«КУТОЧОК СПОЖИВАЧА» - ОБОВ’ЯЗКОВИЙ!!!
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», постанов Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку провадження торговельної діяльності та правила торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів», «Про затвердження правил побутового обслуговування населення» всі суб’єкти господарювання, що здійснюють торговельну діяльність через роздрібну, дрібнороздрібну торговельну мережу та мережу закладів ресторанного господарства, надають побутові послуги населенню повинні забезпечити наявність на видному та доступному місці куточка споживача (покупця).
Куточок споживача (покупця) – це інформаційний стенд з регламентованою інформацією для інформування та захисту інтересів споживачів. Він має містити таку інформацію:
- найменування власника (фізична особа-підприємець, ТОВ, приватне підприємство тощо) або уповноваженого ним органу;
- адреси і номери телефонів органів, що забезпечують захист прав споживачів;
- одержана на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами ліцензія, відповідна до встановлених законодавством вимог.
ВАЖЛИВО !!!
Вся інформація у куточку споживача має бути актуальною, достовірною та надаватися відповідно до норм Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної».
Також розміщений на видному і доступному місці куточок споживача наочно демонструє легальність діяльності, а також відкритість і доброзичливість до споживача.
ЯКА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ВІДСУТНІСТЬ КУТОЧКА СПОЖИВАЧА
Відсутність належно оформленого «Куточка споживача (покупця)» є порушенням правил торгівлі та надання послуг, за це передбачена адміністративна відповідальність у вигляді штрафу на підставі ст.155 Кодексу України про адміністративні правопорушення.