A A A K K K
для людей із порушенням зору
Кременецька міська громада
Тернопільська область, Кременецький район

Новини податкової

Дата: 27.04.2020 14:39
Кількість переглядів: 328

Фото без опису

Підприємець має право на відпустку та лікарняний

Кременецьке управління ГУ ДПС у Тернопільській області доводить до відома, що платники єдиного податку І і ІІ груп, які не використовують працю найманих осіб, звільняються від сплати єдиного податку протягом одного календарного місяця на рік на час відпустки, а також за період хвороби, підтвердженої копією листка (листків) непрацездатності, якщо вона триває 30 і більше календарних днів (відповідно до п. 295.5 ст. 295 Податкового кодексу України (далі – ПКУ)).

Платники єдиного податку І і ІІ груп сплачують єдиний податок шляхом здійснення авансового внеску не пізніше 20 числа (включно) поточного місяця (п. 295.1 ст. 295 ПКУ).

Такі платники єдиного податку можуть здійснити сплату єдиного податку авансовим внеском за весь податковий (звітний) період (квартал, рік), але не більш як до кінця поточного звітного року.

Суми єдиного податку, сплачені відповідно до абзацу другого п. 295.1 і п. 295.5 ст. 295 ПКУ, підлягають зарахуванню в рахунок майбутніх платежів з цього податку за заявою платника єдиного податку (п. 295.6 ст. 295 ПКУ).

Тобто якщо підприємець вже сплатив авансовий внесок за місяць, в якому він був на лікарняному, або планує бути у відпустці (наприклад, у разі сплати єдиного податку авансом за квартал), така сума за його заявою зараховується в рахунок майбутніх платежів з єдиного податку.

Нарахування авансових внесків для платників єдиного податку І і ІІ груп здійснюється податковими органами на підставі (п. 295.2 ст. 295 ПКУ):

- заяви такого платника єдиного податку щодо розміру обраної ставки єдиного податку;

- заяви щодо періоду щорічної відпустки;

- заяви щодо терміну тимчасової втрати працездатності.

Інформація про період щорічної відпустки і терміни тимчасової втрати працездатності з обов’язковим додаванням копії листка непрацездатності подається за заявою у довільній формі (п. п. 298.3.2 п. 298.3 ст. 298 ПКУ).

 

Щодо порядку реєстрації безкоштовного додатку «пРРОсто» в контролюючому органі

 

Закон України від 20 вересня 2019 року №128-IX «Про внесення змін до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» та інших законів України щодо детінізації розрахунків в сфері торгівлі і послуг» (далі – Закон №128), який набере чинності з 01.08.2020, створив правові підстави для застосування програмних реєстраторів розрахункових операцій (далі – ПРРО).

Законодавчо встановлено, що ДПС забезпечує безкоштовне програмне рішення для використання суб’єктами господарювання, які проводять розрахункові операції.

З метою реалізації Закону №128 ДПС розроблено безкоштовне програмне рішення, яке наразі тестується.

Тестове програмне рішення не потребує реєстрації у контролюючому органі.

Порядки, що регулюють питання реєстрації ПРРО, ведення реєстру ПРРО, які передбачені ст. 7 Закону України від 06 липня 1995 року №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», наразі розробляються ДПС спільно з Міністерством фінансів України.

Згідно з цими порядками реєстраційна процедура здійснюватиметься в автоматичному режимі без участі посадових осіб контролюючого органу.

 

 

 

 

Причини відмови у видачі ліцензії на зберігання пального

 

Кременецьке управління ГУ ДПС у Тернопільській області нагадує, що для отримання ліцензії на право зберігання пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів:

- документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об’єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об’єкта в експлуатацію, будь-якого цільового призначення;

- акт вводу в експлуатацію об’єкта або акт готовності об’єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об’єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об’єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального;

- дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.

Копії таких документів не подаються у разі їх наявності у відкритих державних реєстрах, якщо реквізити таких документів та назви відповідних реєстрів зазначено в заяві на видачу ліцензії на право зберігання пального.

Звертаємо увагу, що у заяві зазначається інформація про всі наявні у розпорядника акцизного складу та введені в експлуатацію акцизні склади із зазначенням кодів адміністративно-територіальних одиниць згідно з Класифікатором об’єктів адміністративно-територіального устрою України. Щодо кожного акцизного складу в заяві зазначається ідентифікатор об’єкта оподаткування, про який надіслано повідомлення відповідно до вимог п. 63.3 ст. 63 Податкового кодексу України. Таке повідомлення, за встановленою наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 №1588 «Про затвердження Порядку обліку платників податків і зборів» (далі – Порядок №1588) формою (форма №20-ОПП), подається до контролюючого органу із дотриманням пункту 8.4 розділу VIII Порядку №1588.

Підпунктом 6 п. 7 Порядку реєстрації платників акцизного податку та акцизних складів (Постанова Кабінету Міністрів України від 24 квітня 2019 року №408 «Деякі питання електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового») встановлено, що заява не приймається, якщо щодо акцизного складу, зазначеного в заяві разом з ідентифікатором об’єкта оподаткування, у контролюючому органі відсутнє повідомлення про такий об’єкт оподаткування відповідно до вимог п. 63.3 ст. 63 ПКУ або згідно з таким повідомленням відповідний об’єкт є закритим або не експлуатується розпорядником акцизного складу.

Отже, якщо місце зберігання пального відповідає ознакам акцизного складу, визначеним п. п. 14.1.6. п. 14.1 ст. 14 ПКУ, воно має бути зареєстроване як акцизний склад розпорядником акцизного складу.

Підставою для відмови заявнику у видачі ліцензії на зберігання пального є не внесення річної плати за ліцензію, неподання чи подання не в повному обсязі завірених заявником копій документів для отримання ліцензії на зберігання пального, подання заявником недостовірних даних у документах, поданих разом із заявою на отримання ліцензії.

При цьому акцизний склад має перебувати на обліку у контролюючому органі і про нього як про об’єкт оподаткування повідомлено контролюючий орган (подано повідомлення за формою №20-ОПП).

Свої статки задекларували 4480 жителів Тернопілля

 

З початку цього року 4480 жителів Тернопільської області подали податкові декларації про отримані доходи. Зокрема 2029 осіб зобов’язані були задекларувати свої доходи, а 2451 – забажали скористатись своїм правом на податкову знижку. Декларанти заявили про отримання 258 млн грн доходу. Загальна сума самостійно нарахованих ними податкових зобов’язань складає 7,8 млн грн податку на доходи фізичних осіб та 1,8 млн грн військового збору.

Найчастіше наші краяни декларують доходи від спадщини чи дарування. Про це заявила 691 особа на суму 87,2 млн грн доходу. Продаж нерухомості та рухомого майна збагатив 436 громадян. Вони повідомили про отримання 64,3 млн грн такого доходу. Ще 115 жителів краю збагатилися на 7,6 млн грн, оскільки здавали у найм майно. Доходи від здійснення незалежної професійної діяльності вже задекларували 92 громадян на суму доходу 7,1 млн гривень. Про отримання інвестиційних прибутків та іноземних доходів повідомили 18 та 8 осіб. Вони заявили про отримання відповідно 7,6 млн грн та 2,5 млн грн доходу.

Доходи в розмірі понад 1 млн грн задекларував 21 житель нашого краю. Сума заявленого мільйонерами доходу склала 132,6 млн гривень. Вони додатково сплатять 1,5 млн грн податку на доходи фізичних осіб та 275,3 тис. грн військового збору.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь