Оголошення про проведення конкурсу на посаду директора Підгаєцької початкової школи Кременецької міської ради
1. Найменування і місцезнаходження закладу освіти:
Підгаєцька початкова школа Кременецької міської ради Тернопільської області;
вул. Шкільна, 1, с. Підгайці, Кременецький район, Тернопільська область, 47162.
2. Найменування посади та умови оплати праці:
- директор;
- посадовий оклад, відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ» від 26 вересня 2005 року №557, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 жовтня 2005 року за № 1130/11410, зі змінами та доповненнями,надбавки та доплати відповідно до постанови №373 від 23.03.2011, постанови №78 від 31.01.2001, можливі надбавки відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та окремих галузей бюджетної сфери від 30 серпня 2002 року №1298, зі змінами та доповненнями.
3. Кваліфікаційні вимоги до керівника закладу освіти:
посаду керівника закладу загальної середньої освіти може займати особа, яка є громадянином України, має вищу педагогічну освіту не нижче ступеня магістра (спеціаліста) та стаж педагогічної роботи не менше трьох років.
4. Перелік документів, які необхідно подати для участі в конкурсному відборі:
претенденти на посаду керівника закладу загальної середньої освіти подають до конкурсної комісії такі документи:
- заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
- автобіографію та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
- копію документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
- копію документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче ступеня магістра (спеціаліста);
- копію трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної діяльності не менше трьох років на момент їх подання;
- довідка про проходження попереднього психіатричного огляду;
- довідка про відсутність судимості;
- документ, що підтверджує вільне володіння державною мовою;
- мотиваційний лист, складений у довільній формі.
За бажанням претенденти можуть подавати інші документи, які підтверджуватимуть її професійні та/або моральні якості.
5. Дата, місце та етапи проведення конкурсного відбору:
подання документів здійснюється у відділ освіти Кременецької міської ради за адресою: м. Кременець, вул. Шевченка, 56.
Конкурсний відбір включає такі етапи:
- з 04 січня 2022 року по 03 лютого 2022 року – подання претендентами документів;
-з 04 лютого по 10 лютого 2022 року – вивчення конкурсною комісією поданих документів;
- 15 лютого 2022 року – засідання конкурсної комісії на зайняття посади керівника Підгаєцької початкової школи;
- 17 лютого 2022 року – надання конкурсною комісією висновку щодо результатів конкурсного відбору.
6. Прізвище, ім’я, по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію про проведення конкурсного відбору:
Моронжук Ольга Олегівна
0680575149