Кременецька міська громада
Тернопільська область, Кременецький район

Новини податкової

Дата: 12.03.2020 14:19
Кількість переглядів: 422

Фото без опису

Чи потрібно СГ, який використовує паливозаправник (бензовоз) з метою доставки та зберігання пального, отримувати ліцензію на зберігання пального?

Фото без описуЗгідно зі ст. 15 Закону України від 19.12.1995 р. № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» (далі – Закон №481) зберігання пального здійснюється суб’єктами господарювання всіх форм власності за наявності ліцензії.

        Відповідно до ст. 1 Закону № 481 зберігання пального – діяльність із зберігання пального (власного або отриманого від інших осіб) із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик. Місцем зберігання пального є місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для зберігання пального на праві власності або користування.

        Суб’єкт господарювання (у тому числі іноземний суб’єкт господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) має право зберігати пальне без отримання ліцензії на право зберігання пального в місцях виробництва пального або місцях оптової торгівлі пальним чи місцях роздрібної торгівлі пальним, на які отримані відповідні ліцензії (ч. 16 ст. 15 Закону № 481).

       Згідно з ч. 19 ст. 15 Закону № 481 ліцензія на право зберігання пального не отримується на місця зберігання пального, що використовуються:

•          підприємствами, установами та організаціями, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевого бюджету;

•          підприємствами, установами та організаціями системи державного резерву;

•          суб’єктами господарювання (у тому числі іноземними суб’єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) для зберігання пального, яке споживається для власних виробничо-технологічних потреб виключно на нафто- та газовидобувних майданчиках, бурових платформах і яке не реалізується через місця роздрібної торгівлі.

          Ліцензія на право зберігання пального отримується на кожне місце зберігання пального.

           Відповідно до п.п. 14.1.61 ПКУ акцизний склад пересувний – транспортний засіб (автомобільний, залізничний, морський, або річковий, повітряний, магістральний трубопровід), на якому переміщується та/зберігається пальне або спирт етиловий на митній території України.

         Транспортний засіб набуває статусу акцизного складу пересувного протягом періоду його використання для:

а) переміщення в ньому митною територією України пального або спирту етилового, що реалізується (крім пального або спирту етилового, що переміщується митною територією України прохідним транзитом або внутрішнім транзитом, визначеним підпунктом «а» п. 2 ч. 2 ст. 91 Митного кодексу України від 13.03.2012 р. № 4495-VI);

б) зберігання в ньому пального або спирту етилового на митній території України;

в) ввезення пального або спирту етилового на митну територію України, з якого сплачено акцизний податок або на умовах, визначених ст. 229 ПКУ.

Не є акцизним складом пересувним:

•          транспортний засіб, що використовується суб’єктом господарювання, який не є розпорядником акцизного складу та платником акцизного податку, для переміщення на митній території України власного пального або спирту етилового для потреб власного споживання чи промислової переробки;

•          паливний бак транспортного засобу.

        Таким чином, суб’єкту господарювання, який використовує транспортний засіб – паливозаправник (бензовоз) з метою доставки та зберігання пального необхідно отримати ліцензію на зберігання пального на місце (територію), де знаходиться паливозаправник (бензовоз), як ємність, що використовується для зберігання пального відповідно до вимог Закону № 481.

          На період здійснення перевезень транспортний засіб набуває статусу акцизного складу пересувного протягом періоду його використання для перевезення пального за виключенням транспортного засобу, що використовується суб’єктом господарювання, який не є розпорядником акцизного складу та платником акцизного податку, для переміщення на митній території України власного пального або спирту етилового для потреб власного споживання чи промислової переробки.     

Взяття на облік фізичної особи, яка здійснює незалежну професійну діяльність

 

Для взяття на облік фізична особа, яка має намір провадити незалежну професійну діяльність, подає особисто або через уповноважену особу до контролюючого органу за місцем свого постійного проживання заяву (для осіб, які провадять незалежну професійну діяльність) за ф. №5-ОПП (далізаява за ф. №5-ОПП) та копію документа, що підтверджує право фізичної особи на провадження незалежної професійної діяльності. Зазначені документи подаються протягом 10 календарних днів після державної реєстрації незалежної професійної діяльності у відповідному уповноваженому органі та отримання свідоцтва про реєстрацію чи іншого документа (дозволу, сертифіката тощо), що підтверджує право фізичної особи на провадження незалежної професійної діяльності.

При поданні документів пред’являються оригінали зазначених документів.

Взяття на облік фізичних осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, здійснюється у день отримання від них заяви за ф. №5-ОПП.

Якщо фізична особа зареєстрована як підприємець та при цьому така особа здійснює незалежну професійну діяльність, то вона обліковується в контролюючому органі як фізична особа – підприємець із ознакою провадження незалежної професійної діяльності. У такому разі подається заява за ф. №5-ОПП з позначкою «Зміни» та копія відповідного документа.

Довідка про взяття на облік за ф. №34-ОПП надсилається наступного робочого дня з дня взяття на облік.

При цьому повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, за ф. №20-ОПП подається до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податку протягом 10 робочих днів після його реєстрації, створення чи відкриття.

Відсутність інтернету: як працювати з програмним РРО

Кременецьке управління ГУ ДПС у Тернопільській області повідомляє, що на період відсутності зв'язку між програмним РРО та сервером ДПС проведення розрахункових операцій здійснюється в режимі офлайн, що може тривати не більше 36 годин, із створенням електронних розрахункових документів, яким присвоюються фіскальні номери із діапазону фіскальних номерів, сформованих (та виданих на такий випадок) сервером ДПС. Їх суб'єкт господарювання може використовувати не більше 168 годин протягом календарного місяця — єдина умова.

У таких розрахункових документах має бути зазначено, що розрахункова операція проведена у режимі офлайн і такі документи мають зберігатися програмним РРО до моменту отримання від ДПС підтвердження про доставку розрахункових документів.

Протягом години після встановлення зв'язку із сервером ДПС здійснюється передача копій створених програмним РРО розрахункових документів з присвоєними їм у режимі офлайн фіскальними номерами до сервера ДПС. Такі розрахункові документи мають бути передані до моменту передачі електронного фіскального звіту, електронного фіскального звітного чека за день, коли були сформовані такі розрахункові документи.

 

На обороноздатність країни платники Тернопільщини спрямували 47,8 млн гривень

 

Задля підтримки армії платники податків Тернопільщини сплатили до державного бюджету 47,8 млн грн військового збору впродовж січня-лютого цього року. Про це повідомив в.о. начальника Головного управління ДПС у Тернопільській області Валерій Лісницький. «Порівняно з відповідним періодом минулого року надходження даного збору зросли на 7,4 млн гривень», – зазначив очільник податкової служби краю.

Лише у лютому платники Тернопілля спрямували на потреби армії 20,2 млн грн військового збору.

Валерій Лісницький також нагадав, що військовий збір було впроваджено в Україні з серпня 2014 року. Його ставка становить 1,5% доходів, що підлягають оподаткуванню. Платниками військового збору є фізичні особи – резиденти та нерезиденти, які отримують доходи в Україні.

«Необхідно мати на увазі, що українська армія отримуватиме стабільні кошти для вирішення нагальних питань лише завдяки легальній праці, – наголосив посадовець. –Тому закликаємо роботодавців не допускати фактів «тіньової» зайнятості. Адже неоформлені належним чином трудові відносини позбавляють соціальних гарантій найманих працівників, знижують доходи державного бюджету, а відтак і можливість зміцнення обороноздатності країни». 

Заходи із ліквідації підпільної торгівлі нафтопродуктами тривають

 

Відповідно до доручення керівництва держави працівники податкової міліції Головного управління ДФС у Тернопільській області у взаємодії із іншими правоохоронними та контролюючими органами проводять заходи щодо виявлення та припинення фактів реалізації неякісного та контрафактного пального.

Зокрема, спільно з працівниками Управління Служби безпеки України та Головного управління ДПС у Тернопільській області припинено протиправну діяльність службових осіб одного із підприємств краю. Порушники, не маючи ліцензії на право здійснення роздрібної торгівлі пальним, реалізовували його за готівку без застосування реєстратора розрахункових операцій.

Із незаконного обігу вилучили дизельне пальне та обладнання заправного комплексу. Загальна вартість цього перевищила 1,5 млн гривень.

Вирішується питання про притягнення винних посадових осіб підприємства до адміністративної відповідальності за ст.164 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Крім цього, за порушення вимог Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» передбачена фінансова санкція у розмірі 250 тис. гривень.

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь