У зону АТО вирушили працівники податкової міліції Тернопільщини
У зону АТО вирушили працівники податкової міліції Тернопільщини
Нещодавно в зону проведення АТО внаслідок чергової ротації вирушили п»ятеро співробітників податкової міліції ГУ ДФС у Тернопільській області. Вони замінили там своїх колег, що несли службу протягом попередніх чотирьох місяців.
Загалом від початку воєнних дій на сході країни у зоні проведення Антитерористичної операції пройшли службу 34 співробітники податкової міліції ГУ ДФС в області.
У непростих умовах вони виконували свої службові обов»язки у складі мобільних груп, патрулюючи лінію розмежування. На контрольних пунктах в»їзду/виїзду вони перешкоджали незаконному переміщенню через умовний кордон на сході країни товарів та готівки, яку використовують для фінансування терористичної діяльності.
Співробітники податкової міліції області неодноразово брали участь у резонансних затриманнях крупних партій товарів, наркотичних препаратів та готівки при спробі їх перевезення через лінію розмежування
Чи вплине перевищений ліміт на розміщення відходів на розмір екологічного податку
Відповідно до п.п.242.1.3 п.242.1 ст.242 ПКУ визначено об»єкт та базу оподаткування по екологічному податку, що справляється за розміщення відходів, зокрема, обсяги та види (класи)розміщених відходів, крім обсягів та видів відходів як вторинної сировини, що розміщуються на власних територіях суб»єктів господарської діяльності.
Згідно з п.249.6 ст.249 ПКУ суми екологічного податку, який справляється за розміщення відходів, обчислюються платниками самостійно щокварталу виходячи з фактичних обсягів розміщення відходів, ставок податку на коригуючий коефіцієнт у порядку, визначеному ПКУ, тобто на підставі фактичних обсягів розміщення відходів протягом звітного кварталу.
Наявність або відсутність затверджених лімітів на утворення та розміщення відходів у платника екологічного податку не впливає на обчислення сум екологічного податку, що справляється за розміщення відходів.
Розмір екологічного податку при обчисленні сум податку у разі перевищення платником податку затверджених лімітів на утворення та розміщення відходів або у разі їх відсутності не збільшується.
Адвокат як самозайнята особа
Згідно з нормами підпункту 14.1.226 п.14.1 ст.14 ПКУ, само зайнятою особою є платник податку, який є фізичною особою-підприємцем або проводить незалежну професійну діяльність за умови, що особа не є працівником в межах такої підприємницької чи незалежної професійної діяльності.
Незалежна професійна діяльність – це, зокрема, діяльність адвокатів за умови, що така особа не є працівником або фізичною особою-підприємцем за використану найману працю не більш як чотирьох фізичних осіб.
Відповідно до ПКУ та Порядку обліку платників податківа і зборів взято на облік або реєстрацію у контролюючих органах підлягають всі платники податків.
Взяття на облік у контролюючих органах юридичних осіб, їх відокремлених підрозділів, а також само зайнятих осіб здійснюється незалежно від наявності обов»язку щодо сплати того або іншого податку та збору.
Якщо адвокат здійснює свою діяльність виключно у рамках трудових відносин з роботодавцем (адвокатське бюро або адвокатське об»єднання), всі договори про надання правової допомоги укладаються від імені роботодавця, то такий адвокат не повинен ставати на облік в контролюючому органі, як особа, що здійснює незалежну професійну діяльність.
Якщо хоча б одна з вищевказаних умов не виконується, то адвокат повинен стати на облік у контролюючому органі як само зайнята особа.
Форма №1ДФ-відповідальність за помилки
Згідно з п.119.2 ст.119 ПКУ неподання, подання з порушенням встановлених строків, подання нев повному обсязі, з недостовірними відомостями або з помилками податкової звітності про суми доходів, нарахованих (сплачених)на користь платника податків, суми утриманого з них податку, а також суми отриманої оплати від фізичних осіб за товари(роботи, послуги), якщо такі недостовірні відомості або помилки призвели до зменшення або збільшення податкових зобов»язань платника податку або зміни платника податку тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі 510 гривень.
Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке саме порушення, тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі 1020 гривень
Вказані штрафи не застосовуються у випадках, коли недостовірні відомості або помилки у ф №1-ДФ виникли у зв»язку з виконанням податковим агентом вимог п.169.4 ст.169 ПКУ та були виправлені відповідно до вимог ст..50 ПКУ.
Крім того, ст..163прім4 Кодексу України про адміністративні прапорушення встановлено, що неповідомлення або несвоєчасне повідомлення державним податковим інспекціям за встановленою формою відомостей про доходи громадян, тягне за собою попередження або накладення штрафу на посадових осіб підприємств, установ і організацій, а також на громадян-суб»єктів підприємницької діяльності у розмірі від двох до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. За ті ж самі порушення, вчинені особою, яку протягом року вже було піддано адміністративному стягненню-штраф на посадових осіб підприємств, установ і організацій, а також на громадян-суб»єктів підприємницької діяльності становить від трьох до п»яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.