Кременецька міська громада
Тернопільська область, Кременецький район

Новини ОДПC

Дата: 04.12.2024 16:52
Кількість переглядів: 60

Фото без опису

 

 

З 1 грудня діють нові рахунки для сплати військового збору для платників єдиного податку, авансових внесків з податку на прибуток і ПДФО, які здійснюють роздрібну торгівлю пальним

У Головному управлінні ДПС у Тернопільській області звертають увагу платників податку, що з метою реалізації вимог Закону України від 10.10.2024 №4015-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у період дії воєнного стану», який набрав чинності 01.12.2024 року, на субсайті ГУ ДПС у Тернопільській області в розділі «Рахунки для сплати платежів» за покликанням https://tr.tax.gov.ua/rahunki-dlya-splati-platejiv розміщені для сплати реквізити нових рахунків. Зокрема:

- авансовий внесок з податку на доходи фізичних осіб, що сплачується платниками податку, які здійснюють роздрібну торгівлю пальним (код класифікації доходів бюджету 11011500); 

- військовий збір, що підлягає сплаті платниками зазначеними у підпункті 4 підпункту 1.3 пункту 16-1 підроділу 10 розділу ХХ Податкового кодексу України (код класифікації доходів бюджету 11011600); 

- військовий збір, що підлягає сплаті фізичними особами-підприємцями, які перебувають на спрощеній системі оподаткування (код класифікації доходів бюджету 11011700); 

- військовий збір, що підлягає сплаті юридичними особами, які перебувають на спрощеній системі оподаткування (ІІІ група) (код класифікації доходів бюджету 11011800); 

- авансовий внесок з податку на прибуток підприємств, що сплачуються платниками податку, які здійснюють роздрібну торгівлю пальним (код класифікації доходів бюджету 11021800). 

Звертаємо увагу, що зазначені рахунки введені в дію з дня набрання чинності Законом України від 10.10.2024 № 4015-IX «Про внесення змін до податкового кодексу України та інших законів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у період дії воєнного стану» - з 1 грудня 2024 року.

 

ДПС роз’яснює: види податкових ризиків

Головне управління ДПС у Тернопільській області нагадує, що 31.07.2024 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 25 липня 2024 року № 854 «Про реалізацію експериментального проекту щодо функціонування системи управління податковими ризиками (комплаєнс-ризиками) в Державній податковій службі» (далі – Постанова № 854).

Пунктом 10 Порядку реалізації експериментального проекту щодо функціонування системи управління податковими ризиками (комплаєнс-ризиками) в Державній податковій службі, затвердженого Постановою № 854, визначено, що основними видами податкових ризиків є:

- ризик реєстрації – випадок, коли особи, які зобов’язані стати на облік у податковому органі або зареєструватися платниками окремих податків, не перебувають на обліку в податковому органі або не зареєстровані платниками відповідних податків; 

- ризик звітності – випадок, коли платники податків подають податкову звітність із запізненням або не подають її взагалі; 

- ризик сплати – випадок, коли платники податків сплачують податки, збори, платежі із запізненням або сплачують у неповному обсязі, або не сплачують зовсім, що призводить до виникнення або накопичення податкового боргу; 

- ризик декларування – випадок, коли податкові надходження зменшено або може бути зменшено внаслідок неправильного відображення даних у звітності (помилково або умисно).

Запровадження системи управління податковими ризиками забезпечить системність та єдиний підхід до управління ризиками, дотримання податкового законодавства в роботі органів ДПС, зосередження зусиль податкових органів на найбільш проблемних питаннях в адмініструванні податків і зборів. 

 

 

Рекомендації при роботі з Єдиним державним реєстром декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування

З метою забезпечення вимог діючого антикорупційного законодавства в частині виконання розділу VII «Фінансовий контроль» Закону України «Про запобігання корупції» (із змінами), уповноважений підрозділ ГУ ДПС в рамках надання методичної та консультаційної допомоги з питань додержання законодавства щодо запобігання корупції надає рекомендації при роботі з Єдиним державним реєстром декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі – Реєстр).

Перед початком роботи з Реєстром:

  • потрібно отримати кваліфікований електронний підпис (далі – КЕП) в одного із кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг (далі – КНЕДП). Перелік КНЕДП можна переглянути за посиланням: https://czo.gov.ua/ca-registry;
  • потрібно мати персональну електронну поштову скриньку (у разі відсутності персональної електронної поштової скриньки потрібно її створити). Рекомендуємо у назві поштової скриньки не використовувати символи «-», «_». Також не слід використовувати поштові скриньки, розташовані у домені RU (наприклад: хххххх@mail.ru, хххххх@yandex.ru);
  • для коректної роботи з Реєстром рекомендуємо використовувати інтернет-браузер Google Chrome останньої версії.

Початок роботи з Реєстром:

  • необхідно перейти на сторінку входу до Реєстру за посиланням: https://portal.nazk.gov.ua/login;
  • правильно обрати КНЕДП, який Вам видав КЕП, зі списку, обрати файл ключа та ввести пароль особистого ключа КЕП, натиснути «Увійти»;
  • при реєстрації обов’язково слід перевірити правильність Ваших даних, а саме П.І.Б. (має бути українською) та РНОКПП. У разі виявлення розбіжностей необхідно припинити реєстрацію та звернутись до КНЕДП, який вам видав КЕП (отримати новий ключ з правильними даними) та здійснити реєстрацію з новим ключем; 
  • при реєстрації правильно вказуйте адресу персональної електронної поштової скриньки (на цю адресу буде направлено лист підтвердження реєстрації) та ваш номер телефону (у Реєстрі використовується адреса електронної пошти, яку ви вказуєте при реєстрації і яка не залежить від адреси, вказаної вами при отриманні КЕП);
  • для завершення реєстрації необхідно увійти до вашої поштової скриньки (вказаної при реєстрації), відкрити електронний лист “Підтвердження реєстрації у Єдиному Державному Реєстрі Декларацій” та перейти за посиланням. Якщо у вхідній пошті немає листа підтвердження реєстрації перевірте папку «Спам»;  
  • якщо при спробі входу до Реєстру система видає помилку при зчитуванні ключа або іншу, пов’язану з використанням вашого  КЕП, ви маєте можливість перевірити ваш кваліфікований електронний підпис за допомогою online сервісу за посиланням: https://id.gov.ua/  

Результатом успішної перевірки буде повідомлення: Користувача авторизовано.

Якщо при накладанні кваліфікованого електронного підпису виникає помилка, зверніться до кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, який вам видав ключ;

  • якщо ви вже зареєстровані в Реєстрі, але змінили електронний ключ, вам необхідно зайти на сторінку входу до Реєстру https://portal.nazk.gov.ua/login і скористатись посиланням: “Я змінив свій особистий ключ”. 

Заповнення декларації (повідомлення про суттєві зміни у майновому стані)

  • після створення нового документа послідовно заповнюйте відповідні розділи. Для коректного збереження внесеної інформації та переходу до наступного розділу використовуйте відповідну кнопку у кінці кожного розділу;
  • у Реєстрі можна здійснити збереження чернетки документа та продовжити роботу пізніше. Для того, щоб внесена персональна інформація зберігалась, вам потрібно працювати з документами на одному комп’ютері в одному інтернет-браузері (рекомендується Google Chrome) та не очищувати кеш браузера;
  • якщо при заповненні окремих розділів постійно виникають помилки, спробуйте видалити дані цього кроку за допомогою кнопки у верхньому правому куті розділу та заповніть цей розділ знову.

Вирішення технічних проблем:

1. Якщо після реєстрації у Реєстрі на вказану поштову скриньку ви не отримали лист підтвердження реєстрації і при повторному вході до Реєстру видається помилка: «Ви не підтвердили E-mail», потрібно: 

Перевірити папку «Спам» вашої електронної поштової скриньки та у разі відсутності листа підтвердження звернутися до служби технічної підтримки (інформація, яку необхідно вказати для розгляду вашої заявки при направленні на адресу support@nazk.gov.ua наведена нижче).

Увага! Якщо не надійшов лист підтвердження, не потрібно отримувати новий КЕП. Це не допоможе вирішенню вашого питання, а навпаки тільки ускладнить його.

2. Якщо після реєстрації у Реєстрі ви не отримали лист підтвердження реєстрації і вже отримали новий КЕП, потрібно:

- написати електронний лист у службу технічної підтримки support@nazk.gov.ua з вашої персональної поштової скриньки, яку ви будете використовувати для роботи з Реєстром. У темі листа зазначити: Не надходить лист підтвердження, КЕП змінено. У самому листі зазначити ваше П.І.Б., реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) та правильну адресу персональної електронної поштової скриньки.

Після обробки вашого листа ви зможете скористатись функцією «Я змінив свій особистий ключ» (навчальне відео зі зміни електронного цифрового підпису в Реєстрі наведено вище).

У разі успішного подання заявки на зміну КЕП ви отримаєте повідомлення про прийняття вашої заявки.

Заявки на зміну КЕП розглядаються адміністраторами системи Реєстру не пізніше наступного робочого дня після отримання такої заявки. Спробуйте здійснити вхід до Реєстру зі зміненим КЕП через деякий час.

3. З інших технічних питань ви також можете звернутись до служби технічної підтримки за адресою support@nazk.gov.ua, при цьому:

  • направляйте електронний лист з вашої персональної електронної поштової скриньки, яка зазначена при реєстрації;
  • у темі листа зазначайте суть вашого питання;
  • у листі необхідно зазначити ваше П.І.Б., реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) та викласти суть питання, за необхідності до листа додати скріншоти (зображення екрана) з вашою помилкою.

З одного технічного питання направляйте тільки один лист до служби технічної підтримки. Направляючи кілька листів, ви тільки створюєте додаткові складнощі у роботі служби технічної підтримки і тим самим затримуєте отримання відповіді на ваші питання.

 

 

 

Чи будуть застосовуватись штрафні санкції до покупця за несвоєчасну реєстрацію розрахунку коригування до податкової накладної, в якому передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, у зв’язку з тим, що реєстрація такої податкової накладної була зупинена?

Відповідно до п. 192.1 ст. 192 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) якщо після постачання товарів/послуг здійснюється будь-яка зміна суми компенсації їх вартості, включаючи наступний за постачанням перегляд цін, перерахунок у випадках повернення товарів/послуг особі, яка їх надала, або при поверненні постачальником суми попередньої оплати товарів/послуг, суми податкових зобов’язань та податкового кредиту постачальника та отримувача підлягають відповідному коригуванню на підставі розрахунку коригування до податкової накладної, складеному в порядку, встановленому для податкових накладних, та зареєстрованому в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН).

Правила складання податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних та їх реєстрація в ЄРПН регулюються ст. 201 ПКУ, Порядком заповнення податкової накладної, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 № 1307 та Порядком ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 № 1246 (далі – Порядок № 1246).

Згідно з положеннями п. 5 Порядку № 1246 податкова накладна та/або розрахунок коригування приймаються до ЄРПН при дотриманні вимог, установлених п. 192.1 ст. 192, пп. 200 прим. 1.3, 200 прим. 1.9 ст. 200 прим. 1, пп. 201.1, 201.10 і 201.16 ст. 201 та п. 97 підрозд. 2 розд. XX «Перехідні положення» ПКУ, а також з урахуванням Законів України від 05 жовтня 2017 року № 2155-VII «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», від 22 травня 2003 року № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Мінфіну від 06 червня 2017 р. № 557, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.08.2017 № 959/30827.

Реєстрація розрахунків коригування до податкових накладних в ЄРПН може бути здійснена тільки після реєстрації в ЄРПН податкових накладних.

Абзацом другим п. 192.1 ст. 192 ПКУ визначено термін, протягом якого розрахунок коригування до податкової накладної має бути зареєстрований в ЄРПН. Так, розрахунок коригування не може бути зареєстрований в ЄРПН пізніше 1095 календарних днів з дати складання податкової накладної, до якої складений такий розрахунок коригування.

На період по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України короновірусної хвороби (COVID-19), зупинявся перебіг строків, встановлених п. 52 прим. 8 підрозд. 10 розд. ХХ ПКУ.

На період до припинення або скасування воєнного стану на території України, введеного Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ, справляння податків і зборів здійснюється з урахуванням особливостей, визначених у п. 69 підрозд. 10 розд. ХХ ПКУ.

Відповідно до п.п. 69.9 п. 69 підрозд. 10 розд. ХХ ПКУ тимчасово до 01 серпня 2023 року, для платників податків та контролюючих органів зупинявся перебіг строків, визначених податковим законодавством та іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, крім, зокрема дотримання строків реєстрації податкових накладних, розрахунків коригування до них в ЄРПН.

При цьому нормами ПКУ не передбачено виключень щодо можливості реєстрації розрахунку коригування в ЄРПН пізніше 1095 календарних днів з дати складання податкової накладної, до якої складений такий розрахунок коригування, незалежно від обставин, за яких такий розрахунок коригування складається.

Пунктом 201.10 ст. 201 ПКУ визначено, що реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у ЄРПН повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків, зокрема для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача – платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, – протягом 15 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування отримувачем (покупцем).

При цьому тимчасово протягом дії воєнного стану в Україні та шести місяців, після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано; реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування у ЄРПН, граничний термін реєстрації в ЄРПН яких припадає на період з 08.02.2023 (дата набрання чинності Законом України від 12 січня 2023 року № 2876-ІХ «Про внесення змін до розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України щодо відновлення обмеження перебування грального бізнесу на спрощеній системі оподаткування»), тобто з датою складання, починаючи з 16 січня 2023 року, здійснюється з урахуванням граничних строків, визначених п. 89 підрозд. 2 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ, зокрема для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача – платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, – протягом 18 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем).

За порушення граничних термінів встановлених для реєстрації в ЄРПН податкових накладних та/або розрахунків коригування передбачена відповідальність у вигляді штрафних санкцій у розмірах визначених ст. 120 прим. 1 та п. 90 підрозд. 2 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ.

При зупиненні реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування в ЄРПН згідно з п. 201.16 ст. 201 ПКУ штрафні санкції, передбачені ст. 120 прим. 1 та п. 90 підрозд. 2 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ, не застосовуються на період зупинення такої реєстрації до прийняття рішення щодо відновлення реєстрації таких податкових накладних та/або розрахунків коригування.

Після прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішення про реєстрацію податкової накладної в ЄРПН, податкова накладна реєструється в ЄРПН тією датою, за якою її було надіслано до ДПС з метою реєстрації в ЄРПН, що зафіксовано у квитанції.

Отже, за наявності підстав для проведення коригування податкової накладної, яке передбачає зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг, постачальник зобов’язаний скласти розрахунок коригування та направити його покупцю для реєстрації в ЄРПН у терміни встановлені для реєстрації в ЄРПН розрахунків коригування до податкових накладних.

У разі своєчасної реєстрації в ЄРПН покупцем розрахунку коригування до податкової накладної, після відновлення її реєстрації в ЄРПН штрафні санкції за порушення граничних термінів встановлених для реєстрації в ЄРПН податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних до покупця застосовуватись не будуть.

Якщо розрахунок коригування до податкової накладної, реєстрацію в ЄРПН якої відновлено, покупцем буде зареєстровано з порушенням граничного терміну встановленого для реєстрації в ЄРПН, зокрема розрахунку коригування, до такого покупця буде застосовано штрафні санкції за несвоєчасну реєстрацію розрахунку коригування в ЄРПН.

Водночас для забезпечення можливості обміну між контрагентами (продавцем та покупцем) розрахунками коригування до податкових накладних, якими передбачено зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, ДПС розроблено електронний сервіс Single Window of Electronic Documents (SWinED), API якого знаходиться за посиланням: http://obmen.tax.gov.ua.

Розроблений функціонал системи SWinED передбачає підтвердження отримання електронного документа отримувачем, тобто фіксацію дати отримання покупцем (отримувачем) розрахунків коригування до податкових накладних, якими передбачено зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику.

 

 

 

 

Чи необхідно заповнювати та подавати додаток Ф1 до податкової декларації про майновий стан і доходи, якщо фізична особа отримала прибуток від операцій з інвестиційними активами з джерел за межами України

Порядок оподаткування іноземних доходів передбачено п. 170.11 ст. 170 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), згідно з п.п. 170.11.1 якого якщо джерело доходів є іноземним, сума такого доходу включається до загального річного оподатковуваного доходу платника податку – отримувача, який зобов’язаний подати річну податкову декларацію про майновий стан і доходи (далі – Декларація), та оподатковується за ставкою, визначеною п. 167.1 ст. 167 ПКУ (18 відс.), крім:

а) доходів, визначених п.п. 167.5.4 п. 167.5 ст. 167 ПКУ, що оподатковуються за ставкою, визначеною п.п. 167.5.4 п. 167.5 ст. 167 ПКУ (9 відс.);

б) прибутку від операцій з інвестиційними активами, що оподатковується в порядку, визначеному п. 170.2 ст. 170 ПКУ;

в) прибутку контрольованих іноземних компаній, що оподатковується в порядку, визначеному п. 170.13 ст. 170 ПКУ;

г) виплат у грошовій чи негрошовій формі у зв’язку з розподілом прибутку, або його частини, джерелом яких є утворення без статусу юридичної особи, створене на підставі правочину або зареєстроване відповідно до законодавства іноземної держави (території) без створення юридичної особи, що оподатковуються в порядку, визначеному п. 170.11 прим. 1 ст. 170 ПКУ.

Якщо згідно з нормами міжнародних договорів, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, платник податку на доходи фізичних осіб може зменшити суму річного податкового зобов’язання на суму податків, сплачених за кордоном, він визначає суму такого зменшення за зазначеними підставами у Декларації (п.п. 170.11.2 п. 170.11 ст. 170 ПКУ).

Згідно з п.п. 10 п. 2 розд. IІІ Інструкції щодо заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 02.10.2015 № 859 із змінами та доповненнями, сума інвестиційних прибутків, отриманих від проведення платником податку операцій з цінними паперами, деривативами та корпоративними правами, випущеними в інших, ніж цінні папери, формах, розмір яких визначається згідно з п. 170.2 ст. 170 розд. IV ПКУ, вказується у рядку 10.8 «Інвестиційний прибуток (додаток Ф1)» розд. II Декларації «Доходи, які включаються до загального річного оподатковуваного доходу». У разі отримання таких прибутків разом із Декларацією заповнюється та подається додаток Ф1 «Розрахунок податкових зобов’язань з податку на доходи фізичних осіб та/або військового збору з доходів, отриманих від операцій з інвестиційними активами» (далі – додаток Ф1) до Декларації;

у графі 3 рядка 10.8 вказується значення рядка 3.1 додатка Ф1 до Декларації;

у графах 4, 5 рядка 10.8 вказується значення рядків 4.1 та 5.1 додатка Ф1 до Декларації;

у графах 6, 7 рядка 10.8 вказується значення рядків 4.2, 5.2 додатка Ф1 до Декларації;

Відповідно до п.п. 164.4 ст. 164 ПКУ доходи, отримані у вигляді валютних цінностей або інших активів (вартість яких виражена в іноземній валюті або міжнародних розрахункових одиницях), перераховуються у гривнях за валютним курсом Національного банку України, що діє на момент нарахування (отримання) таких доходів.

Враховуючи зазначене, у випадку отримання фізичною особою прибутку від операцій з інвестиційними активами з джерел за межами України, разом із Декларацією заповнюється та подається додаток Ф1 до Декларації.

 

 

 

Які платники зобов’язані формувати в електронному вигляді та реєструвати товаро-транспортні накладні в Єдиному реєстрі на переміщення алкогольних напоїв

Пунктом 230.18 ст. 230 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) передбачено, що транспортування горілки та лікеро-горілчаних виробів, відвантажених з акцизного складу підприємства, на якому виробляються горілка та лікеро-горілчані вироби, без товарно-транспортних накладних, зареєстрованих в Єдиному реєстрі товарно-транспортних накладних на переміщення алкогольних напоїв (далі – Єдиний реєстр), з відміткою представника контролюючого органу на акцизному складі забороняється.

Порядок ведення Єдиного реєстру затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 09 жовтня 2013 року № 806 (далі – Порядок № 806).

Єдиний реєстр – це спеціалізована електронна база даних, яка містить інформацію товарно-транспортних накладних на переміщення алкогольних напоїв з їх реєстраційними номерами та використовується з метою здійснення контролю за переміщенням митною територією України алкогольних напоїв.

Пунктом 5 Порядку № 806 встановлено, що до Єдиного реєстру вноситься товарно-транспортна накладна з реєстраційним номером, відмітка представника контролюючого органу на акцизному складі про відправлення з такого складу алкогольних напоїв, доставляння до нього алкогольних напоїв.

Згідно з п. 10 Порядку № 806 товарно-транспортні накладні заповнюються суб’єктами господарювання незалежно від форми власності, що мають ліцензії на виробництво та/або торгівлю спиртом етиловим та алкогольними напоями, під час відвантаження алкогольних напоїв з акцизного складу.

Відповідно до п.п. «а» п.п. 14.1.6 п. 14.1 ст. 14 ПКУ акцизним складом вважається, зокрема, спеціально обладнані приміщення на обмеженій території, розташовані на митній території України, де під контролем постійних представників контролюючого органу розпорядник акцизного складу провадить свою господарську діяльність шляхом вироблення, оброблення (перероблення), змішування, розливу, пакування, фасування, зберігання, одержання чи видачі, а також реалізації спирту етилового, горілки та лікеро-горілчаних виробів.

Таким чином, акцизні склади утворюються на території суб’єктів господарювання - виробників спирту етилового та/або горілки та лікеро-горілчаних виробів.

Отже, до Єдиного реєстру підлягають внесенню товарно-транспортні накладні, які складені суб’єктами господарювання - виробниками спирту етилового та/або горілки та лікеро-горілчаних виробів, що здійснили відвантаження алкогольних напоїв безпосередньо з акцизного складу.

Для формування та подання товарно-транспортних накладних до Єдиного реєстру адміністратор Єдиного реєстру (ДПС) безоплатно надає суб’єктам господарювання спеціалізоване програмне забезпечення, яке розміщено на офіційному вебпорталі ДПС (www.tax.gov.ua) за посиланням Головна/Електронна звітність/«Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності»).

Згідно з п. 12 Порядку № 806 суб’єкт господарювання формує товарно-транспортні накладні у форматі (відповідно до стандарту), затвердженому в установленому законодавством порядку.

Після складення товарно-транспортних накладних на них накладається кваліфікований електронний підпис в такому порядку: перший – кваліфікований електронний підпис бухгалтера або особи, відповідальної за ведення обліку відвантажених матеріальних цінностей, другий – кваліфікований електронний підпис керівника або особи, на яку покладено обов’язки щодо підпису таких документів.

Для надання права підпису товарно-транспортних накладних зазначеним особам суб’єкт господарювання подає контролюючому органу за основним місцем обліку дані кваліфікованого сертифіката відкритого ключа таких осіб.

Підтвердженням факту реєстрації товарно-транспортних накладних у Реєстрі є наявність квитанції в електронній формі.

Внесена суб’єктом господарювання до Єдиного реєстру товарно-транспортна накладна не підлягає коригуванню суб’єктом господарювання після її подання представникові контролюючого органу на акцизному складі (п. 13 Порядку № 806).

 

 

 

Тернопільщина: на соціальні гарантії сплачено майже 6,6 млрд грн єдиного внеску

Упродовж січня-листопада цього року суб’єкти господарювання Тернопільської області сплатили 6 млрд 591,5 млн грн єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Про це повідомив в. о. начальника Головного управління ДПС у Тернопільській області Руслан Цвігун.

Лише у листопаді надходження єдиного внеску від платників області склали 670,1 млн гривень.

Нагадаємо, єдиний внесок є джерелом наповнення фондів соціального страхування, з яких здійснюються виплати пенсій, забезпечуються соціальні гарантії на випадок безробіття, нещасних випадків на виробництві чи професійних захворювань. Варто мати на увазі, що несплачений єдиний внесок призводить до втрати страхового стажу, необхідного для призначення пенсій у майбутньому. Адже періоди роботи  зараховуються до страхового стажу лише за умови сплати страхових внесків у сумі не меншій, ніж мінімальний, а з 1 квітня 2024 року це – 1760 гривень.

 

Сектор інформаційної взаємодії

Головного управління ДПС у Тернопільській області


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь