A A A K K K
для людей із порушенням зору
Кременецька міська громада
Тернопільська область, Кременецький район

Новини ОДПС

Дата: 19.04.2024 14:21
Кількість переглядів: 30

Фото без опису

 

 

Як представнику, уповноваженому одним із батьків, подати Облікову картку за ф. № 1ДР та отримати документ, що засвідчує реєстрацію у ДРФО малолітньої особи

Відповідно до п. 70.5 ст. 70 Податкового кодексу України та п. 1 розд. VII Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2017 № 822 (далі – Положення № 822), фізична особа незалежно від віку (як резидент, так і нерезидент), яка не включена до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (далі – ДРФО), зобов’язана особисто або через представника подати до відповідного контролюючого органу облікову картку фізичної особи – платника податків за формою № 1ДР (далі – Облікова картка за ф. № 1ДР) (додаток 2 до Положення № 822), яка є водночас заявою для реєстрації у ДРФО, та пред’явити документ, що посвідчує особу, який містить необхідні для реєстрації реквізити (прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дату народження, місце народження, місце проживання (за наявності), громадянство).

Якщо малолітня особа (до 14 років) зареєстрована в ДРФО, необхідно подати до відповідного контролюючого органу Заяву про внесення змін до ДРФО за формою № 5ДР (далі – Заява за ф. № 5ДР) (додаток 12) (п. 1 розд. IX Положення № 822).

Облікові картки за ф. № 1ДР малолітніх осіб (до 14 років)/Заяви за ф. № 5ДР подаються одним із батьків (усиновителем, опікуном, піклувальником) за наявності свідоцтва про народження дитини та документа, що посвідчує особу одного із батьків (усиновителя, опікуна, піклувальника). Якщо свідоцтво про народження дитини видане не українською мовою, необхідно подати засвідчений в установленому законодавством порядку переклад такого свідоцтва українською мовою (після пред’явлення повертається) та його копію (п. 4 розд. VII та п. 7 розд. IX Положення № 822).

Облікова картка за ф. № 1ДР/Заява за ф. № 5ДР може бути подана через представника за наявності документа, що посвідчує особу такого представника, та документа, що посвідчує особу довірителя, або його ксерокопії (з чітким зображенням), а також довіреності, засвідченої у нотаріальному порядку, на проведення реєстрації малолітньої особи у ДРФО / внесення змін до ДРФО (після пред’явлення повертається) та її копії (п. 3 розд. VII та п. 1 розд. IX Положення № 822).

За бажанням особи документ, що засвідчує реєстрацію у ДРФО, може бути виданий її представнику за наявності документа, що посвідчує особу такого представника, та документа, що посвідчує особу довірителя, або його ксерокопії (з чітким зображенням), а також довіреності, засвідченої у нотаріальному порядку, на проведення реєстрації малолітньої особи у ДРФО / внесення змін до ДРФО/видачу документа, що засвідчує реєстрацію у ДРФО (після пред’явлення повертається) та її копії (п. 9 розд. VII Положення № 822).

Враховуючи викладене, для реєстрації малолітньої особи у ДРФО /внесення змін до ДРФО/отримання документа, що засвідчує реєстрацію у ДРФО, представнику необхідно подати до контролюючого органу такі документи:

Облікову картку за ф. № 1ДР/Заяву за ф. № 5ДР;

копію свідоцтва про народження дитини;

документ, що посвідчує особу довірителя (одного із батьків (усиновителя, опікуна, піклувальника)), або його ксерокопії (з чітким зображенням);

документ, що підтверджує інформацію про задеклароване (зареєстроване) місце проживання (перебування) довірителя (одного із батьків (усиновителя, опікуна, піклувальника));

витяг з реєстру територіальної громади про задеклароване (зареєстроване) місце проживання (перебування) дитини подається лише за наявності такого документа або якщо задеклароване або зареєстроване місце проживання (перебування) дитини відрізняється від задекларованого або зареєстрованого місця проживання (перебування) батьків;

довіреність, засвідчену у нотаріальному порядку (одного із батьків (усиновителя, опікуна, піклувальника)) на проведення реєстрації малолітньої особи у ДРФО та видачу документа, що засвідчує реєстрацію у ДРФО (після пред’явлення повертається) та її копії;

документ, що посвідчує особу такого представника.

 

 

 

 

 

Яким чином заповнюється реквізит «Призначення платежу» (у т. ч. код виду сплати) платіжної інструкції при оплаті послуги з проставлення апостиля?

Порядок заповнення реквізиту «Призначення платежу» платіжної інструкції під час сплати (стягнення) податків, зборів, митних, інших платежів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, внесення авансових платежів (передоплати), грошової застави, а також у разі їх повернення, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 22.03.2023 № 148 (далі – Порядок № 148).

Пунктом 2 розд. ІІ Порядку № 148, зокрема, визначено, що під час сплати податків, зборів на бюджетні рахунки платник у реквізиті «Призначення платежу» платіжної інструкції заповнює такі поля:

«Код виду сплати»;

«Додаткова інформація запису».

У полі «Код виду сплати» платник заповнює код виду сплати, визначений Переліком кодів видів сплати, які використовуються платниками, згідно з додатком 1 до Порядку;

у полі «Додаткова інформація запису» платник заповнює інформацію щодо переказу коштів у довільній формі.

При оплаті послуги з проставлення апостиля реквізит «Призначення платежу» платіжної інструкції заповнюється наступним чином:

у полі «Код виду сплати» – 101;

у полі «Додаткова інформація запису» – За надання послуг з проставлення апостиля.

 

 

 

 

Про вдосконалення онлайн-комунікації з платниками податків говорили під час телефонного спілкування

Нещодавно в Головному управлінні ДПС у Тернопільській області в. о. начальника Головного управління ДПС у Тернопільській області Руслан Цвігун під час сеансу «гаряча лінія» поспілкувався із додзвонювачами щодо вдосконалення онлайн-комунікації з платниками податків та уточнення окремих норм податкового законодавства.

 

Фото без опису

 

Під час телефонного спілкування очільник говорив про норми діючого податкового законодавства стосовно декларування громадянами доходів, отриманих у 2023 році, офіційне працевлаштування найманих працівників; про вдосконалення онлайн-комунікації з платниками податків та уточнення окремих положень законодавства, запроваджені Законом України від 23 лютого 2024 року №3603-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо вдосконалення онлайн-комунікації з платниками податків та уточнення окремих положень законодавства»; щодо недопущення заборгованості; користування електронними сервісами ДПС.

Посадовець звернув увагу, що з 16 березня 2024 року скасовано відповідальність за помилкову сплату платником податків грошового зобов’язання на інший бюджетний рахунок (за умови своєчасної сплати грошового зобов’язання до бюджету).

Було декілька додзвонювачів, що цікавилися оподаткуванням благодійної допомоги. Саме змінами доповнено перелік отримувачів благодійної допомоги, виплаченої (наданої) благодійниками, яка не включається до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу, такою категорією, як військовослужбовці (резервісти), які не мають статусу учасників бойових дій та члени сімей таких військовослужбовців (резервістів), які загинули, померли внаслідок поранення, контузії чи каліцтва.

Саме з 16 березня врегульовано питання надання права платнику податків під час подання заяви про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу заявити про бажання зареєструватись платником ПДВ, єдиного податку чи бути включеним до Реєстру неприбуткових установ та організацій. Затверджено норми втрат тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну, тютюнової сировини та рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального.

Уточняли учасники «гарячої лінії» про скасування для платників мінімального податкового зобов’язання обмеження щодо строку для звернення про проведення звірки даних, який наразі становить тридцять днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.

Додзвонювачі запитували про надання можливості платникам податків взаємодіяти з контролюючим органом у режимі відеоконференції, зокрема під час розгляду матеріалів скарг та матеріалів перевірок.

Руслан Цвігун звернув увагу, що з 1 липня 2024 року відбудеться скорочення термінів проведення перевірок щодо визначення суми податку на додану вартість, яка підлягає бюджетному відшкодуванню:

- камеральні перевірки – 20 днів, що настають за граничним строком подання податкової декларації, а в разі якщо така податкова декларація надана після закінчення граничного строку – за днем її фактичного подання;

- документальні перевірки – 40 днів, що настають за граничним строком подання податкової декларації, а в разі якщо така податкова декларація надана після закінчення граничного строку – за днем її фактичного подання.

Посадовець нагадав, що для якісної та оперативної комунікації з бізнес-спільнотою і громадськістю в ГУ ДПС у Тернопільській області працює Комунікаційна податкова платформа. Для звернень створена електронна скринька за адресою tr.ikc@tax.gov.ua. 

Під час телефонної розмови платники податків, які зателефонували на «гарячу лінію», отримали вичерпні відповіді та роз’яснення згідно з нормами чинного законодавства. 

 

 

Майже 98 відсотків всіх суб’єктів господарювання Тернопільщини подають звітність в електронному вигляді

Упродовж січня-березня цього року платниками податків Тернопільської області подано 497 304 податкових декларації. З них 485 214 декларацій подано в електронному вигляді, що складає 97,6 відсотків від загальної кількості.

Зокрема, по юридичних особах відсоток подання звітності в електронному вигляді склав 99 відсотків, а по фізичних особах – 95,7 відсотка.

Наголошуємо, що в електронній формі податкову декларацію можна подати на сайті Державної податкової служби України в особистому електронному кабінеті платника податків.

Для зручності платників податків ДПС в особистому електронному кабінеті розміщено електронний сервіс «Податкова декларація про майновий стан і доходи», що надає можливість часткового автоматичного передзаповнення декларації на підставі даних Державного реєстру фізичних осіб – платників податку та відомостей про обʼєкти нерухомого чи рухомого майна.

Електронний сервіс «Податкова декларація про майновий стан і доходи»  дозволяє сформувати податкову декларацію та подати її до контролюючого органу з копіями первинних документів, у т. ч. для використання права на податкову знижку.

 

 

Сектор інформаційної взаємодії

Головного управління ДПС у Тернопільській області


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь