Кременецька міська громада
Тернопільська область, Кременецький район

Головне управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області повідомляє

Дата: 05.12.2022 14:34
Кількість переглядів: 286

Фото без опису

 

 

 

Законом України від 3 грудня 2019 року № 324-ІХ «Про верифікацію та моніторинг державних виплат» визначено правові та організаційні засади здійснення верифікації та моніторингу державних виплат в Україні. Метою дії Закону є підвищення адресності державних виплат, сприяння розбудові системи соціального захисту, а також забезпечення ефективного використання бюджетних коштів. До державних виплат, які підлягають верифікації згідно цього Закону відносяться і пенсії. У зв’язку з цим, органами Пенсійного фонду України постійно проводиться верифікація особистих даних отримувачів пенсій, які містяться в електронних пенсійних справах.

Верифікація — це комплекс заходів щодо збору та перевірки достовірності інформації, що визначена законодавством для призначення, нарахування та/або здійснення державних виплат і впливає на визначення права на отримання та розмір таких виплат, а також виявлення невідповідності даних у автоматизованих інформаційних системах, реєстрах та базах даних.

Відповідно до статті 16 Закону України від 9 липня 2003 року № 1058-ІV «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» застрахована особа повинна повідомляти територіальні органи Пенсійного фонду про зміну даних, що вносяться до її персональної облікової картки в системі персоніфікованого обліку та Державному реєстрі загальнообов’язкового державного соціального страхування, виїзд за межі держави та про обставини, що спричинили зміну статусу застрахованої особи, протягом десяти днів з моменту їх виникнення.

Одержувач пенсії, у разі виникнення таких обставин повинен повідомити та надати оригінали та копії таких документів:

  • у разі отримання нового зразка паспорта громадянина України — ID-картка;
  • у разі отримання нового паспорта у зв’язку з втратою старого;
  • у разі зміни прізвища, ім’я та по-батькові надається новий паспорт громадянина України, свідоцтво про шлюб або інший документ на підставі чого відбулися зміни;
  • у разі зміни місця реєстрації (прописки) або при знятті з реєстрації.

Крім того, органи Пенсійного фонду України необхідно повідомляти у таких  випадках:

  • у разі зарахування або звільнення з роботи — надається трудова книжка і це є  підставою для проведення перерахунку пенсії;
  • для отримувачів пенсії у зв’язку з втратою годувальника, яким виповнилось 18 років також необхідно звернутися з оригіналом паспорта громадянина України та карткою платника податків щодо переведення виплати пенсії на своє ім’я.

При отриманні повідомлення від органів Пенсійного фонду України про необхідність звернення з відповідними документами, одержувачам пенсійних виплат необхідно без зволікання звернутись з відповідними документами в зручний для них сервісний центр Пенсійного фонду для проведення ідентифікації та актуалізації даних.

Увага!!!! Особа має право звернутися з відповідною заявою до будь-якого сервісного центру Пенсійного фонду України, незалежно від місця проживання, або ж скористатися послугами вебпорталу Пенсійного фонду України.

 

 

Головне управління
Пенсійного фонду України
в Тернопільській області

 

05.12.2022


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь