Кременецька міська громада
Тернопільська область, Кременецький район

Новини ОДПІ

Дата: 09.07.2018 14:49
Кількість переглядів: 388

Фото без опису

Щодо сплати єдиного внеску фермерськими господарствами

Кременецька ОДПІ нагадує, що з 1 січня 2018 року платниками єдиного внеску визначено членів фермерського господарства, якщо вони не належать до осіб, які підлягають страхуванню на інших підставах.

Заява про взяття на облік платника єдиного внеску за формою № 12-ЄСВ (дод. 2 до «Порядку обліку платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування», затвердженого наказом МФУ від 24.11.14 № 1162) подається до органу ДФС за місцем проживання.

Базою нарахування єдиного внеску для членів фермерського господарства є сума доходу (прибутку), отриманого від їх діяльності, що підлягає обкладенню податком на доходи фізичних осіб. При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску на місяць.

Якщо таким платником не отримано дохід (прибуток) у звітному кварталі або окремому місяці звітного кварталу, такий платник зобов'язаний визначити базу нарахування, але не більше максимальної величини бази нарахування єдиного внеску. При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску за місяць.

Нагадаємо, мінімальний страховий внесок – це сума єдиного внеску, що визначається розрахунково як добуток мінімального розміру заробітної плати на розмір внеску, встановлений законом на місяць, за який нараховується заробітна плата (дохід), та підлягає сплаті щомісяця. З 01.01.2018 р. мінімальний страховий внесок становить 819,06 грн (3723,00 х 22% ).

Максимальна величина бази нарахування ЄВ – це максимальна сума доходу застрахованої особи на місяць, що дорівнює п'ятнадцяти розмірам мінімальної заробітної плати, на яку нараховується ЄВ. Максимальний страховий внесок з 01.01.2018 р. становить 12 285,00 грн (3723,00 х 15 х 22%).

Члени фермерського господарства зобов’язані сплачувати за себе ЄВ, нарахований за календарний квартал, до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується єдиний внесок.

Такі платники мають право сплачувати ЄВ щомісяця у вигляді авансових платежів у розмірі, який визначили самостійно. При цьому квартальна сума ЄВ обчислюватиметься з урахуванням таких авансових платежів.

Зазначені норми передбачені п. 51 частини першої ст. 4, п. 2 частини першої ст. 7 Закону України від 08.07.10 №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування».

Слід наголосити, що єдиний внесок підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника, а за порушення законодавства про єдиний внесок, зокрема, за несвоєчасну сплату передбачено фінансову відповідальність, а саме:

- за несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску накладається штраф у розмірі 20 відсотків своєчасно несплачених сум;

- на суму недоїмки нараховується пеня з розрахунку 0.1 відсоток суми недоплати за кожний день прострочення платежу. Нарахування пені починається з першого календарного дня, що настає за днем закінчення строку внесення відповідного платежу, до дня фактичної сплати (перерахування) включно.

Більш детально про облік в контролюючих органах членів фермерських господарств у 2018 році, голів фермерських господарств зареєстрованих як юридичних осіб йдеться у листі ДФС України від 26.06.2018 №19425/7/99-99-13-02-01-17 «Про надання інформації».

 

Нові перспективи у сфері РРО

Кременецька ОДПІ повідомляє, про реалізацію експериментального проекту щодо реєстрації та експлуатації новітніх моделей програмних та/або програмно-технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій.

Розробка та впровадження інноваційної електронної системи e-Receipt (електронний чек) дозволить:

- створити умови для застосування платниками податків для реєстрації розрахункових операцій пристроїв широкого вжитку (персональних комп’ютерів, планшетів, смартфонів);

- спростити процедуру реєстрації;

- скоротити витрати платників податків на придбання та обслуговування пристроїв, що здійснюють реєстрації розрахункових операцій.

Новітні моделі комплексу стануть альтернативою традиційним касовим апаратам. Адже існуюча система реєстрації РРо є недосконалою, незручна та високовартісна для платників податків.

Основними перевагами інноваційної системи є:

- гнучкість – може бути встановлена та підтримуватиметься будь-яким пристроєм (персональні комп’ютери, планшети, смартфони);

- безкоштовність – всі кейси системи будуть безкоштовними для її користувачів та не потребуватимуть абонентської плати за користування;

- доступність – працюватиме цілодобово, кожен день, у вихідні та святкові дні;

- простота  - користування системою не потребуватиме спеціальних знань та підготовки її користувачів;

Система дозволяє виключити послуги інформаційних еквайєрів, якими передаються дані РРО, що коштує платникам мінімум 200 грн щомісяця для кожного РРО. При застосуванні нових моделей РРО платники заощаджують кошти, які витрачаються на придбання традиційних касових апаратів, вартість яких є досить високою. А фіскальний чек громадяни можуть перевірити у відкритій частині Електронного кабінету. Це дає змогу покупцю при необхідності захисту його прав як споживача скористатися електронним чеком та пред’явити його.

Відзначимо, що система працюватиме безперебійно. Це забезпечуватиметься двома незалежними центрами обробки даних, які будуть територіально відділені один від одного. У разі збоїв якогось із дата-центрів здійснюватиметься автоматичне переключення на інший.

 

 

Граничний строк перебування товарів, транспортних засобів комерційного призначення у пунктах пропуску через державний кордон України

 

Згідно із ч.1 ст.199 Митного кодексу України (далі – МКУ) граничний строк перебування товарів, транспортних засобів комерційного призначення у пунктах пропуску через державний кордон України не може перевищувати 30 днів, а для автомобільного транспорту – п’ять днів з моменту прибуття у пункт пропуску через державний кордон України для здійснення митних процедур.

Граничний строк перебування товарів, транспортних засобів комерційного призначення у пунктах пропуску через державний кордон України, встановлений ч.1 ст.199 МКУ, не застосовується до операцій з накопичення в пунктах пропуску через державний кордон України суднових партій товарів, що вивозяться за межі митної території України, у тому числі в митному режимі транзиту (ч.2 ст.199 МКУ).

 

 

Надходження до місцевих бюджетів Тернопільщини перевищили 1,6 мільярда гривень

 

До місцевих бюджетів області за перше півріччя поточного року надійшло 1 млрд 607 млн грн, що майже на третину або на 338,2 млн грн більше минулорічного показника.

Легальна оплата праці, офіційно зареєстрована підприємницька діяльність, прозорість ринку реалізації підакцизної продукції – це ті чинники, які безпосередньо впливають на збільшення коштів у місцевих бюджетах. Основним джерелом надходження до місцевої скарбниці є податок на доходи фізичних осіб. За 6 місяців 2018 року фактично надійшло 1 млрд 086,2 млн грн цього податку. Окрім цього, місцеві бюджети отримали на розвиток своїх громад 248,2 млн грн єдиного податку та 52 млн грн акцизного податку з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь