Кременецька міська громада
Тернопільська область, Кременецький район

Новини ОДПІ

Дата: 20.02.2019 14:58
Кількість переглядів: 329

Фото без опису

Щодо продажу юридичною особою - платником єдиного податку автомобіля

Відповідно до п. 292.2 ст. 292 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) при продажу основних засобів юридичними особами – платниками єдиного податку дохід визначається як сума коштів, отриманих від продажу таких основних засобів.

Якщо основні засоби продані після їх використання протягом 12 календарних місяців з дня введення в експлуатацію, дохід визначається як різниця між сумою коштів, отриманою від продажу таких основних засобів, та їх залишковою балансовою вартістю, що склалася на день продажу.

Нагадаємо, що основні засоби – це матеріальні активи, у тому числі запаси корисних копалин наданих у користування ділянок надр (крім вартості землі, незавершених капітальних інвестицій, автомобільних доріг загального користування, бібліотечних і архівних фондів, матеріальних активів, вартість яких не перевищує 6000 гривень, невиробничих основних засобів і нематеріальних активів), що призначаються платником податку для використання у господарській діяльності платника податку, вартість яких перевищує 6000 гривень і поступово зменшується у зв’язку з фізичним або моральним зносом та очікуваний строк корисного використання (експлуатації) яких з дати введення в експлуатацію становить понад один рік (або операційний цикл, якщо він довший за рік).

Згідно з п. п. 3 п. п. 291.5.1 п. 291.5 ст. 291 ПКУ не можуть бути платниками єдиного податку третьої групи суб’єкти господарювання (юридичні особи), які здійснюють виробництво, експорт, імпорт, продаж підакцизних товарів (крім роздрібного продажу паливно-мастильних матеріалів в ємностях до 20 літрів та діяльності фізичних осіб, пов’язаної з роздрібним продажем пива, сидру, пері (без додання спирту) та столових вин).

Обмеження можливості обрання спрощеної системи оподаткування залежить від виду економічної діяльності.

Підакцизні товари (продукція) – товари за кодами згідно з УКТ ЗЕД, на які ПКУ встановлено ставки акцизного податку (п. 14.1.145 п. 14.1 ст. 14 ПКУ).     До підакцизних товарів належать, зокрема, автомобілі легкові, кузови до них, причепи та напівпричепи, мотоцикли, транспортні засоби, призначені для перевезення 10 осіб і більше, транспортні засоби для перевезення вантажів (п. 215.1 ст. 215 ПКУ).

Суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність з продажу автомобілів легкових, кузовів до них, причепів та напівпричепів, мотоциклів, тобто підакцизних товарів, що відповідає класам 45.11, 45.19 та 45.40 розділу 45 ДК 009:2010 Класифікації економічних видів діяльності, затвердженої наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11.10.2010 № 457 «Про затвердження та скасування національних класифікаторів», не можуть застосовувати спрощену систему оподаткування.

Враховуючи вищенаведене, юридична особа – платник єдиного податку має право здійснити операцію із продажу транспортного засобу, який обліковувався на її балансі.

При цьому при продажу основних засобів юридичними особами – платниками єдиного податку дохід визначається як сума коштів, отриманих від продажу таких основних засобів.

Якщо основні засоби продані після їх використання протягом 12 календарних місяців з дня введення в експлуатацію, дохід визначається як різниця між сумою коштів, отриманою від продажу таких основних засобів, та їх залишковою балансовою вартістю, що склалася на день продажу.

До уваги громадян!

Кременецьке управління ГУ ДФС у Тернопільській області звертає увагу, що громадяни які отримали доходи від продажу або обміну двох і більше об’єктів рухомого майна (легкового автомобіля, мотоцикла, мопеда) на протязі 2018 року, зобов’язані задекларувати такі доходи та подати декларації до 1 травня 2019 року.

Річну декларацію про майновий стан і доходи необхідно подати до податкової інспекції до 1 травня 2019 року. Сплатити податок із доходу від операцій із продажу (обміну) об’єктів рухомого майна потрібно до 12 серпня 2019 року, за умови, що такий податок не був сплачений у 2018 році.

Письмові пояснення та копії документів при зупиненні реєстрації податкової накладної: формат, розмір подання

Перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначено п. 14 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року №117 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» (далі – Порядок №117).

Пунктом 16 Порядку №117 передбачено, що письмові пояснення та копії документів, зазначених у п. 14 Порядку № 117, платник податку подає до Державної фіскальної служби (далі – ДФС) в електронній формі засобами електронного зв’язку, визначеними ДФС.

Згідно із п. 17 Порядку №117 ДФС розміщує та постійно оновлює на своєму офіційному вебсайті відомості щодо засобів електронного зв’язку ДФС, якими можуть подаватися письмові пояснення та копії документів.

Пояснення та копії документів подаються у вигляді Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено за формою, ідентифікатор якої розміщено на офіційному веб-порталі ДФС за адресою: Головна>Електронна звітність>Платникам податків про електронну звітність>Інформаційно-аналітичне забезпечення>Реєстр форм електронних документів, яка включає у себе додаток у форматі PDF (розмір кожного додатку не повинен перевищувати 2 МБ).

Як свідчить практичний досвід, 2 Мб достатньо для 1 вкладеного документа.

За нерухомість на Тернопільщині сплатили 10,3 млн гривень

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – один із платежів, який наповнює місцеві бюджети. Сплачують його фізичні та юридичні особи, які є власниками житлової та нежитлової нерухомості. Ставки податку встановлюються рішеннями органів місцевого самоврядування.

Впродовж січня 2019 року суб’єкти господарювання Тернопільщини сплатили 10 млн 269,4 тис. грн податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки. Це перевищило очікувані надходження на 876,1 тис. грн або 9,3 відсотки. Порівняно з відповідним періодом минулого року надходження цього платежу зросли на 1,7 млн гривень або плюс 19,4 відсотків.

Майже 95 відсотків податку на нерухомість сплатили юридичні особи, а це 9 млн 743,4 тис. грн платежу, що на 1,4 млн грн більше, ніж у відповідному періоді минулого року.

Фізособи сплатили 526 тис. грн податку, що перевищує відповідні надходження минулого року на 80,7 тис. гривень і плюс 55,1 тис. грн до очікуваних надходжень.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь