на облік особою, яка провадить незалежну професійну діяльність, об’єктом оподаткування є доходи, отримані від такої діяльності без урахування витрат (п. 178.3 ст. 178 ПКУ).

ПКУ не передбачено будь-якого переліку витрат для фізичних осіб, які здійснюють незалежну діяльність.

Для визначення переліку витрат, які можуть бути враховані при обчисленні оподатковуваного доходу фізичної особи, яка провадить незалежну професійну діяльність, доцільно скористатися узагальнюючими податковими консультаціями, затвердженими наказом ДПС України від 24.12.2012 №1185, наказами Міндоходів від 30.12.2013 №884 та від 30.12.2013 №885.

При цьому, зазначені витрати повинні бути пов’язані із провадженням певного виду незалежної діяльності та підтверджені документально.

Таким чином, фізична особа, яка здійснює незалежну професійну діяльність (приватний нотаріус, адвокат), має право включити cуми документально підтверджених витрат до складу витрат того звітного року, в якому вони були сплачені.

 

Умови тимчасового ввезення громадянином - нерезидентом транспортного засобу

 

Особливості тимчасового ввезення громадянами – нерезидентами транспортних засобів особистого користування визначені ст. 380 Митного кодексу України (далі – МКУ).

Тимчасове ввезення громадянами – нерезидентами на митну територію України транспортних засобів дозволяється на строк до одного року. Цей строк може бути продовжено органами доходів і зборів з урахуванням дії обставин непереборної сили та особистих обставин громадян, які ввезли такі транспортні засоби, за умови документального підтвердження цих обставин, але не більш як на 60 днів. Обов’язковою умовою допуску зазначених транспортних засобів до тимчасового ввезення на митну територію України є їх реєстрація в уповноважених органах іноземних держав, що підтверджується відповідним документом.

Транспортні засоби, що тимчасово ввозяться на митну територію України громадянами-нерезидентами, не підлягають письмовому декларуванню та звільняються від проведення заходів офіційного контролю, а також від подання документів та/або відомостей, що підтверджують дотримання встановлених заборон та/або обмежень щодо переміщення транспортних засобів через митний кордон України. Пропуск таких транспортних засобів через митний кордон України здійснюється без застосування до них заходів гарантування, передбачених розділом X МКУ. Пальне, що міститься у звичайних (встановлених заводом-виробником) баках зазначених транспортних засобів, не підлягає письмовому декларуванню та не є об’єктом оподаткування митними платежами (частина друга ст. 380 МКУ).

Згідно з частиною третьою ст. 380 МКУ тимчасове ввезення громадянами-нерезидентами транспортних засобів, що класифікуються за товарними позиціями 8702, 8703, 8704 (загальною масою до 3,5 тонни), 8711 згідно з УКТ ЗЕД, та причепів до них, що класифікуються за товарною позицією 8716 згідно з УКТ ЗЕД, у кількості більше однієї одиниці на кожну товарну позицію дозволяється за умови письмового декларування в порядку, передбаченому законодавством України для громадян, та із застосуванням до них заходів гарантування, передбачених розділом X МКУ.

Тимчасово ввезені транспортні засоби можуть використовуватися на митній території України виключно громадянами, які ввезли зазначені транспортні засоби в Україну, для їхніх особистих потреб. Транспортні засоби не можуть використовуватися для цілей підприємницької діяльності та/або отримання доходів в Україні, бути розкомплектовані чи передані у володіння, користування або розпорядження іншим особам (частина п’ята ст. 380 МКУ).

Відповідно до частини шостої ст. 380 МКУ тимчасово ввезені транспортні засоби повинні бути вивезені за межі митної території України з дотриманням строків, установлених відповідно до вимог МКУ, або поміщені у митні режими відмови на користь держави, знищення або руйнування чи можуть бути оформлені для вільного обігу на митній території України за умови сплати митних платежів, які відповідно до закону підлягають сплаті при імпорті таких транспортних засобів.

Транспортні засоби, тимчасово ввезені на митну територію України громадянами більш як на 30 діб, підлягають державній реєстрації.

 

На Тернопільщині до бюджетів надійшло понад 5,7 мільярдів гривень податків

 

Протягом січня-листопада 2018 року платники податків Тернопільщини спрямували до бюджетів усіх рівнів 5 млрд 727,9 млн грн податкових платежів, що на 198,2 млн грн більше від очікуваного. Як повідомив начальник Головного управління ДФС у Тернопільській області Ігор Комендат, це на 1 млрд 234,3 млн грн більше, ніж за відповідний період минулого року.

До державного бюджету суб’єкти господарювання Тернопільщини сплатили 2 млрд 457,1 млн гривень. Порівняно з відповідним минулорічним періодом надходження зросли на 582,6 млн гривень. Зокрема, у розрізі основних платежів найбільше надійшло податку на прибуток підприємств – 247,7 млн грн та податку на додану вартість – 1 млрд 136,1 млн гривень. А це відповідно на 111,3 млн грн та 318,9 млн грн більше, ніж минулоріч.

Надходження до місцевих бюджетів склали 3 млрд 270,9 млн грн, що на 651,7 млн грн більше, ніж у відповідному періоді минулого року.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь