Кременецька міська громада
Тернопільська область, Кременецький район

Новини ОДПІ

Дата: 04.02.2019 15:06
Кількість переглядів: 396

Фото без опису

З 1 січня 2019 року платники податків, що ліквідуються, зобов'язані передавати всі первинні документи в архів

Кременецьке  управління ГУ ДФС у Тернопільській області повідомляє, що Законом України від 23 листопада 2018 року №2628 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» внесено зміни до Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

Відповідно до п.44.3 ст.44 ПКУ платники податків зобов'язані забезпечити зберігання первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, а також документів, пов'язаних із виконанням вимог законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, протягом не менш як 1095 днів (2555 днів - для документів та інформації, необхідної для здійснення податкового контролю за трансфертним ціноутворенням відповідно до ст.39 ПКУ) з дня подання податкової звітності, для складення якої використовуються зазначені документи, а у разі її неподання - з передбаченого ПКУ граничного терміну подання такої звітності.

З 1 січня 2019 року  зазначений пункт доповнено другим абзацем, який передбачає, що у разі ліквідації платника податків первинні документи, регістри бухгалтерського обліку, фінансова звітність, інші документи за період діяльності платника податків не менш як 1095 днів (2555 днів - для документів та інформації, необхідної для здійснення податкового контролю за трансфертним ціноутворенням відповідно до ст.39 ПКУ), що передували даті ліквідації платника податків, в установленому законодавством порядку передаються до архіву.

 Виправляємо помилки податкової накладної, які не вплинули на кількісні/вартісні показники

Кременецьке управління ГУ ДФС у Тернопільській області повідомляє, що відповідно до п. 21 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 №1307 порядок складання розрахунку коригування та його реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних аналогічний порядку, передбаченому для податкових накладних.

Виправлення помилок у графах податкової накладної, які не вплинули на кількісні/вартісні показники, зокрема, у графі 3.2 (ознака імпортованого товару), у графі 4 (одиниця виміру, умовне позначення (українське), у графі 5 (одиниця виміру код), у графі 9 (код пільги), у графі 12 (код виду діяльності сільськогосподарського товаровиробника) розділу Б податкової накладної, здійснюється методом «сторно», тобто зазначаються зі знаком «–» показники рядка податкової накладної, що містять помилкове значення, та новим рядком зі знаком «+» зазначаються показники, які містять правильні значення.

При цьому в обох рядках розрахунку коригування зазначається причина коригування 104 та однакова група коригування.

Екологічний податок: коди бюджетної класифікації для сплати

Кременецьке управління ГУ ДФС у Тернопільській області для уникнення помилок при сплаті екологічного податку нагадує, що наказом Міністерства фінансів України від 14.01.2011 №11 «Про бюджетну класифікацію» затверджено наступну Класифікацію доходів бюджету по екологічному податку:

- 19010100 «Екологічний податок, який справляється за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення (за винятком викидів в атмосферне повітря двоокису вуглецю)»;

- 19010200 «Надходження від скидів забруднюючих речовин безпосередньо у водні об’єкти»;

- 19010300 «Надходження від розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об’єктах, крім розміщення окремих видів відходів як вторинної сировини»;

- 19010400 «Екологічний податок, який справляється за утворення радіоактивних відходів (включаючи вже накопичені) та/або тимчасове зберігання радіоактивних відходів їх виробниками понад установлений особливими умовами ліцензій строк»;

- 19011000 «Екологічний податок, який справляється за викиди в атмосферне повітря двоокису вуглецю стаціонарними джерелами забруднення».

Облік доходів і витрат у юридичної особи-спрощенця третьої групи

Відповідно до п. п. 296.1.3 п. 296.1 ст. 296 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) платники єдиного податку третьої групи (юридичні особи) використовують дані спрощеного бухгалтерського обліку щодо доходів та витрат з урахуванням положень пп. 44.2, 44.3 ст. 44 ПКУ.

Юридичні особи – платники єдиного податку, які відповідають критеріям, визначеним п. п. 3 п. 291.4 ст. 291 ПКУ, ведуть спрощений бухгалтерський облік доходів та витрат з метою обрахунку об’єкта оподаткування за методикою, затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику (п. 44.2 ст. 44 ПКУ).

Згідно з п. 44.3 ст. 44 ПКУ платники податків зобов’язані забезпечити зберігання документів, визначених п. 44.1 ст. 44 ПКУ, а також документів, пов’язаних із виконанням вимог законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, протягом не менш як 1095 днів (2555 днів – для документів та інформації, необхідної для здійснення податкового контролю за трансфертним ціноутворенням відповідно до ст. 39 ПКУ) з дня подання податкової звітності, для складення якої використовуються зазначені документи, а в разі її неподання – з передбаченого ПКУ граничного терміну подання такої звітності.

При ліквідації платника податків документи, визначені п. 44.1 ст. 44 ПКУ, за період діяльності платника податків не менш як 1095 днів (2555 днів – для документів та інформації, необхідної для здійснення податкового контролю за трансфертним ціноутворенням відповідно до ст. 39 ПКУ), що передували даті ліквідації платника податків, в установленому законодавством порядку передаються до архіву.

Пунктом 44.1 ст. 44 ПКУ встановлено, що для цілей оподаткування платники податків зобов’язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов’язаних з визначенням об’єктів оподаткування та/або податкових зобов’язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.

Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим п. 44.1 ст. 44 ПКУ.

У вихідні дні можна оформити транспортний засіб у Тернопільській митниці ДФС

Через 22 дні, 22 лютого завершується пільговий період митного оформлення транспортних засобів на іноземній реєстрації.

З метою уникнення небажаних черг під час оформлення транспортних засобів на іноземній реєстрації, пов’язаних із закінченням періодів дії перехідних положень Податкового та Митного кодексів України, у Тернопільській митниці ДФС встановлено графік роботи посадовим особам, які здійснюють митне оформлення автомобілів громадян з понеділка по п’ятницю включно з 9.00 год. до 22.00 год. та у вихідні дні.

Варто нагадати, що закінчується термін пільгового періоду застосування ставки акцизного податку з коефіцієнтом 0,5 для митного оформлення автомобілів на іноземній реєстрації. Після його завершення власники таких авто сплачуватимуть акцизний податок за повною ставкою.

Крім того, 24 травня 2019 року закінчується період, після якого при перевищенні строку транзиту або тимчасового ввезення транспортного засобу на іноземній реєстрації більше ніж на 30 діб власнику такого автомобіля загрожує штраф у розмірі 170 тис. грн або конфіскація транспортного засобу за рішенням суду.

Громадянам, які мають транспортні засоби на іноземній реєстрації, радять не зволікаючи, скористатися пільгами та ставати законними власниками придбаних автомобілів.

Податкові міліціонери Тернопільщини відзначили

четверту річницю створення спецпідрозділу «Фантом»

Відеоселекторною нарадою та урочистими зборами податкові міліціонери Головного управління ДФС у Тернопільській області відзначили четверту річницю створення спецпідрозділу оперативного забезпечення зони проведення Антитерористичної операції та операції Об’єднаних сил «Фантом». Учасниками цього спецпідрозділу є працівники податкової міліції, які займаються боротьбою з економічною злочинністю та контрабандою вздовж лінії зіткнення у межах Донецької та Луганської областей.

Захід пройшов за участю заступника Міністра фінансів України Сергія Верланова, виконуючого обов'язки Голови Державної фіскальної служби України Олександра Власова, першого заступника Голови ДФС України Сергія Білана. У селекторній нараді також взяли участь начальник фіскального відомства області Ігор Комендат та його перший заступник Віталій Дума, заступники Петро Якимчук та Володимир Білий, учасники «Фантому» на чолі з начальником оперативного управління Олегом Гаркушею.

Опісля відбулися урочисті збори особового складу податкової міліції Тернопілля. На початку учасники зібрання хвилиною мовчання вшанували пам’ять тих, хто загинув у зоні бойових дій. Зокрема, Дмитра Жарука - старшого лейтенанта податкової міліції, старшого оперуповноваженого ГУ ДФС у Херсонській області, який загинув 2 вересня 2015 року, а також  двох колишніх курсантів Університету ДФС, один з яких Герой України – Сергій Цимбал та п’яти студентів Університету, один з яких Герой Небесної сотні – Дмитро Максимов.

Відзначаючи важливий внесок фахівців оперативного управління у забезпеченні безпеки кордонів нашої держави, перший заступник начальника ДФС в області Віталій Дума наголосив: «Представники податкової міліції Тернопільщини на достойному рівні представляють наш регіон на Сході України і їхня служба відзначена належним чином. Зокрема, 19 працівників були представлені до державних нагород та отримали відзнаки Президента України «За участь в Антитерористичній операції». Також працівники нагороджувались відзнаками Державної фіскальної служби, військового командування Антитерористичної операції та операції Об’єднаних сил, Донецької та Луганської військово-цивільних адміністрацій, тощо». Він констатував, що в непростих умовaх вони виконувaли свої службові обов’язки, пaтрулюючи лінію зіткнення у склaді мобільних груп, перешкоджaли незaконному переміщенню товaрів, наркотичних засобів, готівки, яку використовувaли для фінaнсувaння терористичної діяльності, проникненню на контрольовану територію учасників незаконних збройних формувань, виявляли схрони зі зброєю та боєприпасами.

Віталій Дума також повідомив, що у лютому цього року завершують чотиримісячну службу на сході країни троє податкових міліціонерів. Відтак у складі чергової, вже чотирнадцятої ротації, до зони проведення операції Об’єднаних сил вирушать двоє співробітників. Від почaтку воєнних дій нa сході крaїни відбулося 13 ротацій спецпідрозділу податкової міліції і за чотири роки службу у ньому пройшли 44 співробітники подaткової міліції Тернопільщини.

Не обійшлося і без нагород. Так, за бездоганне виконання обов’язків в операції Об’єднаних сил достроково присвоєно звання «Підполковник податкової міліції» одному податковому міліціонеру. Ще двоє працівників оперативного управління отримали подяки за високі досягнення у роботі за 2018 рік.

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь