Кременецька міська громада
Тернопільська область, Кременецький район

Новини ОДПІ

Дата: 25.06.2019 12:06
Кількість переглядів: 441

Фото без опису

Коли Звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації подано без форм фінансової звітності

Відповідно до п. 46.2 ст. 46 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) платник податку на прибуток подає разом з відповідною податковою декларацією квартальну або річну фінансову звітність у порядку, передбаченому для подання податкової декларації з урахуванням вимог ст. 137 ПКУ.

Фінансова звітність, що складається та подається відповідно до п. 46.2 ст. 46 ПКУ платниками податку на прибуток та неприбутковими підприємствами, установами та організаціями, є додатком до податкової декларації з податку на прибуток підприємств (далі – Декларація) та звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації (далі – Звіт) та їх невід’ємною частиною.

Згідно з п. 48.3 ст. 48 ПКУ податкова декларація повинна містити обов’язкові реквізити, зокрема інформацію про додатки, що додаються до податкової декларації та є її невід’ємною частиною. Тобто податкова звітність, складена з порушенням норм ст. 48 ПКУ, не вважається податковою декларацією (п. 48.7 ст. 48 ПКУ).

При неподанні до органу ДФС фінансової звітності разом з Декларацією (Звітом) як її невід’ємної частини, така податкова звітність не визнається податковою декларацією. Відповідальність за неподання або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов’язаними нараховувати та сплачувати податки, збори, податкових декларацій (розрахунків) передбачена п.120.1 ст. 120 ПКУ. 

Немає підтвердження про реєстрацію податкової накладної: дії платника

Відповідно до п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку – продавець товарів/послуг зобов’язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) та надати покупцю за його вимогою.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до ЄРПН є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в ЄРПН.

Згідно з п. 5 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року №1246 (далі - Порядок №1246), податкова накладна та/або розрахунок коригування приймаються до ЄРПН при дотриманні вимог, установлених п. 192.1 ст. 192, п. п. 200 прим. 1.3, 200 прим. 1.9 ст. 200 прим. 1 та п. п. 201.1, 201.10 і 201.16 ст. 201 ПКУ.

Відповідно до пункту 12 Порядку №1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки, зокрема:

- відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту);

- чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування;

- дотримання вимог, установлених п. 192.1 ст. 192 та п. 201 10 ст. 201 ПКУ;

- наявності помилок під час заповнення обов’язкових реквізитів відповідно до п. 201.1 ст. 201 ПКУ;

- наявності суми ПДВ відповідно до пп. 200 прим. 1.3 і 200 прим. 1.9 ст. 200 прим. 1 ПКУ (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 року);

- факту реєстрації / зупинення реєстрації / відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами;

- наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування.

З метою отримання зареєстрованих податкової накладної та/або розрахунку коригування платник податку складає запит в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилає його за допомогою засобів інформаційних, телекомунікаційних, інформаційно-телекомунікаційних систем до ДФС.

Відповідно до п. 3 Порядку №1246 операційний день триває з 8-ої до 20-ої години.

У п. 25 Порядку №1246 визначено, що платник податку через електронний кабінет шляхом перегляду в режимі реального часу має доступ до даних ЄРПН щодо складених ним чи його контрагентами податкових накладних та/або розрахунків коригування.

Враховуючи усі складові реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування, з метою з’ясування обставин, за якими протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, пропонуємо звернутись до контролюючих органів ДФС з детальним описом ситуації.

 

Надані послуги на земельних ділянках підлягають оподаткуванню

Кременецьке управління ГУ ДФС у Тернопільській області нагадує, що з травня розпочалась операція «Урожай – 2019». Метою цієї операції є перевірка повноти нарахування та сплати податків юридичними особами, фізичними особами-підприємцями, громадянами, які є власниками земельних ділянок, площа яких перевищує 2 га та власними силами обробляють такі земельні ділянки для отримання доходу, упередження схем ухилення від оподаткування, виявлення та реєстрація необлікованих найманих працівників та легалізація їх заробітної плати.

Відзначимо, що громадяни, які є власниками сільськогосподарської техніки та  надають  платні послуги  з обробітку землі іншим фізичним особам (оранка, комбайнування тощо), але при цьому не зареєстровані як  фізичні особи-підприємці (ФОП), зобов’язані задекларувати суму отриманих доходів та сплатити до бюджету податок на доходи фізичних осіб та військовий збір.

Суму податкових зобов’язань з податку на доходи фізичних осіб та військового збору за наслідками декларування доходів, отриманих у минулому році, платники мають сплатити до 1 серпня 2019 року.

Якщо послуги надаються у поточному  2019 році, то отриманий дохід підлягає декларуванню у 2020 році.

Зазначені доходи оподатковуються податком на доходи фізичних осіб за ставкою 18 відсотків та військовим збором за ставкою 1,5 відсотка.

 

За престижні автомобілі на Тернопіллі сплатили понад 1,6 млн грн транспортного податку

Впродовж січня-травня цього року суб’єкти господарювання Тернопільської області спрямували до бюджету 1 млн 608,4 тис. грн транспортного податку. Порівняно з аналогічним минулорічним періодом надходження цього платежу зросли на 135,3 тис. гривень або 9,2 відсотка. До бюджету додатково надійшло 305,9 тис. грн транспортного податку або плюс 23,5 відсотка до очікуваного.

Надходження цього платежу від юридичних осіб порівняно з січнем-травнем 2018 року зросли на 68,3 тис. гривень і цьогоріч склали 995,8 тис. гривень.

Фізособи з початку 2019 року сплатили 612,6 тис. грн транспортного податку. Порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження платежу зросли на 67 тис. гривень або плюс 177,6 тис. грн до очікуваного.

Принагідно нагадуємо, що статтею 267 Податкового кодексу України визначено, що об’єктом оподаткування транспортним податком є легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року. Оскільки цьогоріч встановлено новий розмір "мінімалки" - 4173 грн, змінився і прохідний поріг для "елітних" автомобілів: тепер його розмір становить 1 564 875 гривень (або орієнтовно 55 888 доларів США). Платниками цього податку є власники таких автомобілів.

Ознайомитися з переліком автомобілів (базовими моделями), які є об’єктом оподаткування транспортним податком, можна на сайті Мінекономрозвитку.

Меморандум про протидію трудовій міграції

Спільний Меморандум про співпрацю підписали сьогодні на Тернопільщині представники фіскальної, міграційної служб та управління Держпраці в області. Адже кожне із цих відомств причетне до реалізації державної політики у певній галузі, а також кожне забезпечує захист державних інтересів. Для прикладу, міграційна служба протидіє трудовій міграції, фіскальна контролює наповнення бюджетів, управління Держпраці здійснює нагляд та контроль за дотриманням законодавства про працю. Тож, від застосування спільних заходів ефективність роботи у даному напрямку тільки зростатиме.

Усвідомлюючи необхідність спільних дій Ярослав Давибіда, начальник Управління Державної міграційної служби в Тернопільській області, Ігор Комендат, начальник Головного управління ДФС у Тернопільській області, Наталія Рус, начальниця Управління Держпраці в Тернопільській області скріпили своїми підписами тристоронній Меморандум про співробітництво.

Мета документа – розробляти та реалізовувати спільні програми, спрямовані на підвищення правової свідомості та податкової культури учасників ринку праці як громадян, так суб’єктів господарювання, попереджати порушення у сфері трудової міграції. Адже нелегальне працевлаштування завдає збитків місцевим бюджетам, а самі працівники позбавлені соціальних гарантій.

«Я впевнений, що наша спільна співпраця сприятиме результативному втіленню державної політики у сфері трудового законодавства, оскільки основне завдання кожної з очолюваних нами служб – захист інтересів громадян», - сказав Ігор Комендат. На його думку, застосовуючи заходи просвітницького, інформативного характеру, аналізуючи причини та умови порушень, можна розробити ефективні методи їх протидії.

На Тернопіллі сплатили майже 29 млн грн плати за землю

Впродовж січня-травня 2019 року власники та орендарі земельних ділянок Тернопільщини сплатили до місцевих бюджетів 28 млн 506,9 тис. грн плати за землю. Порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження цього платежу зросли на 5,7 млн гривень.

Загалом внесок юридичних осіб, які у своїй господарській діяльності використовують землю, до місцевих скарбниць – 24 млн 38,7 тис. гривень. Порівняно з січнем-травнем 2018 року надходження збільшились на 5,8 млн гривень.

Фізичні особи сплатили з початку цього року 4 млн 468,2 тис. грн. плати за землю.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь