Кременецька міська громада
Тернопільська область, Кременецький район

Новини ОДПC

Дата: 09.09.2025 14:34
Кількість переглядів: 85

Фото без опису

 

 

«Стан розрахунків із бюджетом»: що робити, якщо дані некоректні?

Якщо платник податків вважає, що в меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету відображена недостовірна інформація за податками, зборами та єдиному внеску, скажімо, задвоєння оплати/нарахування, переплата/недоплата, він може уточнити свої розрахунки наступним чином.

У приватній частині Електронного кабінету через меню «Заяви, запити для отримання інформації» можна надіслати Запит за формою F/J1300207.

У відповідь буде надано Витяг з даними ІКС ДПС (форма F/J1400207) не пізніше, ніж за 2 робочі дні після його прийняття.

Якщо потрібно дізнатися інформацію за кілька років – необхідно подати окремий запит за кожен рік (не більше ніж за останні 5 років).

Також можна надіслати звернення до податкового органу за основним або неосновним місцем обліку (відповідно до Закону України «Про звернення громадян»). Відповідь буде надано у термін не більше одного місяця від дня надходження такого звернення, а якщо звернення не потребує додаткового вивчення, – не пізніше п’ятнадцяти днів від дня отримання.

З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитись в Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (ЗІР) за покликанням https://zir.tax.gov.ua/main/bz/view/?src=ques&id=37825

За консультацією та роз’ясненнями також можна звернутися в Офіс податкових консультантів, що діє в Головному управлінні ДПС у Тернопільській області за адресою: вул. Білецька, 1, м. Тернопіль, попередній запис за тел. (0352) 43-46-39.

Це допоможе швидко уточнити та виправити дані у ваших розрахунках.

 

 

 

 

Податковий календар на 10 вересня 2025 року

 

Останній день подання за серпень 2025 року:

- звіту про обсяги виробництва та обігу (у тому числі імпорту та експорту) спирту (у тому числі біоетанолу), спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах за формою № 1-ВП;

- звіту про обсяги обігу (у тому числі імпорту та експорту) спирту (у тому числі біоетанолу), спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах за формою № 1-ОП.

 

 

 

 

 

Умови списання безнадійного податкового боргу для ФОП

Податкові органи списують безнадійний податковий борг (у т.ч. пеню та штрафи) відповідно до Податкового кодексу України та Порядку № 220 (наказ Мінфіну від 28.07.2022).

Коли борг вважається безнадійним і підлягає списанню:

1. Банкрутство – якщо фізична особа чи ФОП визнані банкрутом, а майна не вистачило для погашення боргів. Списання проводиться після рішення суду про завершення процедури банкрутства.

2. Закінчення строку давності – якщо минуло 1095 днів із моменту виникнення боргу, за умови, що він не стягнений. Проте строки можуть зупинятися у виняткових випадках (наприклад, під час карантину чи воєнних дій).

3. Форс-мажор – якщо борг виник через непереборні обставини (війна, стихійне лихо тощо). У такому разі потрібен сертифікат Торгово-промислової палати.

Важливі особливості:

Для платників із тимчасово окупованих територій строки давності зупиняються на період АТО/ООС, доки вони не перереєструються на підконтрольній Україні території.

У 2020–2023 роках строки давності також не рахувалися через карантин та воєнний стан.

З 01.08.2023 перебіг строків відновився для більшості платників, крім тих, у кого борг виник до 24.02.2022 (для них він досі «заморожений»).

Хто може подати на списання боргу:

ФОП, який перереєструвався на підконтрольній території України.

Йому можуть списати борг у разі:

- банкрутства (заява не обов’язкова, але можна подати);

- закінчення строку давності;

- форс-мажору (за заявою з сертифікатом).

ФОП, який не перереєструвався, права на списання боргу не має.

 

З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитись в Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (ЗІР) за покликанням https://zir.tax.gov.ua/main/bz/view/?src=ques&id=43428

 

 

 

 

Леся Карнаух: ДПС відкрила в регіонах 20 Офісів податкових консультантів для підтримки платників податків

ДПС відкрила в регіонах 20 Офісів податкових консультантів для підтримки платників податків. 

«Сьогодні презентували важливий для бізнесу і для кожного платника податків держави проєкт – Офіс податкових консультантів. Дуже вдячна, що ідею ДПС підтримали Міністр фінансів Сергій Марченко та Міністр економіки, довкілля та сільського господарства Олексій Соболев. Це ще один приклад, що влада спільно думає, як підтримати кожного платника, який сьогодні підтримує країну та наповнює бюджет», – розповіла в. о. Голови ДПС Леся Карнаух.  

 

Фото без опису

 

Офіси відкрили одночасно у 20-ти регіонах нашої країни, крім Донецької, Луганської, Сумської, Запорізької, Херсонської областей та АРК Крим. Як тільки дозволятиме безпекова ситуація – такі Офіси з'являться і там. Бо дбаємо насамперед і про безпеку наших людей. 

Адреси Офісів: 

https://tax.gov.ua/others/kontakti/ofis-podatkovih-konsultantiv

Леся Карнаух розповіла, що ідея відкрити Офіси виникла після того, як свою ефективність показали консультаційні центри з питань ризиків. Їх організували для того, щоб допомогти бізнесу розібратися в питаннях розблокування податкових накладних та ризиковості підприємств.

«Сьогодні в режимі телемосту відкрили одразу всі Офіси. Наживо поспілкувалися з підприємцями. Загалом до заходу долучилися майже 230 представників бізнесу. Офіс податкових консультантів – це не чергові кабінети чи вивіски. Це мережа пунктів турботи – де підприємець, ФОП чи громадянин може отримати пораду, що зекономить йому час, гроші й нерви. Головне – це спілкування віч-на-віч. Консультант та відвідувач. Принципи роботи дуже прості: увага, повага, довіра. Всі консультації безкоштовні», – додала Леся Карнаух.    

У кожному регіоні вже сформовані і стали до роботи команди. У кожному Офісі працюватиме не менше 6 фахівців. Всього до роботи Офісів залучено майже 1,5 тисячі податківців. Вони надаватимуть консультації за такими напрямами: 

- оподаткування фізосіб та юридичних осіб,

- електронні сервіси та звітність,

- податкові спори, 

- податковий аудит,

- фактичні перевірки та законодавство щодо РРО/ПРРО,

- контроль за обігом підакцизних товарів, 

- зупинення реєстрації ПН / РК, 

- погашення податкового боргу та заборгованості з ЄСВ,

- надання кваліфікованих електронних довірчих послуг,

- трансфертне ціноутворення.

Мета ДПС – допомогти кожному платнику податків ухвалювати правильні рішення і допомагати бізнесу рухатися вперед без страху й помилок. Бо як показала практика питань до податкової дуже багато. Іноді бізнесу бракує знань і ресурсів для впевненого виконання податкових зобов’язань, іноді громадяни не знають як правильно сплатити той чи інший податок. Тому як уникнути таких помилок та розібратися в складних податкових питаннях маємо допомогти саме ми – податківці. По суті, Офіси податкових консультантів – це комплаєнс-менеджери для кожного.

«Що ми очікуємо? Очікуємо підвищення податкової грамотності, зменшення кількості спорів і штрафів, зростання добровільної сплати податків. А головне – зростання довіри до податкової. Бо лише реальна співпраця влади та бізнесу дає результат. Кожен платник має знати, що він важливий. Що про нього піклуються», – наголосила Леся Карнаух.

 

 

 

 

У Тернополі відкрився Офіс податкових консультантів – простір довіри між бізнесом і податковою

Сьогодні Тернопіль став одним із 20 міст України, де одночасно презентували важливий для бізнесу та кожного платника податків держави проєкт – Офіс податкових консультантів.

Цей проєкт реалізується за підтримки Міністерства фінансів та Міністерства економіки України, – влада спільно працює над тим, щоб допомогти платникам податків, які в складних умовах сьогодення підтримують країну та наповнюють бюджет.

Що ж таке Офіс податкових консультантів? Це не просто приміщення чи нова вивіска. Це мережа пунктів турботи про платників податків, де підприємець, ФОП чи громадянин може отримати фахову пораду, що заощадить час, кошти та зусилля. Основний принцип роботи – живе спілкування консультанта та відвідувача.

У кожному регіоні вже сформовані команди щонайменше з шести фахівців. Консультації надаються безкоштовно та охоплюють ключові напрями: від оподаткування фізичних та юридичних осіб і податкових спорів – до питань електронних сервісів, трансфертного ціноутворення чи погашення податкового боргу.

Фото без опису

 

В.о. начальника Головного управління ДПС у Тернопільській області Ольга Ліщинська наголосила, що новостворені Офіси мають стати справжнім майданчиком відкритого діалогу між платниками та податковою службою:

«Ми хочемо, щоб платники бачили в податковій не лише інспектора, а партнера. Тому працюємо за трьома принципами: увага – до кожної ситуації, навіть найменшої; повага – до кожного, незалежно від розміру бізнесу; довіра – яка народжується тільки у відкритому діалозі. Офіс податкових консультантів відкритий для всіх – від досвідчених підприємців до тих, хто лише мріє започаткувати свою справу. Тут можна отримати всю необхідну інформацію – від першого кроку до повного розуміння податкових правил. Це місце, де бізнес і громадяни відчуватимуть не контроль, а підтримку держави».

 

Адреси Офісів податкових консультантів доступні за посиланням:

https://tax.gov.ua/others/kontakti/ofis-podatkovih-konsultantiv

 

 

У Головному управлінні ДПС у Тернопільській області Офіс податкових консультантів працює за  адресою: м. Тернопіль, вул. Білецька,1.

Графік роботи:

Понеділок – четвер: з 8.15 до 17.30

П’ятниця: з 8.15 до 16.15

Обідня перерва: з 12.00 до 13.00

Звертаємо увагу, що реалізована можливість запланованого візиту та попереднього запису за номером телефону модератора Офісу податкових консультантів (0352) 43-46-39.

 

 

 

 

Понад 6,3 мільярда гривень ПДФО надійшло до зведеного бюджету від платників Тернопільщини

За 8 місяців цього року платники області перерахували до зведеного бюджету країни 6 мільярдів 322,8 мільйонів гривень податку на доходи фізичних осіб (ПДФО). Це на 13,2% більше, ніж за аналогічний період минулого року, надходження зросли на 736,8 млн гривень.

Загальна сума податкових надходжень розподілилася наступним чином:

- понад 4,1 млрд грн отримали бюджети територіальних громад області;

- майже 2,2 млрд грн було спрямовано до державного бюджету.

Податок на доходи фізичних осіб залишається ключовим джерелом наповнення бюджетів усіх рівнів. Завдяки стабільному надходженню ПДФО забезпечується фінансування таких важливих сфер, як освіта, медицина, соціальний захист населення, а також реалізуються інфраструктурні проєкти в громадах.

 

Сектор інформаційної взаємодії

Головного управління ДПС у Тернопільській області

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь