До уваги громадян, які перебувають на квартирному обліку при виконавчому комітеті Кременецької міської ради!
ПРОДОВЖЕНО перереєстрацію громадян, які перебувають на квартирному обліку до 28 лютого 2025 року. Нагадуємо про необхідність пройти зазначену перереєстрацію документів.
Дані, отримані від громадян в процесі перереєстрації, стануть основою для формування позачергової, першочергової та загальної квартирних черг та будуть сприяти прозорому обліку таких громадян.
Перереєстрація здійснюється на підставі наданих громадянами документів, а саме:
1) Копія паспорта громадянина України.
2) Копія ідентифікаційного номера.
3) Довідка про реєстрацію місця проживання особи на кожного члена сім’ї (за формою Додаток 13 до Правил реєстрації місця проживання).
4) Довідки про перебування/не перебування заявника та членів його сім’ї на квартирному обліку за місцем роботи.
5) Документи про наявність пільг (за наявності).
6) Копія свідоцтва про шлюб.
7 ) Копія свідоцтв про народження неповнолітніх дітей.
8) Відомості з державного реєстру прав на нерухоме майно.
9) Копія договору найму житла (за наявності).
Прийом документів проводиться щодня в приміщенні Кременецької міської ради за адресою м. Кременець, вул. Шевченка, 67, каб. 6 (крім вихідних днів):
понеділок – четвер з 9:00 до 16:00;
п’ятниця з 9.00 до 15.00;
перерва з 13:00 до 14.00.
Громадяни, які не поновлять документи у встановлений термін, вважатимуться такими, що не потребують поліпшення житлових умов, а отже, будуть зняті з квартирної черги.