Кременецька міська громада
Тернопільська область, Кременецький район

Фонд соціального страхування інформує

Дата: 31.05.2022 12:06
Кількість переглядів: 442

Фото без опису

 

 

 

 

Допомогу за е-лікарняним тепер можна отримати на підставі витягу

Електронні лікарняні продовжують формуватися і в умовах воєнного стану, а Фонд соціального страхування України штатно здійснює їх оплату – з початку війни фінансування лікарняних і страхових виплат не призупинялось ні на день.

З травня отримати допомогу по тимчасовій непрацездатності чи по вагітності та пологах українці можуть не лише на підставі оригіналу е-лікарняного, але і його витягу – відповідна постанова правління Пенсійного фонду України від 02 травня 2022 року № 4-1 «Про затвердження форми витягу з Електронного реєстру листків непрацездатності» була зареєстрована в Міністерстві юстиції України 18.05.2022 за № 532/37868.

Його можна використати, наприклад, якщо роботодавець не має можливості подати заяву-розрахунок до ФССУ через бойові дії – тоді працівник може звернутись до будь-якого зручного відділення Фонду соціального страхування України для отримання виплат напряму на підставі витягу його е-лікарняного.

Витяг з Електронного реєстру листків непрацездатності формується у кабінеті на вебпорталі Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua) та не потребує візиту до сервісних центрів. Однак, якщо вам потрібна паперова версія – сервісні центри ПФУ її нададуть. Також витяги е-лікарняних своїх працівників можуть зробити роботодавці.

Як отримати витяг е-лікарняного – у інфографіці.

Витяг можна завантажити у форматі PDF та передати роботодавцю для опрацювання і нарахування допомоги – Фонд соціального страхування України профінансує виплати після отримання від роботодавця заяви-розрахунку. Слідкувати за станом фінансування е-лікарняних працівники можуть онлайн у телеграм-каналі ФССУ: https://t.me/socialfund (необхідно орієнтуватись на дату прийняття Фондом заяви-розрахунку, саме від неї залежить строк виплати лікарняного).

Фото без опису

 

 

 

 

 

Внаслідок бойових дій постраждали 311 працівників, 103 з них загинули

З початку війни внаслідок бойових дій на підприємствах України зафіксовано 154 випадки травмування та/або смерті працівників, більшість з яких групові.

Під час виконання трудових обов’язків через збройну агресію росії постраждали 311 працівників (+15 за останній тиждень), 103 з них загинули.

Найбільша кількість потерпілих зареєстрована:

? у Миколаївській області – 59 постраждалих, 24 з яких травмовані смертельно;

? Києві – 57 постраждалих, 20 смертельно;

? на Донеччині – 37 постраждалих, 8 смертельно;

? у Чернігівській області – 24 постраждалих, 7 смертельно;

? в Сумській області  – 22 постраждалих, 8 смертельно;

? а також на Київщині – 21 постраждалий, 8 смертельно.

Висловлюємо співчуття близьким і рідним.

Щодо кожного випадку поранень або смерті українських працівників внаслідок російського вторгнення організовується робота з розслідування.

Усі працівники, постраждалі під час роботи внаслідок бойових дій, забезпечуються Фондом соціального страхування України страховими виплатами і медико-соціальними послугами.

Потерпілі зі стійкою втратою працездатності упродовж усього життя або до повного відновлення здоров’я крім одноразових допомог також забезпечуються Фондом щомісячними страховими виплатами, які у повному обсязі компенсують їм втрачений заробіток відповідно до ступеня втрати працездатності. Також одноразові грошові допомоги і щомісячні страхові виплати призначаються для членів сімей загиблих працівників.

Зверніть увагу, до відомостей про кількість постраждалих не включаються військовослужбовці, поліцейські, рядовий та начальницький склад органів внутрішніх справ, органів і підрозділів цивільного захисту ДСНС та ін.

 

 

 

 

 

З початку війни Фонд не припиняв виплати ні на день

Ще до початку війни працівники управління та відділень виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Тернопільській області надзвичайно уважно ставилися до усіх звернень громадян, постійно інформували та консультували заявників з актуальних питань щодо норм законодавства. Завжди відштовхувалися в своїй діяльності від потреб та очікувань людей та намагалися справлятися зі всіма вимогами часу.

З початком військової агресії росії фахівці Фонду не призупиняли роботу ні на день, часто виконуючи свої обов’язки попри активні бойові дії, тимчасову окупацію та навіть зруйновані будівлі. На зараз зруйновано і пошкоджено вже 17 приміщень Фонду. Фахівців з відділень, які постраждали найбільше, прихистили колеги з інших областей, в тому числі і в управлінні ВД ФССУ в Тернопільській області. Для них забезпечувались робочі місяця і вони продовжували працювати. Проводили оперативну комунікацію як між працівниками у різних куточках України, так і з роботодавцями, застрахованими особами і потерпілими на виробництві. Оновлено та оприлюднено контактні дані всіх відділень Фонду з інформацією про стан роботи і час прийому, аби забезпечити надання консультацій.

Постійно наголошуємо застрахованим особам, потерпілим на виробництві, яких цікавлять ті чи інші питання: якщо є найменше непорозуміння, нез’ясованість – телефонуйте до працівників відділень УВД ФССУ, якщо вам і після розмови з фахівцями в районах здається, що питання не вирішується – телефонуйте в управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Тернопільській області на «Гарячу лінію» (0352) 52-72-21. Ваше звернення буде відповідним чином оформлене і відразу спеціалісти нададуть вам необхідну допомогу.

У 2021 році до управління виконавчої дирекції Фонду в Тернопільській області та його відділень звернулися 2093 громадян, з них 44 – письмово. Цьогоріч у І кварталі зареєстровано 708 звернень, а на «Гарячу телефонну лінію» - одне звернення, з квітня ще шестеро осіб отримали детальні роз’яснення щодо своїх питань. Найчастіше людей турбують вчасність виплат – як по вагітності і пологах, тимчасовій непрацездатності, так і потерпілим на виробництві, а також інші медичні та соціальні послуги тощо.

Загалом, за 2021 рік до робочих органів виконавчої дирекції Фонду звернулося письмово та на особистий прийом 28228 громадян, а за минулий рік на телефон «Гаряча лінія» Фонду звернулася 33041 особа. Тобто завантаженість зверненнями київських установ дуже висока і вирішувати проблеми все одно будуть на місцях.

Чимало людей, які потерпіли через військові дії, просто не знають, куди звертатися за допомогою. Приміром, Юлія Іванівна з Харкова до війни була особою-підприємцем і перебувала на обліку в Харківському міському відділенні Фонду. Страховий випадок у жінки в зв’язку з вагітністю і пологами настав за кілька днів перед війною і надати документи та отримати виплати у розбомбленому відділенні не було змоги. Жінка виїхала в Чортківський район Тернопільської області. Але подала заяву-розрахунок до відповідного відділення аж 27 квітня 2022 року. Перед тим вона звернулася до Міністерства соціальної політики України. Звісно, Юлія Іванівна отримає допомогу після надходження фінансування на відповідну дату. Та якби вона подала документи раніше – вже б могла отримати виплати.

Тому постійно інформуємо громадян: вже налагоджено виплати для евакуйованих працівників – як в межах України, так і за кордоном. Для них організовано можливість отримати допомоги напряму від Фонду, якщо роботодавець не має можливості подати заяву-розрахунок через бойові дії. А застраховані особи, страховий випадок яких настав після виїзду за кордон, отримали можливість відкрити електронний лікарняний онлайн для отримання виплат від Фонду.

Хоча Фонд щоденно продовжує здійснювати виплати, сьогодні наявні затримки у строках фінансування лікарняних і декретних допомог. Станом на 27 травня 2022 року управлінням ВД Фонду в Тернопільській області профінансовано усі лікарняні, прийняті від роботодавців на оплату по 31 березня 2022 року. Слідкувати за станом фінансування працівники можуть онлайн у телеграм-каналі Фонду: https://t.me/socialfund за тегами #фінансування_оперативно (відомості про здійснене фінансування, необхідно декілька банківських днів, доки кошти надійдуть на рахунки) та #фінансування_страхувальників (інформація про надходження коштів безпосередньо на рахунки роботодавців).

Розуміємо, що особливо в умовах війни для людей важливий соціальний захист. Ми це розуміємо як ніхто і щодня працюємо над шляхами вирішення проблеми із затримкою виплат. Бюджет Фонду – це 9,57% від 100% ЄСВ, який сплачується за кожного працівника. У міру того, як єдиний внесок сплачується, його розподіляють і Фонд отримує кошти на свій рахунок. Ми не тримаємо гроші на рахунку ні дня, одразу всі надходження направляються на виплати. Однак, на жаль, цих коштів недостатньо для повного покриття всіх потреб у видатках на лікарняні, декретні і страхові виплати. Ми розглядаємо всі можливості для вирішення ситуації.

Працівники Фонду роблять все від них залежне, аби кошти якнайшвидше потрапили до громадян, адже знають, що тепер потрібна кожна копійка. Виплати застрахованим особам, які за 4 місяці 2022 року здійснили робочі органи виконавчої дирекції Фонду в Тернопільській області, становлять 120,8 мільйона гривень.

Звертаюся до керівників підприємств, установ та організацій: подбайте про своїх працівників, надсилайте вчасно документи для нарахування відповідних виплат у відділення Фонду в області. До того ж, форма заяви-розрахунку для надання матеріального забезпечення подається до відділень Фонду в електронному вигляді, що спрощує та пришвидшує процес. Адже є чимало випадків, коли людина скаржиться у вищі інстанції на відсутність страхових виплат, а роботодавець навіть не подав заявку до Фонду. Приміром, Микола Мирославович з Тернополя звернувся на «Гарячу лінію» виконавчої дирекції Фонду: чоловік хворів ще з 23 жовтня по 26 листопада 2021 року, а виплат за лікарняним так і не отримав. Коли в управлінні ВД ФССУ в Тернопільській області розглядали це звернення, надіслане з Києва, вияснили прикрий факт: підприємство не подало заяву-розрахунок до Фонду. І лише після дзвінка спеціалістів Фонду в ДП «Наш дім-3», звідти надійшла заявка.

Окрім того, є прохання до роботодавців здійснювати перерахування матеріального забезпечення своїм працівникам у максимально короткі терміни після отримання коштів від Фонду, особливо допомог у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю та вагітністю і пологами.

Маємо дружно, разом долати усі труднощі воєнного лихоліття, допомагаючи тим, кому зараз ще важче.

Федір Бортняк, начальник управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Тернопільській області

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь