A A A K K K
для людей із порушенням зору
Кременецька міська громада
Тернопільська область, Кременецький район

Новини ОДПІ

Дата: 23.03.2022 14:57
Кількість переглядів: 253

Фото без опису

 

 

Адмінвідповідальність при відмові в проведенні розрахунків банківськими картками

      Головне управління ДПС у Тернопільській області інформує, що Законом України від 15 березня 2022 року №2120-IХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану» внесені зміни до п. 1 частини першої ст. 255 Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі – КУпАП).

      Так, п. 1 частини першої ст. 255 КУпАП встановлено, що уповноважені особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, та його територіальних органів мають право складати протоколи про адміністративні правопорушення у справах про адміністративні правопорушення вчинені, зокрема, за ст. 163 прим. 15 КУпАП.

       Статтею 163 прим 15 КУпАП визначено, що порушення порядку проведення готівкових розрахунків за товари (послуги), у тому числі перевищення граничних сум розрахунків готівкою, недотримання установлених законодавством вимог щодо забезпечення можливості розрахунків за товари (послуги) з використанням електронних платіжних засобів тягне за собою накладення штрафу на фізичну особу – підприємця, посадових осіб юридичної особи від ста до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

        Дія, передбачена частиною першою ст. 163 прим 15 КУпАП, вчинена особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за таке ж порушення, тягне за собою накладення штрафу від п’ятисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

 

 

Дистанційно можна сформувати сертифікати відкритих ключів

Головне управління ДПС у Тернопільській області нагадує, що перевірити термін дії кваліфікованого сертифіката відкритого ключа, отриманого в Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС, можна на офіційному інформаційному ресурсі КН ЕДП ІДД ДПС (https://acskidd.gov.ua).

Зробити це можна за посиланням Головна/«Пошук сертифікатів та СВС»/«Пошук сертифікатів». Для цього в полі «код ЄДРПОУ» необхідно зазначити відповідно код ЄДРПОУ (для юридичних осіб);

Фізичним особам необхідно внести реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта у разі, якщо через релігійні переконання користувач в установленому порядку відмовився від реєстраційного номеру облікової картки платника податків та має відповідну відмітку у паспорті в полі «Реєстраційний номер облікової картки платника податків» або в полі «УНЗР ІD картки» – унікальний номер запису у реєстрі ІD картки.

При цьому пошук сертифікатів користувачем може здійснюватись за одним або декількома реквізитами.

Після проставлення відповідних реквізитів користувачу необхідно натиснути «Пошук». У вікні «Результати пошуку» зазначено відомості про початок та закінчення строку дії кваліфікованого сертифіката відкритого ключа;

Також здійснити перевірку ключа можна й за допомогою безкоштовного програмного забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1», актуальна версія якого доступна для завантаження за посиланням: Головна/«Отримання електронних довірчих послуг, у тому числі для програмних РРО»/«Програмне забезпечення»/«Засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки – «ІІТ Користувач ЦСК-1»/«Інсталяційний пакет «ІІТ Користувач ЦСК-1.3.1 (версія:1.3.1.46)».

Після завантаження Програми необхідно в меню Програми натиснути посилання «Переглянути сертифікати». Із наведеного переліку сертифікатів необхідно вибрати свій сертифікат або, у разі його відсутності, додати його за допомогою кнопки «Імпортувати». Натиснути на вибраний сертифікат подвійним натисканням лівої кнопки миші, обрати пункт «Детальна інформація». У вікні, яке з’явилось, можна переглянути детальну інформацію про кваліфікований сертифікат відкритого ключа, у т.ч. щодо терміну його дії.

Звертаємо увагу, що користувач може повторно (дистанційно) сформувати сертифікати за електронним запитом не пізніше дня, що передує дню закінчення строку чинності кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів.

Зокрема, повторне (дистанційне) формування сертифікатів за електронним запитом можна здійснити online на офіційному інформаційному ресурсі Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС за посиланням: Головна/«Повторне (дистанційне) формування сертифікатів за електронним запитом»/Online (https://acskidd.gov.ua/manage-certificates) або за допомогою програмного забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1».

Дистанційно сформувати нові сертифікати зможуть лише ті користувачі, які мають:

- чинні сертифікати (наприклад до закінчення строку чинності сертифікатів залишилося декілька днів);

- незмінні реєстраційні дані (ПІБ, адреса реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ організації тощо);

- особистий ключ, доступний лише користувачу та не є скомпрометованим.

З метою уникнення помилок при повторному (дистанційному) формуванні сертифікатів за електронним запитом рекомендуємо здійснювати дане формування за декілька днів до закінчення строку чинності сертифікатів. Строк чинності кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів, отриманих від Надавача, становить 2 (два) роки з моменту їх формування.

Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua

Спілкуйтеся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»

 

 

 

Звітний період для подання податкової декларації з податку на прибуток підприємств за оновленою формою

Головне управління ДПС у Тернопільській області повідомляє, що 15 березня 2022 року набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 10.02.2022 №58 «Про затвердження Змін до форми Податкової декларації з податку на прибуток підприємств та визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів» (далі – Наказ №58), яким, зокрема, затверджено зміни до форми Податкової декларації з податку на прибуток підприємств, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.10.2015 №897 (далі – Декларація).

Відповідно до п. 46.6 ст. 46 Податкового кодексу України до визначення нових форм декларацій (розрахунків), які набирають чинності для складання звітності за податковий період, що настає за податковим періодом, у якому відбулося їх оприлюднення, є чинними форми декларацій (розрахунків), чинні до такого визначення.

Таким чином, Декларацію за оновленою формою (з урахуванням змін внесених Наказом №58) платники податків мали б подавати, починаючи зі звітного періоду – півріччя 2022 року.

Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua

Спілкуйтеся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»

 

 

 

 Особливості застосування єдиного податку третьої групи за ставкою 2% для платників ПДВ

Відсоткова ставка для платників єдиного податку третьої групи, які використовують особливості оподаткування, встановлені пунктом 9 підрозділу 8 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України (далі – Кодекс), встановлюється у розмірі 2 відсотків доходу.

Згідно з підпунктом 9.5 пункту 9 підрозділу 8 розділу ХХ «Перехідні положення» Кодексу платники єдиного податку третьої групи, які використовують особливості оподаткування, встановлені цим пунктом, звільняються від обов’язку нарахування, сплати та подання податкової звітності з податку на додану вартість з операцій з постачання товарів, робіт та послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України.

Таким чином, застосування ставки податку у розмірі 2 відсотків доходу передбачає включення податку на додану вартість до складу єдиного податку (як у випадку застосування ставки єдиного податку у розмірі 5 відсотків доходу).

Відповідно до підпункту 9.9 пункту 9 підрозділу 8 розділу ХХ «Перехідні положення» Кодексу після припинення або скасування воєнного, надзвичайного стану на території України платники єдиного податку третьої групи, які на день припинення або скасування воєнного, надзвичайного стану на території України використовували особливості оподаткування, встановлені цим пунктом, з першого дня місяця, наступного за місяцем припинення або скасування воєнного, надзвичайного стану на території України, втрачають право на використання особливостей оподаткування, передбачених цим пунктом, і автоматично вважаються такими, що застосовують систему оподаткування, на якій такі платники податку перебували до обрання особливостей оподаткування, передбачених цим пунктом.

Тобто, оскільки режим єдиного податку за ставкою 2 відсотки має обмежений (тимчасовий) термін дії із подальшим автоматичним відновленням порядку обчислення ПДВ, він відрізняється від «класичного» єдиного податку встановленого пунктом 291.5 статті 291 Кодексу.

Тому суб’єктам господарювання, які обирають третю групу єдиного податку зі ставкою 2 відсотків доходу та на час переходу на спрощену систему оподаткування перебувають у статусі платника ПДВ, у відповідності до положень підпунктів 9.5 та 9.9 пункту 9підрозділу 8 розділу ХХ «Перехідні положення» Кодекс реєстрація платника ПДВ не анулюється.

З огляду на те, що в період дії воєнного стану платники ПДВ, які використовують особливості оподаткування, встановлені пунктом 9 підрозділу 8 розділу ХХ «Перехідні положення» Кодексузвільняються від обов’язку нарахування, сплати та подання податкової звітності з податку на додану вартість, то всі операції з реалізації товарів, послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, вважаються такими, що не є об’єктом оподаткування ПДВ, податкові накладні за такими операціями не складаються.

Наслідки для платників ПДВ при автоматичному відновленні правил нарахування та сплати ПДВ після завершення воєнного стану

У податковій звітності за перший звітний період після завершення дії воєнного, надзвичайного станів платник ПДВ відповідно до пункту 198.5 статті 198 Кодексу повинен нарахувати податкові зобов’язання на вартість товарів, послуг, необоротних активів використаних в операціях, що не є об’єктом оподаткування (реалізованих в період дії воєнного, надзвичайного стану), суми податку по яких були включені до складу податкового кредиту на дату переходу на спрощену систему оподаткування за ставкою 2 відсотки:

за товарами/послугами – виходячи з вартості придбання таких товарів, послуг,

по необоротних активах, які фактично використані (реалізовані) в період перебування такого платника на спрощеній системі оподаткування за ставкою 2% доходу –виходячи з балансової (залишкової) вартості, що склалася станом на початок звітного (податкового) періоду, протягом якого здійснюються такі операції.

Такі операції повинні бути відображені у відповідних рядках (рядок 4) «Нараховано податкових зобов’язань відповідно до пункту 198.5 статті 198 та пункту 199.1 статті 199 Податкового кодексу України за операціями, що оподатковуються» податкової декларації з ПДВ.

Відповідно, платник зобов’язаний забезпечити складання не пізніше останнього дня першого звітного періоду після завершення дії воєнного, надзвичайного станів і зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних зведену податкову накладну за такими товарами/послугами, необоротними активами.

Для прикладу: воєнний, надзвичайний стан закінчуються у червні 2022 року, такий платник за перший звітний податковий період липень 2022 року подає декларацію в якій відповідно до пункту 198.5статті 198 та підпункту 9.5 пункту 9 підрозділу 8 розділу ХХ «Перехідні положення»Кодексу нараховує податкові зобов’язання по товарах, які були продані в період застосування єдиного податку за ставкою 2 відсотків доходута по яких на дату переходу на спрощену систему оподаткування (на 1 квітня 2022року) суми ПДВ були включені до складу податкового кредиту.

Враховуючи передбачений підпунктом 9.9 пункту 9 підрозділу 8 розділу ХХ «Перехідні положення»Кодексупорядок автоматичного відновлення правил нарахування та сплати ПДВ після завершення воєнного стану у платника ПДВ зберігається право на використання сум ПДВ, включених (що підлягали включенню) до складу податкового кредиту на підставі, зареєстрованихв ЄРПН податкових накладних,на дату переходу на спрощену систему оподаткування за ставкою 2 відсотки, за товарами/послугами не реалізованими у період дії воєнного стану, при обчисленні податкових зобов’язань з ПДВ у податковій звітності за перший звітний період після завершення дії воєнного, надзвичайного станів та подальші звітні періоди.

Тобто дані рядка 21 податкової деклараціїз ПДВ за останній звітний період до переходу на спрощену систему оподаткування підлягають перенесенню до рядка 16.1 «Від’ємне значення рядка 21 попереднього звітного (податкового) періоду» за перший звітний період після завершення дії воєнного, надзвичайного станів.

Відповідно до порядку заповнення декларації з ПДВ, суми податкового кредиту за перший звітний (податковий) період після завершення воєнного стану, сформовані за рахунок значення рядка 16.1, при обчисленні податкових зобов’язань за пунктом 200.1 статті 200 Кодексу зменшать суми нарахованих податкових зобов’язаньу рядку 4 податкової декларації з ПДВ за пунктом198.5 статті 198 Кодексу.

 

 

Підприємці – платники єдиного податку мають право не сплачувати єдиний внесок за себе

       Головне управління ДПС у Тернопільській області інформує, що відповідно до частини першої ст. 4 Закону України від 08 липня 2010 року №2464-VІ «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 2464) платниками єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок), зокрема, є:

фізичні особи – підприємці, в тому числі ті, які обрали спрощену систему оподаткування (п. 4 частини першої ст. 4 Закону № 2464), Законом України від 15 березня 2022 року №2120-IХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану» внесені зміни до розд. VIII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону №2464.

       Так, згідно з абзацом першим п. 9 прим. 19 розд. VIII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону №2464 тимчасово, з 01 березня 2022 року до припинення або скасування воєнного стану в Україні та протягом дванадцяти місяців після припинення або скасування воєнного стану, особи, зазначені у пп. 4, 5 та 5 прим. 1 частини першої ст. 4 Закону №2464, мають право не нараховувати, не обчислювати та не сплачувати єдиний внесок за себе. При цьому положення абзацу другого п. 2 частини першої ст. 7 Закону №2464 щодо таких періодів для таких осіб не застосовується.

        При цьому такими особами розрахунок єдиного внеску у складі податкової декларації не заповнюється за період, в якому відповідно до абзацу першого п. 9 прим. 19 розд. VIII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону №2464 єдиний внесок не нараховувався, не обчислювався та не сплачувався (абзац другий п. 9 прим. 19 розд. VIII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону №2464).

 

 

 

Споживачі товарів (послуг) можуть повідомити про порушення у сфері роздрібної торгівлі

      Головне управління ДПС у Тернопільській області інформує, що покупці мають можливість звернутись до ДПС у разі:

відмови суб’єктами господарювання щодо можливості розрахунків за придбані товари (послуги) платіжною карткою;

незастосування РРО/ПРРО при здійсненні розрахунків за продаж підакцизної продукції;

продажу алкогольних напоїв, у разі заборони такого продажу місцевою адміністрацією, під час дії воєнного стану тощо;

інші порушення.

       При інформуванні про факти порушень необхідно:

представитись: вказати прізвище та ім’я особи, яка телефонує;

повідомити зворотні дані для зв’язку (інформування): поштову адресу та контактний телефон;

надати чітку інформацію про порушника: повну адресу об’єкта (населений пункт, назву вулиці та номер будинку (споруди), назву зупинки тощо), назву об’єкта (супермаркет, магазин, кіоск тощо), назву суб’єкта за можливості;

чітко вказати, яке порушення виявлено.

       Отримана інформація буде обов’язково взята до уваги та використана при організації контрольно-перевірочної роботи для усунення суб’єктами господарювання порушень.

      Номери телефонів, за якими можна повідомити про виявлені порушення:

     0-800-501-007 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів); ГУ ДПС у Тернопільській області –      0977205473; ДПС України – 0680189152.

 

 

 

 

Щодо застосування платниками податків ставки ПДВ у розмірі 7% під час дії правового режиму воєнного, надзвичайного стану при здійсненні операцій з постачання пального та інших нафтопродуктів

На період дії правового режиму воєнного, надзвичайного стану відповідно до пункту 82 підрозділу 2 Розділу ХХ Податкового кодексу України за ставкою ПДВ у розмірі 7% оподатковуються операції з ввезення на митну територію України та постачання на митній території України (у т.ч. вироблених на митній території України) таких товарів:

бензинів моторних, важких дистилятів та скрапленого газу, що класифікуються за кодами УКТ ЗЕД, визначеними підпунктом 215.3.4. пункту 215.3 статті 215 ПКУ на які згідно з пунктом 41 підрозділу 5 вказаного розділу встановлено ставку акцизного податку у розмірі 0,00 євро за 1000 літрів;

нафти або нафтопродуктів сирих, одержаних з бітумінозних порід (мінералів), що класифікуються за кодами УКТ ЗЕД 2709 00 10 00 та 2709 00 90 00 (далі – пальне та інші нафтопродукти).

Таким чином, під час дії правового режиму воєнного, надзвичайного стану при здійсненні операцій з постачання пального та інших нафтопродуктів (незалежно від того, коли відбулось придбання таких пального та нафтопродуктів – до запровадження ставки ПДВ 7% на такі товари, чи після її запровадження) до складу вартості таких товарів включається ПДВ, визначений за ставкою 7%.

Формування податкового кредиту за операціями з придбання товарів та послуг, а також при ввезенні товарів на митну територію України, для їх використання в операціях, що підлягають оподаткуванню за ставкою 7%, зокрема, для операцій з постачання пального та інших нафтопродуктів, здійснюється у загальному порядку, тобто, виходячи з суми ПДВ, сплаченої (нарахованої) при придбанні/ввезенні таких товарів/послуг. Також, податковий кредит, сформований у попередніх податкових періодах при придбанні товарів та послуг, а також при ввезенні товарів на митну територію України, що починають використовуватись в операціях, що підлягають оподаткуванню ПДВ за ставкою 7%, зокрема, в операціях з постачання пального та інших нафтопродуктів, не підлягає коригуванню у зв’язку із застосуванням цієї ставки ПДВ.

Отже, виходячи з наведеного існує можливість формування від’ємного значення суми податку на додану вартість, визначеного як різниця між сумою податкового зобов'язання, розрахованого за ставкою 7 відсотків, та сумою податкового кредиту, до якого включено вартість пального за більшою ставкою (20 відсотків). При цьому, таке від’ємне значення не підлягає відшкодуванню з державного бюджету на рахунок платника, а зараховуватиметься до складу податкового кредиту та зменшуватиме суму податкових зобов’язань, що підлягатиме сплаті до бюджету у наступних звітних періодах.

Тобто, якщо у платника податку, який протягом звітного періоду здійснював операції з постачання пального та інших нафтопродуктів, визначених пунктом 82 підрозділу 2 Розділу ХХ ПКУ, за результатами такого звітного періоду сума податку, визначена у податковій декларації з ПДВ відповідно до пункту 200.1 статті 200 ПКУ, має від’ємне значення, то така сума податку не може бути задекларована (ні в поточному звітному періоді, ні в наступних звітних періодах) до бюджетного відшкодування, у тому числі в рахунок погашення податкового боргу з ПДВ чи іншого податку (не може бути задекларована у податковій декларації з ПДВ у рядках 20.1, 20.2, 20.2.1 та 20.2.2), а підлягає виключно зарахуванню до складу податкового кредиту наступних звітних періодів (відображається виключно у рядку 20.3 податкової декларації з ПДВ).

Щодо відображення суми ПДВ у фіскальному чеку

Відповідно до вимог пункту 2 статті 3 Закону України 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» суб’єкти господарювання, які здійснюють постачання (реалізацію) пального кінцевим споживачам, повинні і надалі проводити роздрібний продаж пального з формуванням та видачею відповідних розрахункових документів, із обов’язковим відображенням відповідної ставки ПДВ, що застосовується до таких операцій з постачання (реалізації).

Форма та зміст розрахункових документів визначена Положенням про форму та зміст розрахункових документів/електронних розрахункових документів, затвердженого наказом Мінфіну від 21.01.2016 № 13 із змінами та доповненнями (далі – Положення).

Згідно з Положенням ставка ПДВ є одним із обов’язкових реквізитів розрахункових документів, у разі відсутності в документі якого такий документ не прийматиметься, як розрахунковий.

Таким чином, всі суб’єкти господарювання, що здійснюють роздрібний продаж пального, зобов’язані здійснити перепрограмування своїх реєстраторів розрахункових операцій, змінивши ставку ПДВ з 20 на 7 %, з метою виконання вимог чинного законодавства, відображення відповідних зобов’язань із сплати податків і зборів та видачі споживачам відповідних розрахункових документів.

Щодо звільнення від оподаткування акцизним податком реалізації пального

Законом України від 15 березня 2022 року № 2120-IX (дата набрання чинності 17.03.2022) підрозділ 2 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України (далі – Кодекс) доповнено пунктом 82, відповідно до якого, тимчасово, на період дії правового режиму воєнного, надзвичайного стану, операції з постачання на митній території України та ввезення на митну територію України бензинів моторних, важких дистилятів та скрапленого газу, що класифікуються за кодами УКТ ЗЕД, визначеними підпунктом 215.3.4 пункту 215.3 статті 215 Кодексу, на які згідно з пунктом 41 підрозділу 5 розділу ХХ «Перехідні положення» встановлено ставку акцизного податку у розмірі 0,00 євро за 1000 літрів, а також нафти або нафтопродуктів сирих, одержаних з бітумінозних порід (мінералів), що класифікуються за кодами УКТ ЗЕД 2709 00 10 00 та 2709 00 90 00, оподатковуються за ставкою у розмірі 7 відсотків.

Платниками акцизного податку з пального до 17.03.2022 поточного року були виробники та імпортери такого пального. Ціна пального до 17.03.2022 року ввезеного на територію України імпортерами та/або реалізованого на митній території його виробниками та імпортерамидо цієї дати включає суму сплаченого акцизного податку. Наразі не передбачено відшкодування такого акцизного податку.

Починаючи з 17.03.2022 при ввезенні на митну територію України пального імпортерами та реалізації пального виробниками, акцизний податок не нараховується та не сплачується до бюджету. Слід зазначити, що сума такого акцизного податку в ціні пального, до 17.03.2022 становила: в 1 л бензину - 7,08 грн, дизпалива – 4,63 грн,скрапленого газу – 1,72 гривні.

 

 

 

За три тижні березня – 430,2 млн грн до бюджетів усіх рівнів від Тернопільщини

На підтримку економіки країни суб’єкти господарювання Тернопільщини сплатили 430,2 млн грн податкових платежів за три тижні березня цього року.

З цієї суми до Державного бюджету України надійшло 191,8 млн грн податків і зборів.

 Місцеві бюджети області отримали 238,3 млн гривень.

 Діючий бізнес сьогодні тримає економічний фронт нашої країни. Адже сплачені податки сприяють функціонуванню держави, забезпечують фінансування армії та соціальні виплати для людей, які цього потребують.

Дбаймо про належну фінансову безпеку гідно й надалі. Нам ще відбудовувати свою країну після перемоги.

 Слава Україні!

Героям слава!

 

 

Тернопільщина: майже 16,2 млн грн єдиного податку

Майже 16,2 млн грн єдиного податку сплатив малий бізнес Тернопільщини до бюджетів територіальних громад краю упродовж першої половини березня 2022 року.

 Найбільше платежу спрямували приватні підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування. Вони сплатили за 15 днів весни майже 13 млн грн єдиного податку.

Юридичні особи та суб’єкти господарювання, задіяні в галузі сільського господарства, сплатили відповідно 1,7 млн грн та 1,4 млн грн платежу.

Варто зазначити, що єдиний податок – платіж, який у повному обсязі спрямовується до місцевих бюджетів, і використовується для потреб громад.

У період воєнного стану для платників єдиного податку І та ІІ груп сплата податку є добровільною. Тож Головне управління ДПС у Тернопільській області висловлює щиру вдячність суб’єктам підприємництва, які сплачують податки та збори, забезпечуючи стабільне функціонування економіки краю.

Разом – до перемоги!


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь