Кременецька міська громада
Тернопільська область, Кременецький район

Новини ОДПC

Дата: 21.04.2025 12:51
Кількість переглядів: 37

Фото без опису

 

 

 

Скільки додатків ЄСВ 3 потрібно подавати, якщо за результатами перевірки донараховано єдиний внесок за кілька років одразу

Якщо фізичній особі-підприємцю (ФОП), особі, яка займається незалежною професійною діяльністю, або члену фермерського господарства після документальної перевірки нарахували або зменшили суму єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (ЄСВ) за кілька років, то подається одна загальна податкова декларація про майновий стан і доходи. До неї потрібно додати окремий Додаток ЄСВ 3 для кожного року, за який були виявлені зміни під час перевірки.

Як правильно заповнити Додаток ЄСВ 3?

Розділ 4 «Тип декларації»:

Ставимо позначки «Х» у полях «Звітна» (або «Звітна нова») та «Довідкова». Вказуємо рік і місяць, у якому подається декларація.

Розділ 5 «Рік, за який формується розрахунок»:

Тут зазначається рік, за який робиться перерахунок і номер розрахунку (оскільки можна подавати кілька додатків ЄСВ 3).

У Розділі 6 вказуємо дату і номер акту документальної перевірки.

У Розділі 7 ставимо позначку «Х» у полі «після документальної перевірки».

У таблиці розрахунку в розрізі календарних місяців зазначається:

- графа 1 – місяць, за який йде доплата або сторнування;

- графа 2 – код категорії застрахованої особи (див. примітку 4 до додатка);

- графа 3 – сума, з якої обчислено ЄСВ;

- графа 4 – фактична сума ЄСВ, що підлягає сплаті або поверненню.

Важливо. При зменшенні сум єдиного внеску у графах 3, 4 допускається відображення від’ємних сум.

Всі цифри у графах 3 та 4 повинні відповідати акту перевірки і бути узгодженими.

 

Довідково. Інструкції щодо заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи, затвердженої Наказом № 859.

 

 

 

 

 

Чи повинен подавати Розрахунок та Додаток 1 (Д1) роботодавець, у якого є лише один працівник, що перебуває у відпустці по вагітності та пологах?

Варто пам’ятати, що форма Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (далі – Розрахунок) та Порядок заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (далі – Порядок) затверджені наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4.

Цей Порядок стосується всіх роботодавців, які є платниками єдиного соціального внеску.

Важливо: Розрахунок подається завжди — незалежно від того, були чи не були виплати працівникам у звітному періоді.

Щодо Додатку Д1 — він подається щомісяця лише тоді, коли працівнику були нараховані доходи (зарплата чи інші виплати). Якщо в конкретному місяці не було нарахувань — Додаток Д1 за цей період не подається.

Працівники у відпустці по вагітності та пологах або по догляду за дитиною (до 3 або 6 років), не враховуються при розрахунку середньооблікової кількості, але включаються до загальної облікової кількості, якщо вони є в штаті.

Отже, якщо у роботодавця лише один працівник, який перебуває у відпустці по вагітності та пологах, і в звітному кварталі йому не нараховувались доходи — Додаток Д1 не подається.

Проте сам Розрахунок все одно треба подати. У ньому:

- рядок 101 («Середньооблікова кількість працівників») не заповнюється;

- рядок 102 («Облікова кількість працівників») — вказується «1».

 

 

 

 

 

Щодо подання декларації про майновий стан i доходи  в електронному вигляді

Електронний кабінет – найпопулярніший інструмент комунікації платників з податковими органами.

Електронний кабінет працює в режимі онлайн 24/7/365 та забезпечує платників податковою інформацією, інструментами для подання звітності, сплати податків, отримання довідок та іншої необхідної інформації.

Для фізичних осіб в приватній частині Електронного кабінету об’єднано сервіси для громадян в окремий Е-кабінет для громадян (режим EK для громадян).

Можливість подання декларації про майновий стан i доходи доступна через EK для громадян та у меню Введення звітності Електронного кабінету.

При поданні декларації про майновий стан i доходи через EK для громадян створено спрощений механізм заповнення звітності з використанням анкетування, супроводом та здійснюється автоматичне передзаповнення декларацїї реєстраційними та обліковими даними, а також даними щодо об’єктів оподаткування, які отримані від інших державних органів та інформації про доходи, поданої податковими агентами до контролюючих органів.

Мобільний застосунок «Моя податкова» надає можливість фізичним особам подати декларацію про майновий стан i доходи на отримання податкової знижки.

Інформаційні матеріали (інструкції) щодо подання декларації про майновий стан i доходи на отримання податкової знижки засобами мобільного застосунку «Моя податкова» розміщені на вебпорталі у рубриці Онлайн навчання за покликанням https://tax.gov.ua/mobilniy-zastosunok-moya-podatkova/prezentatsiyni-materiali/735229.html та https://tax.gov.ua/mobilniy-zastosunok-moya-podatkova/videomateriali/10156.html.

 

 

 

 

Громади Тернопільщини отримали 63,5 мільйонів гривень податку на нерухоме майно

 

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – один із ключових бюджетоформуючих джерел для громад. Усі кошти залишаються на місцях, відповідно використовуються для розвитку інфраструктури, підтримки освітніх, культурних і соціальних проєктів.

У січні-березні цього року бюджети територіальних громад Тернопільської області отримали 63,5 млн грн податку на нерухомість. Це майже на 5 млн грн більше, ніж за аналогічний період минулого року.

Основна частина надходжень – від юридичних осіб, які перерахували 42,3 млн гривень. Фізичні особи спрямували до місцевих бюджетів 21,2 млн грн податку на нерухомість, тим самим долучившись до фінансування своїх громад.

Хто є платником? Податок сплачують фізичні та юридичні особи (включно з нерезидентами), які є власниками об'єктів житлової або нежитлової нерухомості.

Як дізнатися суму податку? Для зручності фізичних осіб на вебпорталі ДПС працює онлайн-калькулятор: https://tax.gov.ua/calculator/realty

Корисні матеріали та роз’яснення щодо нарахування та сплати податку можна знайти у розділі «Онлайн-навчання»: https://tax.gov.ua/baneryi/onlayn-navchannya/podatok-na-neruhome-mayno/

 

 

Сектор інформаційної взаємодії

Головного управління ДПС у Тернопільській області

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь