Кременецька міська громада
Тернопільська область, Кременецький район

Новини ГУ ДПС у Тернопільській області

Дата: 22.07.2024 16:32
Кількість переглядів: 35

Фото без опису

Понад 4,8 млн грн штрафних санкцій нарахували на Тернопільщині за порушення при торгівлі алкоголем, тютюном та пальним

 

Упродовж першого півріччя цього року фахівці Головного управління ДПС у Тернопільській області провели 404 перевірки суб’єктів господарювання, які здійснюють роздрібну торгівлю алкогольними напоями,  тютюновими виробами та пальним. 

За результатами проведених перевірок встановлено 351 порушення Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах та пального», Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» та інших нормативно-правових актів, що регулюють виробництво та обіг алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального. Зокрема:

- 60 фактів роздрібної  торгівлі тютюновими виробами  з полиць самообслуговування;

- 43 факти реалізації дитячого асортименту, що імітує тютюнові вироби;

- 34 факти невидачі розрахункового документа (чек), незабезпечення ведення у порядку, встановленому законодавством, обліку товарних запасів;

- 30 фактів реалізації алкогольних напоїв без марок акцизного податку встановленого зразка;

- 26 фактів торгівлі алкогольними напоями без наявності ліцензії;

- 18 фактів торгівлі тютюновими виробами без наявності ліцензії;

- інші порушення.

Внаслідок перевірок підприємцям донараховано штрафних (фінансових) санкцій на суму 4 млн 833,2 тис. гривень.

 

Сектор інформаційної взаємодії

Головного управління ДПС у Тернопільській області

 

Як заповнюються графи 17, 17.1, 18 додатка до Звіту про контрольовані операції при визначені кількості предметів контрольованих операцій та одиниць їх виміру?

 

Форму Звіту про контрольовані операції (далі – Звіт про КО) та Порядок складання Звіту про контрольовані операції (далі – Порядок) затверджено наказом Міністерства фінансів України від 18.01.2016 № 8.

Згідно з п. 21 розд. IV Порядку у графі 17 «Кількість» додатку до Звіту про КО зазначається кількість предметів операції.

Якщо предметом контрольованої операції є фінансові послуги із надання/отримання кредиту, депозиту, позики, зазначається сума відсотків, нарахованих або отриманих під час відповідної контрольованої операції, у валюті контракту.

Якщо предметом контрольованої операції є фінансування нерезидентом поточної діяльності його постійного представництва в Україні у грошовій формі, зазначається сума фінансування у валюті операції.

У графі 17.1 «Кількість згідно з контрактом» зазначається сума кредиту, депозиту, позики згідно з умовами контракту у валюті контракту, якщо код типу предмета операції, зазначений у графі 3 «Код типу предмета операції», дорівнює 205 «Банківська послуга» або 206 «Фінансова послуга (крім банківських послуг)».

Графи 17 та 17.1 заповнюються у числовому форматі.

Пунктом 22 розд. IV Порядку встановлено, що у графі 18 «Одиниця виміру» додатку до Звіту про КО зазначається код одиниці виміру предмета операції, що відповідає Класифікатору системи позначень одиниць вимірювання та обліку ДК 011-96, затвердженому наказом Державного комітету стандартизації, метрології та сертифікації України від 09.01.1997 № 8 (із змінами) (далі – КСПОВО).

Графа 18 «Одиниця виміру» має бути обов’язково заповнена (у числовому форматі), якщо графа 3 дорівнює 201 «Товар» або 209 «Сировинні товари згідно із Переліком сировинних товарів, затвердженим постановою Кабінетом Міністрів України від 09 грудня 2020 № 1221».

Платники податків, що мають окремі проблемні питання при заповненні Звіту про КО та, зокрема, визначенні одиниці виміру предмета контрольованої операції відповідно до КСПОВО, можуть скористатися ст. 52 глави 3 розд. ІІ Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI та направити відповідні звернення про надання індивідуальних податкових консультацій.

 

Сектор інформаційної взаємодії

Головного управління ДПС у Тернопільській області

 

Якій кількості показників з Переліку показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника ПДВ має відповідати платник для формування своєї позитивної податкової історії?

 

Перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника ПДВ визначено у додатку 2 до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року № 1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» (далі – Порядок).

Відповідно до п. 5 Порядку платник ПДВ, яким складено та/або подано для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – Реєстр) податкову накладну / розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1 Порядку), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку.

Згідно з п. 7 Порядку у разі, коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/ розрахунку коригування, складених платником ПДВ, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/ розрахунку коригування зупиняється.

Пунктом 9 Порядку визначено, що платник ПДВ отримує розраховані показники позитивної податкової історії через електронний кабінет.

Отже, платник податку відповідає показникам позитивної податкової історії, якщо такий платник відповідає щонайменше одному з показників позитивної податкової історії, визначених у додатку 2 Порядку.

 

Сектор інформаційної взаємодії

Головного управління ДПС у Тернопільській області

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь